Egen sats i munnen.

store_johan

Ny medlem
Kön
Man
Har någon av er fått en avsugning av en tjej och hon har låtit er spruta henne i munnen och sedan kysst er med just satsen i munnen?


Frågan har säkert varit uppe innan:oops:
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Har någon av er fått en avsugning av en tjej och hon har låtit er spruta henne i munnen och sedan kysst er med just satsen i munnen?


Frågan har säkert varit uppe innan:oops:

Jag har kysst tjejer efter att jag har sprutat dem i munnen, men inte så att jag har smakat min egen sats på det sättet. Alltså, de har svalt den innan. Spruta mig själv i munnen kan jag göra, men jag vill inte ha tjejbaciller i det :)

Nämen skämt åsido. Jag tycker att det blir lite äckligt att ta min egen sats från en tjejs mun eller fitta. När man väl har sprutat så är man ju inte kåt längre. Det hade varit bättre om man kunde spontanspruta innan man kom.. Då vore det en helt annan sak.
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Vilket konstigt svar där...

Du gillar kyssa en tjej,

Du gillar smaka på din sperma....

Du gillar slicka på en tjejs mus...

Men du gillar inte smaka din sperma från en tjejs mun eller mus.... Bestäm dig! ;)
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jodå .. en gång låg jag på rygg o njöt av en runk/ avsugning av en tjej..
Jag låg o blundade när jag kom ... trodde hon lade satsen på magen.. men
hon hade tagit det i munnen... kravlade upp o kysste mig så jag fick tillbaka en stor del av satsen... underlig känsla mär man inte visste...
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Jodå .. en gång låg jag på rygg o njöt av en runk/ avsugning av en tjej..
Jag låg o blundade när jag kom ... trodde hon lade satsen på magen.. men
hon hade tagit det i munnen... kravlade upp o kysste mig så jag fick tillbaka en stor del av satsen... underlig känsla mär man inte visste...
Åhh, skulle verkligen önska att detta hände mig...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ser väl inte det som nåt äckligt o kyssa sin sambo efter hon tagit satsten i munen, det är ju inte så att hon spar allt i munnen innan, likaväl som hon suger på kuken som redan varit inne i hennes mus eller suger av dina fingrar du smekt musen med, sak samma ungefär tycker jag. ge o ta:)
 

davinci

Ny medlem
Kön
Man
Av de tjejer jag varit tillsammans med är det bara två som tagit satsen i munnen och bara en av dem som jag verkligen fått tömma á la porfilm i munnen på. Synd, jag kan inte förstå varför andra tvekar att ta sperman i munnen. Har aldrig tvekat att kyssas efteråt även om kåtheten lagt sig när sperman virvlar tillbaka i kyssen. Har i många år även sprutat mig själv i munen vid riktigt porriga runk.
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Vilket konstigt svar där...

Du gillar kyssa en tjej,

Du gillar smaka på din sperma....

Du gillar slicka på en tjejs mus...

Men du gillar inte smaka din sperma från en tjejs mun eller mus.... Bestäm dig! ;)

Jag vet inte riktigt hur jag ska svara annorlunda?

När jag har sprutat så är jag klar liksom. Då vill jag inte ha saliv/fittsaft-blandad sperma i min mun. Så enkelt är det.

Om jag tar min egen sperma i munnen så sprutar jag den direkt in i munnen. Alltså, tiden från det att jag får orgasm till att jag har sperma i munnen är relativt kort.
 

Mister_runk

Ny medlem
Kön
Man
La försats på en bruds bröst en gång, var extra gott att suga på dem då. Har aldrig kysst brud som haft min sperma i munnen, har varit sugen men är ju så att när man väl kommit är det inte lika spännande längre. Spruta mig själv i munnen har jag gjort flera gånger.
 

BigO

Medlem
Kön
Man
min älskade här hemma gilllar inte att ta satsen i munen tyvärr. hon har gjort d nån gång... :oops: d va ju riktigt nice för då blev man så snopen så man kom extra mycke lixom!

hej alla runkare detta va mitt första inlägg

men inte d sista
 

palle

Medlem
Kön
Man
En gång, i början av vårt förhållande, när jag och min tjej knullade så avslutade vi med missionären. Efter att hon kommit satte jag mig grensle över henne så att hon fick kuken framför ansiket. Hon tog den villigt i munnen och jag kom snabbt därefter. Det var en härlig känsla att kunna se hur kuken gled ut och in mellan hennes läppar tills jag sprutade.

Hon fick i sig nästan allt, det var väl lite kanske söl runt munnen. Vi hade inte setts på ett par dagar innan så det var en relativt stor sats som kom. Jag antog att hon svalt alltihop och pustade ut och lade mig ner bredvid henne. Jag reagerade inte på att hon inte sa något innan hon vände sig om och gav mig en väldigt blöt kyss. Jag fick rätt mycket av min egen sperma i munnen. Jag blev mest förvånad och kunde inte låta bli att dras med i hennes skratt.:)

Jag upplevde det inte som speciellt obehagligt, snarast roligt. Vid ett annat senare tillfälle försökte hon på sig samma knep, men då blev jag misstänksam och ville inte kyssa henne. Jag skrattade gott när hon lite besviket fick svälja istället :D

mvh Pälle
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag hör till de som tappar lusten direkt efter orgasm, så att smaka min egen sperma är inte aktuellt. Frun tar dessvärre aldrig kuken i munnen heller. Hon ville inte ens kyssas efter jag slickat fittan...
Men jag skulle gärna vilja ha den förmågan. Går det träna upp tror ni?
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag hör till de som tappar lusten direkt efter orgasm, så att smaka min egen sperma är inte aktuellt. Frun tar dessvärre aldrig kuken i munnen heller. Hon ville inte ens kyssas efter jag slickat fittan...
Men jag skulle gärna vilja ha den förmågan. Går det träna upp tror ni?
Om du inte gjort det så börja träna med att hålla tillbaka när försatsen kommer och smaka på den. För min del finns både stånd och lust kvar. Sen kan sperman komma av bara farten och då gäller det att knipa till igen och smaka på den.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om du inte gjort det så börja träna med att hålla tillbaka när försatsen kommer och smaka på den. För min del finns både stånd och lust kvar. Sen kan sperman komma av bara farten och då gäller det att knipa till igen och smaka på den.
Jag har knappt någon försats att tala om.
Jag tar min sperma i munnen ibland och då runkar jag tills jag känner satsen är på G. Då stoppar jag upp runkandet, men satsen går inte att hejda. Slickar glupskt i mig av sperman och runkar sedan klart till orgasm.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gillar att spruta i fruns beg trosor och sen slicka rent
Hur gammal är frun? Min fru hade ofta flytningar i åldern upp till 45 år. Det hände att hon inte alltid använde trosskydd och då var det lite kladd i grenen av trosan som var läckert att spruta i
 
Toppen