Dogging

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Får inte upp videon så att jag kan se. Vad är Dogging? Någon?

Dogging är att knulla eller ha annan sex med partner på en plats där man lätt kan bli upptäckt. T ex i en park eller i skogen. Man drar sig undan lite lagom så där alltså. Även att stå och titta på par som knullar brukar betecknas som dogging.
Man gör det alltså inte helt öppet men just detta att någon skulle kunna se en när man håller på gör en extra spänning.
Tyvärr: jag har ingen egen erfarenhet.
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Tack runkfantom,då vet jag vad det är. Då har jag viss erfarenhet av det utan att veta vad det hette då :) Tack på förhud :oops: förhand.
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Först på sistone namnet dogging börjat användas på svenska.
För fenomenet har nog funnits långt före det, här hemma.
;)
Och japp, har en del erfarenhet av det.
Jäkligt skoj ifall man är på det humöret.
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Först på sistone namnet dogging börjat användas på svenska.
För fenomenet har nog funnits långt före det, här hemma.
;)
Och japp, har en del erfarenhet av det.
Jäkligt skoj ifall man är på det humöret.

Kan du inte dela med dig lite om dina erfarenheter? Plz. :p
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Så det är det som är dogging.... Då har jag en viss erfarenhet av det eftersom jag både tittat på folk som haft sex ute och själv blivit betittad bla på min badplats och en strand på Kanarieöarna och nu senast en runkande man invid mina bekantas sommarstuga...:D
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl bara att erkänna att man har erfarenhet av det hela även om det inte varit riktigt planerat alla gånger.:)
Att bli tittad på när man har sex kan vara riktigt upphetsande men det måste vara "rätt" människor som är i närheten. Att bjuda på en live-show inför en drös med runkgubbar är inte riktigt min eller frugans melodi.
 
Toppen