Elstimulans

olle62

Aktiv medlem
Kön
Man
Har snöat in på elstimulans.. Köpte en Tensapparat på Clas Ohlsson och kompletterade med penisslingor som tightar till.. En ny värld av njutning har uppenbarats..
 
  • Gilla
Reactions: jm

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är verkligen spännande och skönt när man hittat rätt sätt för sig själv att använda elstimulans.
 
G

gunnargrus

Gäst
kolla på vuxen.se eller sinful.se så hittar du en hel del. Ett par slingor är att rekommendera och en apparat. Det behöver inte vara speciellt avancerat. Lycka till!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Är nyfiken på detta, tips vad en nybörjare ska köpa?

Vi har en sådan som sjukgymnaster använder för ryggont och annan smärta. Den är lite mer power i än de som finns på typ Biltema. Men annars så har jag inte använt något annat än de plattorna som följer med där. Det är två par som går att ha olika styrka och puls-effekt på. Så jag placerar dem lite olika på kuken och kan komma helt handsfritt om jag får lite tid.
 
G

gunnargrus

Gäst
Jag brukar också komma efter ett tag "handsfree" och jag behöver inte ens ha stånd! Mitt stånd brukar minska efter ett tag om jag inte gör något.
 

Acke666

Medlem
Kön
Man
Tack för tipsen, ska ta och kolla upp det. En fundering, brukar ni börja med stimuleringen när ni är hårda eller slaka?
 
G

gunnargrus

Gäst
Jag brukar vara halvhård. Det är stor skillnad på hur det känns i kuken om elektronerna är nära varandra eller långt ifrån.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack för tipsen, ska ta och kolla upp det. En fundering, brukar ni börja med stimuleringen när ni är hårda eller slaka?

Det är intressant att börja när man är slak, för du får stånd nästan direkt och har du elektroderna rätt så kan du gå från slak till sprut innan du ens blivit hård. Det har hänt för mig, att jag sprutar och påvägen till att bli hård. Väldigt udda känsla.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni som har tensa med plattor, hur sätter ni dom på kuken? En uppe och en nere?

Jag har haft en placerad i mellangården, under pungen och en på ovansidan kuken..typ nedanför huvudet. Sen två på varsin sida. Men det är väldigt individuellt, så man får experimentera lite.
 
G

gunnargrus

Gäst
Det tar ett tag att få till det så att man kan få det, tycker jag. Ska faktiskt testa med dubbla maskiner framöver för att se om det blir extra skönt.
 

olle62

Aktiv medlem
Kön
Man
Kör med en slinga runt kukroten och en runt aldeles nedanför flänsen. Tens , back, u1, styrka 11. Gudomligt.... Känns som skönaste avsugning..
 
Toppen