Dogging

T

Tophat

Gäst
Förra årets sista dogging hade min sambo och jag arrangerat på Björndammens nakenbad vid sjö Ältaren det var en varm och solig i början asv september, vi hade bjudit in 8 män på Body Contact att deltaga!
Vi hade satt tiden till 14:00 och det var en torsdag och vädret var underbart och vi kom till badet redan klockan 13:00 så vi klädde av is nakna på täcket och njöt av solens strålar som värmde våra kroppar.
Det var ganska lite män där cirka 5 stycken som gick omkring fullt påklädda men när min sambo började smeka sin fitta så var det två som kom fram och ställde sig bredvid henne och runkade
Efter en stund så kom det fler män och tittade och fem av dom var nakna så då sa jag till min sambo att ställ dig på knä nu så att jag kan ta dej bakifrån efter en stund så drog jag ut min kuk och frågade om någon var redo att knulla och det klev fram kille med kondom på kuken och började att knulla min sambo.
När han var klar så var det nästa mans tur att sätta på min sambo jag drog på knä framför min sambo så att hon kunde suga min kuk, och så fortsatte det tills ja tror att det nästan var tio män som hade fått tömt sin sperma i kondomer ochb det tog nästan två timmar innan alla var nöjda.
Sen ville jag att alla män skulle ställa sig i en ring runt min sambo och rula och spruta som sperma över hennes kropp och göra en riktig buklake och det var inte alla som hade sperma kvar i punken efter att dom hade tömt i min sambo.
Men det var tillräckligt mycket för att täcke mage och bröst, sen jag jag och sambon ner i vattnet och tvättade av oss och vi stannade en stund i solen och jag knullade henne så att jag fick tömma min sperma inne i henne!!! Och det vart applåder
 
T

Tophat

Gäst
Härligt väder i dagsolen skiner på klarblå himmel, dags för en premiär tur till Kärfsön för att sola nakna och knulla och kanske få lite sällskap av nästa män att knulla min sambo.
Kanske årets första Dogging ute
 
T

Tophat

Gäst
I dag blir det Kärsön igen för att sola naken och få lite färg på kroppen, har vi tur så kanske det är fler som hittar ut i värmen och njuter av solen naken!
I går var det bara en massa män som gick och vandrade fullt på klädda för att bara titta om det skulle hända något, det låg bara några äldre män och solade nakna och dom var i pensions ålder. Min sambo hopps att det skall komma lite yngre män för att sola nakna så vi får vä se vad som händer under dagen!
Kramar till alla som älskar nakenbad
 
T

Tophat

Gäst
Äntligen har vi fått besök bredvid oss det var en medelålders man och en grann påkanske 20 år, mannen frågade artigt om vi hade något emot att dom la sig ner en liten bit från oss jag svarade att det var ok. Båda klädde av sig nakna och låg på en filt cirka 5 meter från oss, mannen frågade om vi var ofta ute på Kärsön och solade nakna, ganska ofta när fett fint väder svarade jag, han presenterade sig och den andra yngre mannen som sin son och att han var 19 år.
Sen var han tyst etttag men jag såg att han låg och tittade på min sambo o h sen kom det en kommentar, din kvinna har dom största brösten jag någon sinn sätt o h vilka bröst vårtor o h vårtgårdar hon har, har hon opererat dom är det silicon bröst, bakgrund svarade nej det är äkta vara!
Jag såg att han började att få ett rejält stånd o h sonen hans han har haft stånd länge och ligger på mage för att inte skämmas att han har stånd!
Får se hur länge mannen kan hålla sig utan att fråga om han får känna på hennes bröst!
 
T

Tophat

Gäst
Äntligen tog han mod till sig och frågade om han fick känna på hennes bröst och jag svarade det skall du inte fråga mig för det är inte mina bröst du får fråga min sambo och han frågade henne men hon svarade one och då sa jag till honom inget svar är det samma som ja! och han kröp över påhennrs filt och började smeka och kyssa hennes bröst han skruvade vårtorna emellan tummen och pekfingret och han sä på vårtorna och han såg ut som ett litet barn som har fått en godispåse.
Jag sa till hans som att du kan också komma över och leka med hennes bröst och det gjorde han fast han såg lite sjenerad ut !!
 
T

Tophat

Gäst
Jag låg och tittade på mannen som smekte min sambos bröst och jag så hur hans kuk växte mer och me och ådrorna på kuken vart hårda och blod fyllda av en kraftigt stor kuk ring kring roten av kuken, hans ena hand började sakta dra sig ner mot den vältalare fitta.
Min sambo lyfte då på sina knän högt upp och särade på benen så att han skulle kunna smeka hennes blöta fittA, jag så hur hans pekfinger och långfinger smekte runt clitoris och ner mot slid öppningen som nu var helt öppen, han tittade på mig och jag nickade ok åt honom så han förstod att det var ok att tränga in sin kul i hennes kåta fittahan tog tag om henne och ställde upp henne på knä och sen tryckte han sakta in sin kuk till roten och började stöta kulen ut och in sakta efter några minuter så såg jag på honom att han inte kunde hålla sig längre utan det vart tre snabba stat in i fittan och han tömde sin sperma inne i henne.
Servar det dags för den yngre killen att få tömma sin sperma i min sambo för honom gick det fortare han hade bara kommit in i henne så tömde han sin sperma i henne!!!
Jag blir så kåt av att veta att hon har sperma från flera män i sig så jag tog min sambo bakifrån också och kände hur kladdigt det var av sperma i hennes sköte och efter fem minuters juckande så kunde jag inte hålla mig längre utan jag sprutade tre stora satser i henne sen låg vi kvar på filten enstund och vilade och mannen och grabben vinkade hej då och gick i väg förmodligen nöjda och tillfredställda.
 
Toppen