Dyra sexdockor

21x18

Ny medlem
Kön
Man
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-amalia

Funderar på att köpa denna. Länge spanat på en WM-doll och Amalia är ju inte helt överdrivet dyr faktiskt. På bekostnad av ben då... Benlös docka. Men men.. Inte så är jag är ben-hård på just ben :D En mer tillgänglig fitta är ju faktiskt helt ok.

Nån som sett, provat eller äger en WM-doll? Apropå dyra sexdockor.

Mitt första inlägg. Men känns som att jag hittat rätt forum :)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag äger 2st lite billigare sexdockor (kostar runt 2500:- st på Mshop) gjorda i mjukt realskin material samt även en fuck me silly docka.
Dom två förstnämnda har ju huvud, armar och ben men inte silly dockan.

ok dom är läckra att pippa med alla tre och klämma på brösten mm men satan vilket jobb när man har sprutat i dom med all rengöring, torkning och pudring som skall göras.
Tar nästan aldrig fram dom längre utan det får bli fleshlighten eller ett vanligt runk med glidmedel i handen, nästan lika skönt..
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Välkommen!

Kollade lite på din länk. Tror att jag skulle tagit Nina...

Tack! Ja den är riktigt fin Nina.

Jag äger 2st lite billigare sexdockor (kostar runt 2500:- st på Mshop) gjorda i mjukt realskin material samt även en fuck me silly docka.
Dom två förstnämnda har ju huvud, armar och ben men inte silly dockan.

ok dom är läckra att pippa med alla tre och klämma på brösten mm men satan vilket jobb när man har sprutat i dom med all rengöring, torkning och pudring som skall göras.
Tar nästan aldrig fram dom längre utan det får bli fleshlighten eller ett vanligt runk med glidmedel i handen, nästan lika skönt..

Haha ja förstår de en runk är ju alltid smidigast :D
Men ska försöka hålla mig från att komma i dockan som du säger är det nog näst intill omöjligt att få helt rent.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack! Ja den är riktigt fin Nina.



Haha ja förstår de en runk är ju alltid smidigast :D
Men ska försöka hålla mig från att komma i dockan som du säger är det nog näst intill omöjligt att få helt rent.
Spelar ingen roll, har man bara kladdat glidmedel och kört med kondom så är det samma jobb att göra rent och pudra ändå..
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-amalia

Funderar på att köpa denna. Länge spanat på en WM-doll och Amalia är ju inte helt överdrivet dyr faktiskt. På bekostnad av ben då... Benlös docka. Men men.. Inte så är jag är ben-hård på just ben :D En mer tillgänglig fitta är ju faktiskt helt ok.

Nån som sett, provat eller äger en WM-doll? Apropå dyra sexdockor.

Mitt första inlägg. Men känns som att jag hittat rätt forum :)

Kollade länken och det är kul de börjat göra dockor med lite rundare former, att inte alla är pinsmala med stora bröst. :)

Välkommen till forumet :)
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr så har dockan jag köpte från docklandet gått sönder, huvudet har lossnat från den del man gängar in i kroppen. Har mailat leverantören, så nu får vi väl se hur det går.
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Jag överväger allvarligt att skaffa en docka från Docklandet. Någon som vet om det är jättestor skillnad på deras ”WM-doll” och de vanliga? Som jag förstått det så har WM-dockorna mjukare bröst och bättre ”skelett”. Men är det jättestor skillnad? Är inne på någon av de långa varianterna (typ 160 cm och uppåt). Finns så många fina, så inte lätt att välja. Sedan finns det ju en del riktigt fina som inte tillhör WM-serien. Svårt det här :).

Här är mina favoriter (vilka är era?):

Ej WM:
Andrea
Jenny

WM:
Fiona
Amy
Sandra
Ida
 
Last edited:

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag överväger allvarligt att skaffa en docka från Docklandet. Någon som vet om det är jättestor skillnad på deras ”WM-doll” och de vanliga? Som jag förstått det så har WM-dockorna mjukare bröst och bättre ”skelett”. Men är det jättestor skillnad? Är inne på någon av de långa varianterna (typ 160 cm och uppåt). Finns så många fina, så inte lätt att välja. Sedan finns det ju en del riktigt fina som inte tillhör WM-serien. Svårt det här :).

Här är mina favoriter (vilka är era?):

Ej WM:
Andrea
Jenny

WM:
Fiona
Amy
Sandra
Ida

Jag tycker att Ida är sötast av dessa dockor:)
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker att Ida är sötast av dessa dockor:)
Ja hon är riktigt söt. Nu har jag snöat in lite på ytterligare två, som även dessa är söta, men kanske även lite "porrigare". Har så sjukt svårt att bestämma mig, men dessa två är också riktigt fina.

Louise
Luna

Kolla alla bilder, inte bara den första på varje docka. Speciellt Luna ser betydligt bättre ut på resten av bilderna, på den första ser hon lite dvärgaktig ut, men kolla resten... vilken kropp... :)
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar tjejer med små bröst och jag är väldigt svag för blondiner och Ida ser skandinavisk ut så min favorit är fortfarande Ida:)
Jag kunde omöjligt bestämma mig, så kom på den geniala tanken att ta screenshots på de jag var intresserad och sedan köra dem i en app där man kan testa olika frisyrer. Vissa funkade nästan inte i något annat än den frisyr de levereras med. De som utmärkte sig och föll mig i smaken som blev riktigt fina i olika frisyrer var Fiona och Louise. Kan väl tilläggas att jag verkligen går igång på olika frisyrer/hårfärger, är nog det jag lägger märke till före något annat :). Orkade inte lägga ner jättemycket energi, men så här fin (enligt mig) blev Louise med mörkrött hår och glasögon: https://postimg.cc/JGQJsLTP
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Eller ännu hellre en skön knullvideo... :)

Ja mer dock-porr behövs! Jag trodde först det skulle vara porrvideos de filmerna som fanns hos Docklandet men var ju bara uppvisningsvideos. Nice det med, men jag vill ha porr! :D

Kanske får ordna det själv annars. Men då behöver man en Go Pro.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag köpte mig en Amanda till sist, https://docklandet.se/products/sexdocka-wmdoll-amanda

Sjukt nöjd :) Så himla fin. Ska ta några bilder och dela med mig framöver, måste välja ut en bra outfit först.

Men lite sugen på en Piper Doll också faktiskt, nån som har erfarenhet av dessa?

Såg en video på docklandet nu att de ska börja sälja det märket

Jag gillar smala tjejer med små bröst så Amanda har alldeles för stora bröst och för mycket former för min smak;)
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar smala tjejer med små bröst så Amanda har alldeles för stora bröst och för mycket former för min smak;)

Jag gillar både och. Min nästa docka kommer ha mindre bröst och vara mer nätt i kroppen. Tänker prova att byta huvud mellan dockorna då också :) Så får man uppleva Amanda i flera format
 
Toppen