Egna runk- och sprutfilmer

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Så läckert! Önskar att jag också kunde komma två ggr efter varann
Jag blir så imponerad och avundsjuk på killar som kan spruta 2 gånger på så kort tid det skulle jag också vilja kunnat göra:)
Det är lättare än man tror. Sluta runka precis innan du kommer, som att du avbryter försent. Låt satsen pumpa ut utan att röra kuken. Börja om när det är det är klart. Då finns förhoppningsvis lite känsla kvar att vara väldigt nära att komma igen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är lättare än man tror. Sluta runka precis innan du kommer, som att du avbryter försent. Låt satsen pumpa ut utan att röra kuken. Börja om när det är det är klart. Då finns förhoppningsvis lite känsla kvar att vara väldigt nära att komma igen.
Det är så jag gör när jag tar min egen sperma i munnen. Men det är inte någon orgasmkänsla jag känner då. Fortsätter runka och får den 'riktiga' orgasmen. Efter den har jag ingen förmåga att bli styv och runka fram en orgasm till. Det måste gå nån timma eller ännu längre för att lusten och ståndet ska komma tillbaka....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Bästa med manliga orgasmen är att den är så skön för oss män ;)
Jag tror nog att kvinnan också njuter av att känna/se mannens orgasm. Liksom vi män kan njuta av kvinnans orgasm.
Jag tycker det är lika skönt när kvinnan kommer, som när jag själv kommer, fast på olika vis.
 
Toppen