Electro sex

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Kopulera med stereon?

http://www.homemade-electric-sex-toys.c ... intro.html

Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Det sägs att man kan få flera orgasmer i rad och att dom också blir otroligt kraftfulla, stämmer det?. Har hört om killar som skriker högt och fått otroliga orgasmer på detta sätt. Vad är bra grejer för en som aldrig provat?
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Jag måste oftast dra mig ur tjejen, eftersom det blir "för bra".. Så jag är väl lyckligt lottad, antagligen.

:D

Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det verkar som det tänder någon, men frågan står det fortsatt om där är någon som har provat dette med eloktro sex. Är det säkert med tanke på el osv.:D:p
Originally posted by metaren

Någon som provat electro sex och kan lämna tips om detta.

metaren

Kåt runkare
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Någon som provat electro sex och kan tipsa en som aldrig provat men är nyfiken. Är det så skönt, som vissa säger. Att man kan få flera orgasmer i rad och som varar upp till fem minuter.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl ingen som vågar sig på detta med elektro sex, eller i detta forum är det väl ingen som har testat:)
Originally posted by metaren

Någon som provat electro sex och kan tipsa en som aldrig provat men är nyfiken. Är det så skönt, som vissa säger. Att man kan få flera orgasmer i rad och som varar upp till fem minuter.

Kåt runkare
 

Sexfantasi

Ny medlem
Kön
Man
Elektrosex är vad man gör det till, det kan kittla otroligt skönt och det kan göra intensivt ont, det beror på strömstyrkan och den intensitet man väljer.

Man brukar börja väldigt försiktigt tills man kommer till en nivå där det är väldigt njutningsfullt, jag kan rekommmendera det i alla fall.
Det är viktigt att man har riktiga grejor som inte är farliga och jag kan rekommendera en shop som säljer bra produkter, http://www.sexshopen.net
Lycka till alla.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Vilka av de sakerna brukar du som man, och vad rekommenderar du?:)
Originally posted by Sexfantasi

Elektrosex är vad man gör det till, det kan kittla otroligt skönt och det kan göra intensivt ont, det beror på strömstyrkan och den intensitet man väljer.

Man brukar börja väldigt försiktigt tills man kommer till en nivå där det är väldigt njutningsfullt, jag kan rekommmendera det i alla fall.
Det är viktigt att man har riktiga grejor som inte är farliga och jag kan rekommendera en shop som säljer bra produkter, http://www.sexshopen.net
Lycka till alla.

Kåt runkare
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Tack för din information om electrosex "sexfantasi". Håller med föregående skrivare, att det är svårt att välja rätt grejer. Vad skulle du rekommendera till en nybörjare?
 

Deka

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan har provat en del electro sex,,,har en gammal Gym formula plus, en somman skulle använda med geleplattor för att träna musklerna,,,fördelen med denna är att man själv ökar styrkan eftersom,,,

alternativ till placering av elektroderna.
1 runt ollonen och nere vid roten... pirrar skönt och man är inte så känslig på denna placering

2 under pungen runt roten och sedan på hälften av lemmen,,känns ungefär som om någon runkar en hårt.

3 när man blivit lite mer van...knyt ett band på pungen vid roten så att kulorna inte sticker iväg,, lind ex ståltråd runt pungen och sedan nästa runt ollonet,, på detta sätt pirrar och vibrera kulorna och det pirrar i ollonet,,här ska man inte ha för stark styrka...

4 de som inte har analfobi... sätt en metalstav i rumpan och sedan vira en tråd under pungen runt roten.... här är det verkligen skön orgasm på detta sätt är okontrollerat..

fler frågor.......?????
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
deka !
Det ser ut till att du goda kunskaper i detta ämnet och använt något som kanske de flesta har. Får leta fram min gamla sk som man använd och stramade opp magen med. Kan i allafall test och se om det är så skönt som en del påstår:D:p

Kåt runkare
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Tjenare Deka
Du verkar ha sysslat med det här en hel del. Är det så skönt och häftigt, som en del säger?. Kan det vara skadligt?. Vilka typer av grejer kan man börja med. Det här att man kan få upp till fem orgasmer i rad och att en orgasm kan vara i flera minuter, låter lite för bra, för att vara sant. Tack i alla fall för dina tips.
 

Sexfantasi

Ny medlem
Kön
Man
På begäran, kan jag rekommendera följande,
Start-Up Kit ''ElectroSEX'' en fördel med detta får du en dosa för batteri som gör att du kan reglera styrkan och ställa in olika pulser.

Electro Masturbator
Electro Tit Clamps
Electro-Stimulation Adhesive Pads
Electro Lube

Nedan är vilka jag köpt men inte lekt med än.
Electro-Stimulation Cock Cage
Electro Catheter
Electro Dildo

Lyckat till: det finns bra information på http://www.sexshopen.net
 
Toppen