Dröm eller verklighet

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Svetten strömmade ner för min panna och t-shirten klibbade mot min kropp när jag halvspringande banade min väg ner mot sjön och ”min strand”. Det var den första riktigt varma dagen för året och jag hade högt uppskruvade förväntningar om en lång dag i solen, kanske ett snabbt dopp och lite skönt på egen hand… Väl framme rekade jag snabbt av omgivningen och konstaterade nöjt att jag var ensam även denna gång, som de flesta jag är där. Stranden ligger lite otillgängligt till och nås lättast med båt från andra sidan men det går att ta sig dit genom skogen, en tripp på kanske 2,5-3 km vilket tycks avskräcka de flesta. Jag sörjer inte det för det ger mig så mycket mer chanser att sola naken och även ströva omkring i bara mässingen.

Snabbt for kläderna av, filten breddes ut och matsäcken stuvades undan i skuggan och med en suck sträckte jag på mig och lät solen smeka min lite vinterbleka kropp. Det va ljuvligt att vara ute i naturen, att vara naken i naturen, med naturen tänkte jag medan jag svepte med blicken över sjön som krusades lätt av en svag vindil. Inte en båt i sikte, både skönt och lite tråkigt för det kan vara ganska pirrigt att ligga naken på stranden när en båt kommer förbi. Det har hänt och jag hoppas ibland att det skall hända igen.

Jag satte mig ner på filten och spanade en stund till innan jag la mig på rygg och kände solens värmande strålar borra sig in i min nakna kropp. Jag låg stilla ett tag och njöt men som så många gånger förut kunde jag inte låta bli att smeka mig själv. Jag lät händerna vandra över mage, lår, bröst och så vidare men avstod medvetet från att röra vid min nakna, för dagen nyrakade fitta. Mmmmm, det var skönt! Lusten i min kropp steg snabbt och jag kunde inte längre avhålla mig från att smeka över musen. Blygdläpparna hade börjat svälla och när jag förde ett finger genom skåran var den mjuk, våt och hal. Fingrarna fan klitoris och började dansa över den känsliga lilla knoppen och innan jag visste ordet av kom orgasmen sköljande över mig.

Det var en snabb intensiv orgasm och jag flåsade andfått när de sista vågorna lämnade kroppen. Det var skönt men jag var lite besviken. Jag hade velat hålla på längre, leka mer med mina erogena zoner och dra ut på njutningen för att till sist komma i en riktigt dunder orgasm. Nåja dagen hade bara börjat och det skulle komma fler tillfällen. Efter orgasmens urladdning slumrade jag till en stund och vaknade av ett knäpp, ett kvistbrott. Någon var i närheten! Jag satte mig upp och tittade mig hastigt omkring, lite rädd, lite spänd, lite upphetsad av att kunna bli påkommen naken på egen hand i skogen.

Det tog mig inte lång stund att lokalisera varifrån ljudet kom. Ner för den smala stigen snubblade en kvinna klädd i shorts, linne sandaler och med en lite ryggsäck på ryggen. Sandalerna gav föga fäste i den oländiga terrängen och hin halkade omkring och såg lite komisk ut. Hon var rödlätt ganska kraftig, utan att var volyminuös, snarare kurvig på de rätta ställena och hennes stora bröst gungade BH-lösa innanför tröjan. Jag blev både besviken på att kanske få sällskap och samtidigt lite spänd inför vad som skulle visa sig komma ut av det här mötet. Jag övervägde en stund att dra på mig trosorna men stannade för att vara naken, såsom den dag jag föddes.

Kvinnan hade mödosamt tagit sig ner för branten och hade bara tiotalet meter kvar till min plats och hon såg rödblommig och svettig ut. Hon måste ha kämpat för att ta sig hit tänkte jag roat. Själv hade jag funktionsdugliga kängor och en stav när jag gick hit för terrängen var lite oländig bitvis. Hon snubblade till och kom farande de sista metrarna med en vådlig fart och när hon tittade upp och fick se mig tvärstannade hon med öppen mun och förvåningen skriven över ansiktet. Faan, hopppsaan, ursäkta, bubblade hon till innan hon samlade sig och rättade till anletsdragen. Åh, ursäkta, kom det till slut lite mer kontrollerat, jag hade inte tänkt störa men jag trodde, så tystnade hon igen. Att det inte skulle vara någon här fyllde jag i och log ett leende som jag hoppades skulle vara både inbjudande och sexigt.

