Dyrkan av fittan

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag ÄLSKAR verkligen fittor! Jag kan slicka och suga en fitta i princip hur länge som helst. Det händer att ägarinnan av fittan ber mig ta det lugnt ett tag.

Jag har strulat runt en del nu i modern tid efter en rätt elak krasch av ett gammalt förhållande vilket fick mig att tröstknulla en hel del, jag har därmed fått se, känna och smaka ett antal fittor. Alla olika förstås och alla lika underbara. Bara mogna kvinnor för övrigt runt 40 och uppåt.

För att komma till min poäng då; trodde fitt-komplex hörde unga tjejer till, men nejdå. Väldigt många som mer eller mindre har ursäktat sig!!! Typ "sorry, It is so ugly", "ja, jag vet, den är ful när det hänger ut så där", "usch ja, står du ut med min lilla klitta"? etc etc.

Jag bara ÄLSKAR dem allihop. Finns absolut inga fula fittor! "Hänger ut" Ja, ja, hon hade väldigt stora inre blygdläppar som dessutom svällde ordentligt när hon blev kåt. Överlycklig fyllde jag min mun med denna gudagåva. "För liten klitta" Vaddå för liten? Min tunga passade perfekt där och det gick alldeles utmärkt att suga på den. (hon upptäckte också efter ett tag att det faktiskt var riktigt skönt att bli slickad i stjärten, något hon var lite purken över att ingen hade visat henne förut [}:)])
"Ful"??? Finns inte sånt som tandfeér, tomtar, älvor eller fula fittor. Hon med den "fula" blev varse det. Efter ett par dagar var hon alldeles öm i fittan :p

Men värst av allt är kommentarer som "jag brukar få höra att hon inte går att slicka för det hänger för mycket" eller "min senaste sa att jag smakade så illa"

Verkar som om många tjejer inte alls är bortskämda med att få sin helighet omhändertagen av en villig mun.

Jag har aldrig någonsin uppleft att fittan smakat illa - förutsatt att ägarinnan är fullt frisk - (har dock råkat ut för flickor som "slarvat" lite och det smakat lite kiss till att börja med :p ).
Har hellre aldrig varit med om att fittan varit "konstig" eller "fel".

En fitta är det vackraste som finns och jag njuter gränslöst av att få suga slicka nafsa den. Gärna så jag är alldeles blöt i hela ansiktet efteråt. :D

Vad säger ni tjejer; får era fittor den uppmärksamhet de förtjänar?
Killar GER ni era tjejers fittor den uppmärksamhet de förtjänar?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jaaaaaaa


jag kysser hela min fru, så ofta jag kan, hennes fitta & stjärt med
jag rakar & ansar hennes buske när hon ber om det

jag träffar ibland ex-flickvännen, som när de är salongsberusade smyger in en kommentar att de aldrig blivit så gott slickade som av mig...
:p

jag brukar ge komplimanger om den kroppsdelen med
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jaaaaaaa


jag kysser hela min fru, så ofta jag kan, hennes fitta & stjärt med
jag rakar & ansar hennes buske när hon ber om det

jag träffar ibland ex-flickvännen, som när de är salongsberusade smyger in en kommentar att de aldrig blivit så gott slickade som av mig...
:p

jag brukar ge komplimanger om den kroppsdelen med
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Asså vem fan säger att ens partners fitta är ful, eller smakar illa?? Han ska ju enbart bli bannad från att ha sex med nånting annat än sin högerhand.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Asså vem fan säger att ens partners fitta är ful, eller smakar illa?? Han ska ju enbart bli bannad från att ha sex med nånting annat än sin högerhand.


haha, det är rätt!

den personen är ett riktigt praktarsle[}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag instämmer! Jag dyrkar absolut fittor, dom är så grymt härliga och jag är absolut en "pussy man" :D - jag gillar att slicka fitta och röv, länge och väl... :p

Alla tjejer gillar inte att bli slickade, kanske för att dom inte känner sig helt bekväma med att begrava en killes mun och näsa mellan blygdläpparna? :D

Jag har i varje fall aldrig stött på en ful fitta, tror inte dom finns.

Tjejer, ni som läser det här, kan inte ni komma och sätta er med fittan på mitt ansikte, så ska jag ge er en härlig resa? Vi håller på länge, och det är orgasmgaranti! (men jag låter dig inte komma direkt, håller dig på sträckbänken. Men sen....) [}:)]:p:)
 

Krut100

Ny medlem
Kön
Man
Fittor rules! Finns som sagt inget bättre än att få gå ner på en kåt fitta, slicka och nafsa och sticka tungan djuuupt in... Slicka rövhål är ju inte heller dumt, mycket trevligt när tjejerna gillar det också.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Åh, jag blir alldels varm i hjärtat (och på andra ställen :oops:) när jag läser det här!

