Dubbelrunka med sperma nån som provat?

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Asså man runkar av sig själv tar sperman i handen å fortsätter runka tills det går igen :)

Nån som provat ?? :p:p

Jag har [:0][:cool:]:oops:
 
C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
Tyvärr ja :cool: Det blev för kladdigt så jag vill inte göra detigen [|)]
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Är jag ordentligt kåt en dag så brukar jag kunna runka igen direkt efter att ha sprutat, då brukar jag smörja kuken med sperman och har det sprutat mycket så smörjer jag mig ner över pungruten och anus, det är så jävla skön när det är halt och kladdigt.
Annars fungera ju även glidmedel.
 
Kön
Man
visst har jag testat det :D
när man drar i klegget så vill det bli ett vitt skum efter en stund :p
spärma innehåller väl äggvita? det kallas väl för maräng då? :D
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Faktiskt inte testat att ta sperman i handen och runka igen, med kuken insmord med sperma... Något ni kan rekommendera? :p
 

Insomnia

Ny medlem
Kön
Man
Det är väldigt skönt om man har gott om tid på sig. Att bara ligga och runka en hel dag är suveränt och då kan det vara bra med lite naturligt glidmedel. Och sedan är det helt klart ett plus att man smakar så gott om fingrarna med :) Inte fel att smörja in dildon med heller
 

Grabben81

Medlem
Kön
Man
Jag har testat o runka med en sats en gång... fast satsen va inte min egen. Hehe. Va på en fest,,, min heta polare satte på en brud på toaletten (he told me ofcourse) men när de spola ner kondomen med satsen gick de inge vidare... den låg kvar. O Kåt som va va knöt ja upp den o runka med hjälp av polarens sats som glid! :cool:
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Jag har testat o runka med en sats en gång... fast satsen va inte min egen. Hehe. Va på en fest,,, min heta polare satte på en brud på toaletten (he told me ofcourse) men när de spola ner kondomen med satsen gick de inge vidare... den låg kvar. O Kåt som va va knöt ja upp den o runka med hjälp av polarens sats som glid! :cool:


[red]God damn !!!![/size=6][/red]
 

swboy

Ny medlem
Kön
Man
Gör det ibland... ÄR ganska skönt. Och jag brukar komma direkt igen om jag är riktigt kåt^^
 

mr_muscles

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Ibland slutar jag runka precis när sperman är på väg, sådär så att det inte sprutar utan bara flödar ut en del utan att orgasmen kommer. Då kan man fortsätta att runka med sin egen sperma som glid, tills man ser stjärnor :)
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Ibland slutar jag runka precis när sperman är på väg, sådär så att det inte sprutar utan bara flödar ut en del utan att orgasmen kommer. Då kan man fortsätta att runka med sin egen sperma som glid, tills man ser stjärnor :)

[brown]de har ja me gjort några gånger, kallar det för "halvsprut" hehe [/size=3][/brown]:p:p
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Det har väl hänt att när man runkat och satsen kommit en gång att man inte slutat runka för att de vart så jävla nice! Men det händer inte så ofta, men count me in!
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag har testat o runka med en sats en gång... fast satsen va inte min egen. Hehe. Va på en fest,,, min heta polare satte på en brud på toaletten (he told me ofcourse) men när de spola ner kondomen med satsen gick de inge vidare... den låg kvar. O Kåt som va va knöt ja upp den o runka med hjälp av polarens sats som glid! :cool:
Ha ha ha :D
 

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Att runka med sin egen sperma är ju så gôtt!
Bara lite prestationskrävande att orka enn gång till.
Att runka med polarens sperma är så GÔTT.
Mmmmm.
 
Toppen