Efter orgasm

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
är det bara ja som efter orgasm blir lite sugen på nått o får bar lust o sitta o kolla på nått bra tv program eller läsa en bok eller nått?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag somnar i varje fall inte efter att jag knullat som vi män "ska" göra. Nej, jag kan kliva upp och läsa eller ta en macka eller så.

Däremot kan jag behöva runka ibland om jag är stressad eller har huvudet fullt av tankar. Och det kan jag göra utan att egentligen vara kåt - det är orgasmen och avslappningen jag behöver. Sedan sover jag gott. Någon annan som känner igen sig?
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Efter sex e jag för det mesta sugen på mer sex :p:p det enda som brukar stoppa mig e att frugan inte vill mer :p:p:p annars brukar det ofta bli en porris och en liten onani stund i nattens hetta :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Originally posted by G-mannen

...

Däremot kan jag behöva runka ibland om jag är stressad eller har huvudet fullt av tankar. Och det kan jag göra utan att egentligen vara kåt - det är orgasmen och avslappningen jag behöver. Sedan sover jag gott. Någon annan som känner igen sig?

Samma sak här, mycket lättare att slappna av efteråt.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Tycker även att det hjälper mot spänningshuvudvärk när man drar i den :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Håller med, spänningshuvudvärk, sjösjuka eller för att lugna ner sig. Det är bra mot det mesta... ;)
 
Toppen