En bra start på dagen

ThrobbinC

Medlem
Kön
Man
Nu på morgonen när jag vaknade hade jag stånd. Då slängde jag i första scenen ur "Timber and Thrust" med Stacy Valentine i ett underbart sovrumsknull. Avslutade med att få orgasm till ett onaniclip.

Hur började eran dag?
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Vaknade kåt som bara den efter bara ett par timmars sömn så jag satte mig vid burken och fick napp efter en stund... satt å runkade och kikade på bilder tillsammans med en tjej. Kom i en underbar orgasm å nu börjar det bli dags å sova lite till :)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Min morgon började i grannens säng..... hehe
Inget sex men mycket pill.... hon låter ju så underbart när hon gnyr...

men eftersom det bara var lite kompis pill så är det nog dags för en
onanistund för mig själv nu... :p




Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Ni killar är hopplösa, fast det är väll det vi tjejer gillar....med er.
Visst är det skönt att vakna upp och känna att man inte behöver stressa utan kan ligga där och vakna sakta, sakta, se solen lysa in genom fönstret, som står på vid gavel. Känna sina fingrar vandra ner över magen mot......
Att vakna en solig sommar dag är så skönt......även om man är singel.

Lina
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Eftersom dagen är förbi och natten är här så tänker jag på gårdagens start. Det var upp i ett huj, hade bråttom att åka till stranden och få njuta av solens strålar. Hoppade in i duschen och rakade benen och musen. Sen smörjde jag in mig med en kokosdoftande olja och när jag smörjde in låren ilade det till mellan "läpparna".

Jag blev störtkåt på sekunden och satte upp ena benet på badkars kanten och lät fingret rotera....särar på benen, efter någon minut ca går det kraftfullt för mig. Av någon anledning har kåtheten, kittlingarna inte släppt så jag går in i sovrummet och fortsätter med staven och det slutar i ytterligare en kraftfull orgasm. Sen tog jag på mig bikinin och vandrade oskyldigt ner till stranden där jag fortsatte mina tankar på vad jag skulle göra när jag kom hem igen...
 
Toppen