Djur Sex

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hmm... Såvitt jag vet är det inte olagligt för människor att ha sex med djur så länge djuret inte tar skada av det.. Att det sen BORDE vara olagligt är en annan sak...
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tror bestämt det var liv om det för ett halvår sedan i media. Väldigt många veterinärer som opponerat sig då många husdjur fått skador, men inget de kunde göra då det var lagligt detta till trots. Om jag inte minns helt fel så har djurskyddslagen skärpts där sedan dess.

I vilket fall ska du inte ha sex med något som inte är kapabelt att välja och tala för sig i vilket fall; vare sig det är barn, berusade eller djur!

Schyst särskrivning, inklusive versal i rubriken också! Bra att veta att mina skattepengar gör nytta i skolsystemet;).
 

jug

Ny medlem
Kön
Man
Så om man stöter på en sån där sjuk hund som börjar jucka på benet...
Jag antar det är OK pga visat intresse då... :)
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
haha såg oxo den , den gick runt på internet för ett tag sen, en snubbe som i princip blir våldtagen av en åsna .... djuren slår tillbaka ... håller annars med "Flow" GE FAN I DOM OSKYLDIGA jag hoppas att nästa idiot som ska ofreda ett djur får kuken avbiten, hoppas likaväl att nästa idiot som tänker ofreda ett barn korsar min väg....... då lär det bli sopran efter det[:(!]
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242
Schyst särskrivning, inklusive versal i rubriken också! Bra att veta att mina skattepengar gör nytta i skolsystemet;).

Flow! :D

Du är fanimig elak. Jag älskar dig alltså...:D

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

kaninchen

Ny medlem
Kön
Man
Så om man stöter på en sån där sjuk hund som börjar jucka på benet...
Jag antar det är OK pga visat intresse då... :)

Det där betyder inte att hunden är sjuk utan det är en medfödd drift som brukar komma från när hunder blir könsmogen.
 
Toppen