Så underbart att få läsa om er dyrkan i denna tid av utseendehysteri, där till och med "vaginalrekonstruktioner" utförs mer och mer frekvent. Män som ni skulle gå ut och demonstrera den 8 mars och en massa andra dagar också. Ni skulle hålla föreläsningar på ungdomsmottagningar och bekräfta, ja nästan inpränta i medvetandet på alla kvinnor att de/vi duger som vi är - oavsett hur vi är skapta.

Jag tror jag är lite kär i er....:D
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Åh, jag blir alldels varm i hjärtat (och på andra ställen :oops:) när jag läser det här!

Så underbart att få läsa om er dyrkan i denna tid av utseendehysteri, där till och med "vaginalrekonstruktioner" utförs mer och mer frekvent. Män som ni skulle gå ut och demonstrera den 8 mars och en massa andra dagar också. Ni skulle hålla föreläsningar på ungdomsmottagningar och bekräfta, ja nästan inpränta i medvetandet på alla kvinnor att de/vi duger som vi är - oavsett hur vi är skapta.

Jag tror jag är lite kär i er....:D

Måste nog säga, jag har aldrig hört någon kille säga att en fitta är "ful". Visst diskuteras det om bröst och deras form och storlekt (vilket är illa nog). Men just fittan tycker jag är något som de flesta uppskattar för vad den är. Är väl liknande hur vi killar har lite komplex för hur kuken är, rak, sne, stor, liten etc. Inget tjejer direkt bryr sig om bara det är en kuk.

Men kanske skulle detta hållas fram mer, att intimkirurgi är helt onödigt. Alla duger som de är!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Åh, jag blir alldels varm i hjärtat (och på andra ställen :oops:) när jag läser det här!

Så underbart att få läsa om er dyrkan i denna tid av utseendehysteri, där till och med "vaginalrekonstruktioner" utförs mer och mer frekvent. Män som ni skulle gå ut och demonstrera den 8 mars och en massa andra dagar också. Ni skulle hålla föreläsningar på ungdomsmottagningar och bekräfta, ja nästan inpränta i medvetandet på alla kvinnor att de/vi duger som vi är - oavsett hur vi är skapta.

Jag tror jag är lite kär i er....:D

jag kommer & håller föreläsning om hur vackert det kvinnliga könet är
hur det ska skötas, hygien & rakat eller orkat
konsten att ta emot oralsex

u name it & I will tell it... :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Måste nog säga, jag har aldrig hört någon kille säga att en fitta är "ful". Visst diskuteras det om bröst och deras form och storlekt (vilket är illa nog). Men just fittan tycker jag är något som de flesta uppskattar för vad den är. Är väl liknande hur vi killar har lite komplex för hur kuken är, rak, sne, stor, liten etc. Inget tjejer direkt bryr sig om bara det är en kuk.

Men kanske skulle detta hållas fram mer, att intimkirurgi är helt onödigt. Alla duger som de är!

Nej, det kanske är så att det är ens egen förutfattade mening som styr, både hos män och kvinnor. Klart att man blir självmedveten om man inte ser ut som de på film, både "vanliga" och porrstjärnor. Jag har nog hört och läst alldeles för mycket av/om kvinnor som skäms för sina bullfittor, fladdriga inre blygdläppar, stora klitorisar och jag vet inte vad....

Samma sak med män, men faktiskt mest vad gäller storlek och inte så mycket om utseende.

Skönt ändå att få bekräftelse! :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste nog säga, jag har aldrig hört någon kille säga att en fitta är "ful". Visst diskuteras det om bröst och deras form och storlekt (vilket är illa nog). Men just fittan tycker jag är något som de flesta uppskattar för vad den är. Är väl liknande hur vi killar har lite komplex för hur kuken är, rak, sne, stor, liten etc. Inget tjejer direkt bryr sig om bara det är en kuk.

Men kanske skulle detta hållas fram mer, att intimkirurgi är helt onödigt. Alla duger som de är!

Nej, det kanske är så att det är ens egen förutfattade mening som styr, både hos män och kvinnor. Klart att man blir självmedveten om man inte ser ut som de på film, både "vanliga" och porrstjärnor. Jag har nog hört och läst alldeles för mycket av/om kvinnor som skäms för sina bullfittor, fladdriga inre blygdläppar, stora klitorisar och jag vet inte vad....

Samma sak med män, men faktiskt mest vad gäller storlek och inte så mycket om utseende.

Skönt ändå att få bekräftelse! :)

Är ju så tråkigt att vi inte ska vara nöjd med vad vi har? Tror i regel alla är för hårda mot sig själv då vi just jämför oss själva mot ideal som inte är möjliga. En kvinnokropp som fött barn kommer aldrig se ut som en porrskådis i hennes "prime". Men vad gör det? Alla kvinnokroppar är vackra på sitt vis. Vi är så tacksamma att ni finns kvinnor :)
 
Toppen