dumt gjort.

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Jag håller inte med vad dom andra har skivit, du har ju pojkvän så varför runkade du av en annan kille???
Håller med överskriften DUMT GJORT

Alla har sina skäl till att göra eller inte göra, även du.. ;)

Klart att det kan få konsekvenser, men sånt får man väl räkna med in i riskanalysen, och det är ingen idé att ångra sig... livet är nog så komplicerat ändå..

Mvh: M
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om en tjej har pojkvän och runkar av en annan kille, så tycker jag att hon är otrogen.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Om en tjej har pojkvän och runkar av en annan kille, så tycker jag att hon är otrogen.

Allt handlar om att kalkylera risker, som mcw67 säger. OM man "gör något dumt" så har man ju för det mesta vägt för och emot och då har man bestämt sig. Gjort är numera gjort, och det är inte värt att ångra sig, för det går ändå inte att ta tillbaka det, hur mycket man än skulle ångra det.
 

maniac

Ny medlem
Kön
Man
Författarinnan skriver ju direkt att hon inte ångrar sig så det är väl inte mycket att diskutera... Däremot håller jag med om att det är otrohet, skulle inte bli glad om min tjej runkade av nån utan min välsignelse :p
 
G

Guest

Gäst
Nej, usch. Otrohet på hög nivå. Men jag gillar ändå tanken att bli avrunkad ev en tjejkompis;)
 

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Hallå Linda!

Sex-on-the-beach-grejen du beskriver är såklart många killar (och tjejers) ultimata sexdröm. Min med... eller det vore iaf klart läckert (just detta har tyvärr aldrig hänt mig). Om det var dumt eller inte vet du bara själv. Hur gick det sedan, med pojkvän och sånt, skuldkänslor eller?

Ibland gör man saker man inte kan stå för till 100 efteråt. Även jag (du skulle bara veta... :oops: ) Men det allra viktigaste är att man bara gör sånt man VILL - oavsett om det skulle vara moraliskt rätt. VILL man är det iaf OK just då.

Sköt om dig!

:love:
 
Toppen