Den rödhåriga tittade på mig och drog efter andan och sa, Just det… pustade ut och brast ut i ett förlösande skratt som smittade av sig så att vi båda skrattade så vi kiknade. När vi lugnat ner oss presenterade hon sig som Lena, hopplös stadskvinna men som ville prova på solbadande. Åsa, naturälskande naturist, kontrade jag med och vi började småprata lite medan vi ”värderade” varandra. Det var lite pirrigt att sitta på filten naken medan Lena var påklädd men samtidigt lite upphetsande och jag särade lite på benen så att hon skulle få se min slätrakade fitta.

Lena var lättpratad och satt snart parkerad bredvid mig och hade tagit av sig sandalerna och fann sig tillrätta. Jag blev lite förvånad när hon utan att fråga om det var ok började ta av sig kläderna, men ok jag hade väl inte ensamrätt på den här udden. Lena var snart lika naken som jag och i smyg skärskådade jag hennes yppiga former. Stora, lite saggande bröst (som mina fast större), breda härliga höfter och en förvånansvärd smal midja och då var hon mjäll i skinnet, rödlätt med fräknar. Givetvis var jag också med blicken mellan hennes mulliga lår och såg en ljus, finhårig buske som såg vältrimmad ut.

Vi pratade och fikade och hade en trevlig stund innan vi blev lite dådiga och slumrade till sida vid sida i den varma solen. Efter en timma vaknade jag med ett ryck. Det var hett, hett som i h-e och jag kände mig omtöcknad av värmen. Lena låg på magen bredvid mig och sov så jag puffade till henne i sidan och sa till henne att vakna så att hon inte fick solsting. Yrvaket satte hon sig upp och pustade. Sjön glittrande inbjudande men var förmodligen kall men jag reste mig och gick ner till stranden och satte prövande foten i. svidande kallt men jag bet ihop och gick ut en bit och satte mig på huk i det kalla vattnet och började tvätta och blaska av mig. Vattnet fick min hud att knittra sig och bröstvårtorna att dra ihop sig och när jag blaskade lite på musen skrek jag ofrivilligt till av kylan mot mina varma blygdläppar. Lena satt fnittrande på stranden och tittade men när jag var klar gjorde hon samma sak som mig och jag njöt av att se hennes kurviga kropp bli vattenbestänkt.

Solen hade tagit hårt på lenas ljusa hud och jag sa till henna att smörja sig men hon hade ingen solkräm med sig så hon fick låna min. Utan att tänka på det erbjöd jag mig att hjälpa henne att smörja in sig och hon svarade blixtsnabbt ja och la sig på mage på filten. Mitt erbjudande hade i och för sig gällt ryggen men jag kände en viss upphetsning över att få smeka Lenas mjuka kropp. Jag började sedesamt med ryggen och axlarna och Lena stönade uppskattande när jag la lite tryck i massagen. När jag var klar med ryggen frågade jag hest om jag skulle fortsätta? Mmmm, tack mumlade Lena och jag drog efter andan och började smörja in hennes breda men ändå fast rumpa. Lena särade lite på benen och jag tog mod till mig och började massera i solkrämen i hennes lår.

Min händer darrade lite när jag kom farligt nära hennes kön men Lena tycktes inte misstycka så jag fortsatte mitt arbete. Då och då kände jag hennes könshår mot min handrygg och både hon och jag skalv till av upphetsning. När jag var klar med baksidan av Lenas kropp beordrade jag henne med hes röst att vända sig om och hon lydde utan tvekan och la sig tillrätta med benen ganska ordentligt särade och med händerna ovanför huvudet. Jag tvekade en kort stund innan jag tog mod till mig och tryckte ut en försvarlig klick kräm på Lenas mage. Hon skvatt till lite och höll andan och ryckte till ännu en gång då jag med mjuka cirklande rörelser började arbeta in smeten i hennes ljus hy.

