Dum fråga men jag måste bara. Ang grupponani

walle

Medlem
Kön
Man
Hej alla glada!

Det finns ju killar som runkar tillsammans....(har aldrig gjort det) men gör tjejer något liknande? Jag tror inte förekommer särskilt mycket men man vill ju gärna tro det;)
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle gärna prova. Kanske för att jag är bisexuell. Jag har försökt två gånger men det blev fiasko. Ena gången var när jag upptcäkte att en kompis som sov över smekte sig under täcket. Då gjorde jag samma sak och drog av mig täcket. Hon tyckte jag var knäpp som trodde att hon skulle vilja se min fitta. Andra gången var när jag och en kompis pratade om sex och kom in på onani. Hon sa själv att hon ville se när jag gjorde det, så jag tog av mig och satte igång. Tyvärr vägrade hon att ta av sig själv och hon satt bara och fnissade när hon tittade på mig, så det var rätt avtändande. men om tillfälle ges med nån annan så ska jag haka på!
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Jag är en kille som är hetro som fantiserar ibland om att runka med andra killar. Jag vill bara runka inget smek elller kyssar eller så, tror jag skulle ångra mig efteråt när jag fått min utlösning. ibland fantiserar jag att jag runkar för en fullt påklädd kvinna

Kåt Kille
 

walle

Medlem
Kön
Man
mmm misstänkte att det inte är så vanligt att fler än 3 tjejer träffas för att onanera.

Killar vet jag att det förekommer
 
J

jennybi -LÅST-

Gäst
Jag brukar göra det med en kompis, men inga andra. Skulle vara rätt kul att göra det, men det har som aldrig varit läge för det... Är nog mest killar som gör det tror jag. Min lillebror och hans kompisar gör det i alla fall har jag sett. Lite coolt var det faktiskt! ;)

Live to pump, pump to live
 
J

jennybi -LÅST-

Gäst
Hur ofta... tja. Det varierar så mycket så det är svårt att säja. från flera gånger under en helg till kanske någon gång i månaden.. Ibland gör vi det bara tillsammans, ibland tittar vi på varandra, och och ibland smeker vi varann. Det är lite olika.

Live to pump, pump to live
 
Kön
Man
Som 10-11-åring :oops: onanerade jag med en kompis. Det hände titt som tätt under ett sommarlov... Vi smekte bara oss själva med tex ljus o dyl (vi förde aldrig in nått utan smekte bara på klittan osv) och tittade på varandra...
 

Dicken

Ny medlem
Kön
Man
Hehe, kom på att när jag var en liten pojke (typ 11)runkade jag och en släkting till mig (han var dock som en kompis, kanske 8 år) tillsammans i badkaret.. :p
Men vi runkade inte av varandra utan bara typ introducerade orgasmen och bekräftade det för varanda..

Wee är ny!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag onanerade med en polare när ni var yngre, började lite smått med att vi pratade om det, så en dag när vi helt oskyldigt satt och kollade på arkiv X så säger han bara rakt ut: "Ska nog fan runka lite". I nästa sekund sitter han där med kuken i handen och ja... jag var väl itne direkt sen att hanka på.

Efter den kvällen hände det ganska ofta,när vi sov över hos varandra, att vi kollade på nån upphetsande film och sen klädde av oss nakna och runkade. Aldrig att vi runkade varandra dock. Kanske lite synd så här i efterhand men va fan. Har fått en upplevelse iaf.

Masturbation for Salvation
 
Kön
Man
Nope, har aldrig gjort något sådant men en tjejkompis och känner inte till en enda tjej som gjort det.
Hade lesbisk sex med min tjejkompis istället...mycket trevligare hehe

To heaven and back again
 
Toppen