Egna sprutfilmer...någon?

bock77

Ny medlem
Kön
Man
Fan vilka härliga filmer killar.
Gillar dem skarpt.
Men bigloads bautasprut slår ju det mesta jag sett.. Härligt!
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Klicka på Knappen FREE (bredvid PREMIUM) och Vääääääääänta...

"Vad är det för fel med Onani?
Det är i alla fall sex med någon man älskar"
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Hehe.. måste medge att jag råkat fuska lite. av nån för mig okänd anledning blev storleksförhållandet på bilden utdraget på längden när jag encodade filen. Men tack för berömmet ändå. :)
 

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Jag har filmer adda mig på msn så kan vi byta eller träffas för att göra några fler , jag finns i stockholm. Hör av er .


//Tjohoo

Eftersom allting ändå går åt helvete, kan man lika gärna vara optimist
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Noterar att det verkar vara ganska svalt intresse för detta hos den kvinnliga delen av medlemmarna... Eller har jag fel?
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Hey Nowaysis, din 'pryl' ser ju ut som min, och sprutar likadant åxå!
Har du snott den av mig eller e' vi släkt på något vis :D
Skönt sprut i alla fall... ha det...

/Peter
 
Kön
Man
någon som vet vad man ska se filmerna i för program? min windows media klarar inte av dom... det går inte att spela upp dom...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 
Kön
Man
Ladda hem VLC media player. Den har klarat alla filer jag försökt med i alla fall och vad jag vet följer det inte med reklam och skit. Sök på Google så hittar du nedladdningssidan.
 
Kön
Man
Originally posted by JohanGöteborg

Ladda hem VLC media player. Den har klarat alla filer jag försökt med i alla fall och vad jag vet följer det inte med reklam och skit. Sök på Google så hittar du nedladdningssidan.

ok... tack för tippset



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 
Kön
Man
det gick mycket bra med vlc... men rapidshare e dåligt... jag kan inte se fler filmer just nu... har laddat ner mer än 2mb/timmen... dom har tydligen en begränsning... men väld igt härliga sprut var det i alla fall...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 
Toppen