Lenas bröst gungade inbjudande och jag drog mig allt närmare dem. Hon flämtade till när jag lät fingrarna sjunka in i det ljusa hullet och kramade det, ganska hårdhänt. Bröstvårtorna var styva mot mina handflator och jag tänkte att nu får det bära eller brista och tog dem mellan tumme och pekfinger och tvinnade dem. Lena stönade till men gjorde ingen ansats att stoppa mig och min massage övergick snart till rena smekningar. Lena låg med slutna ögon och lät mig hållas och jag böjde mig ner och började försiktigt suga på hennes ena bröstvårta. Lena stönade till, högre denna gång, och började vrida sig lite oroligt. Jag kysste och bet i hennes tuttar ett tag innan jag började kyssa min väg ner över hennes mage och mot venusberget. Lena jämrade sig lätt när jag kysste den fjunigt behårade kullen och sedan smekte jag med en hand över hennes röda, lätt särade, blygdläppar.

Jag böjde mig fram och planterade en lätt kyss på hennes blygd, och så en till innan jag lät tungspetsen leta sig in mellan vecken. Lena kved till, högt och ljudligt, och mötte min tunga med små juck. Med fingrarna särade jag på hennes blygdläppar och började slicka med lite fastare tag som fick Lena att kvida till ännu en gång. Hon rörde sig lite och jag skvatt till när jag kände en hand på min stjärt. Hon började smeka mig med ivriga rörelser och jag kände hur hon närmade sig fittan där jag stod på alla fyra med huvudet mellan hennes nu vitt särade ben och slickade fittan.

Fingrar letade över min fitta och jag kände hur de tvang isär blygdläpparna och hur lätt de gled i drypande våta mus. Ett finger tryckte mot min fittmynning och så kände jag hur ett, sedan två fingrar gled in i min savande gång. Lena fingerknullade mig mjukt medan jag slickade hennes sköte och bakåt stjärten och våra stön överröstade nu det svaga kluckandet av vågor mot strandstenarna.
Kom, hörde jag Lena viska, jag vill ha dig också. Jag ställde mig snabbt gränsle över hennes huvud och sänkte fittan mott hennes ansikte. Hon grep om min bak och drog mig till sig och snart kände jag hur hennes tunga började leka i min mus.

Jag vet inte hur länge vi höll på att slicka varandra, men det var himmelskt skönt, och när Lena bearbetade min klitta med tungspetsen, samtidigt som hon körde två fingrar ut och in i fittan kände jag hur min orgasm kom. Jag försökte slicka Lenas fitta men när den stora vågen tog mig bara stönade jag rakt ut och hela min kropp började darra och skaka och under Lenas flinka tunga kom jag både en, två, flera, flera gånger i rad och allt blev bara svart.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tvekade verkligen innan jag skrev denna gång!

Anledningen är att din novell inte kommer i närheten av dina andra noveller!

Det kan bero på att mina förväntningar blir väldigt höga när jag ser ditt namn, eller att du skrev den här novellen slarvigt?

En skön underbar historia - som du liksom slarvar bort genom att bryta stycken helt obefogat, samtidigt som du skriver ihop där stycket behöver brytas!

Om det vore någon som inte hade skrivit så himla bra tidigare som du har gjort, skulle jag inte skriva detta alls!

Men jag känner mig besviken på en skön upplevelse - eftersom du uppenbarligen kan bättre!

Jag vet hur svårt det är att skriva! Själv kommer jag inte ens i närheten av din kapacitet. Men du har visat att du är oerhört mycket bättre på att skriva - än du visar här!

Kom igen åsa:oops:

Du kan skriva helt underbart - det har du gjort tidigare:love:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nä, nu tycker jag att Snäckan är lite väl gnällig.
Jag tycker att novellen är BRA åsa!
Läser gärna en fortsättning.
 
Toppen