En del ur en sommarflukt.

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Detta hände när jag träffade på en annan fluktare en sommar i min ungdom. Här är en fortsättning på en längre berättelse om några sommarupplevelser.
Vi hade krupit längre in bland buskarna och jag stod på knä med slak kuk. Tittade på tjejerna genom hans kikare, de verkade inte vara nöjda med sin utlösning. Hur såg man det på avstånd undrade jag. Vi hade ju sprutat ut vår sperma så beviset var ju synligt. Kukarna hängde slaka och nöjda.
När jag riktade in kikaren för bättre skärpa så kände jag hur han smekte min stjärt och att handen och fingrarna letade sig till mitt hål. Detta var jag inte förberedd på utan drog mig lite undan. Jag skall vara försiktig viskade han i mitt öra och tog kikaren för att titta på tjejerna.
Jag såg att hans kuk hade börjat resa sig igen, det var som om han tände på av att smeka mitt rövhål. Böj dig lite framåt viskade han åt mig, så kan mitt finger komma in. Jag såg att han blötte på sitt pekfinger och så kände jag hur han försiktigt trängde sig in i hålet.
Först var det med ett visst obehag när jag kände hur han borrade in fingret, men så lättade trycket och det började kännas som en smekning där inne och kuken började resa sig igen.
Runka på mig viskade han lade ned kikaren och halade ner byxorna nedanför knäna. Jag runkade försiktigt på kuken och hade satt mig ned på hans hand som nu hade två fingrar i min röv. Trycket var skönt och jag ville prova hur det kändes att pulla en röv så jag fuktade mina fingrar och bad honom luta sig fram. Han bredde ut sina ben och jag smekte rövhålet innan jag försökte komma in med pekfingrat. Det gled in och jag förstod att han var väl förberedd, detta var inte en oskuld utan en van röv inte som min trånga stjärt.
Fler fingrar bad han och jag lydde och förde in tre stycken och försökte rotera dem som om det hade varit en fitta. Kuken bultade av kåthet och jag undrade om hans kuk kändes likadant så jag frågade om han längtade efter att köra in den i en fitta. Ja, stönade han men först kan du få knulla min rövfitta ifall du vill.
Han reste sig halvt upp och letade i byxfickan och fick fram en tub med glidmedel. Kom så smörjer jag din kuk så kan du ta mig, han väntade inte på svar utan började kleta in min kuk. Ställde sig och putade med röven under det att han drog sakta på sin kuk som nu var grov och med ådrorna svällande.

Jag var kåt och ställde mig i läge för att föra in kuken i hans rövhål. Genom mitt huvud flög en tanke att ville han sätta på mig så klarade jag nog inte av den bamse som han hade mellan benen. Kuken gled in utan motstånd och kåtheten tog över min kropp jag juckade som det hade varit en fitta jag knullat och hörde hur pungen smaskade mot hans pung. Kan knep om min kuk, starka muskler tänkte jag men frågade, går det för dig nu, nej sade han men spruta du, jag vill ha dig och din röv sedan.
När han sagt det med ett stönande viskning så var det som en signal ned till kuken och jag sprutade. Ja fyll mig, grymtade han och jag drog mig ur med slaknande kuk ur hans spermablöta rövhål. Det rann ur lite vit sperma och när jag tog tag om kuken så kom det fortfarande några droppar med sperma och pungen kändes som den kramade ut det sista ur kulorna.
Han lade sig på rygg och jag såg att kuken stod fortfarande som ett grovt spett med ett alldeles blårött ollon.

Kom hit med din stjärt så skall jag förbereda dig så jag kan komma in sade han, ingen fråga om jag vill utan det var tydligen en självklarhet att han skulle fortsätta med att knulla mig. Jag hade visserligen sprutat ut min sperma men en spännande kåthet fanns ännu kvar min kropp. Kunde jag bara få in hans bamse.
Han sprutade in salva ur tuben och började vidga min röv med fingret, sen med två fingrar. Lade salva på kuken och sade grötigt, du är härligt trång så du får rida min kuk. Då bestämmer du själv hur mycket du tål. Jag grenslade honom och han riktade in kuken mot rövhålet. Det var trångt och den halkade runt utan att vilja komma in, jag knep för hårt med röven. Försök slappna av sade han och så till slut kom han in med ollonet. Nu är det grövsta in, sade han låt den bara sjunka in. Vilken känsla att låta rövhålet glida ned över kuken, hans stora i mig och min lilla nysprutade som reste sig när jag trycke in hans bamse, för att sedan slaka ned när jag lättade på kuktrycket i röven.
Snart kunde jag låta kuken gå in och ut i ett långsamt juckande. Det var skönt att ha kuk inne i sig och jag fick nästan ett stånd. Med handflatorna mot hans bröstkorg hade jag letat fram hans bröstvårtor. Rullade dem mellan fingrarn och böjde mig ned och sög försiktigt på dem. Han stönade och jag blev mera vågad och bet i dem. Då plötsligt exploderade hans kuk i en utlösning och han pumpade min röv full med sperma under ett långdraget stön.
Vi låg bredvid varandra och var ganska nöjda med vad vi åstadkommit. Jag borstade av kikaren och tittade ner mot tjejerna. Inte en tanke hade jag haft på ifall de skulle hört vårt knullande som vi hade stönat.
Nu såg jag att de fortfarande höll på med varandras kroppar och jag tyckte jag såg hur den ena hade nästan in sin hand i fittan på den andra. Så plötslig drar hon ut den snabbt och jag ser hur det skvätter till som en fontän ut ur fittan jag gav min kompis kikaren. Ja hon fick en fontän utlösning viskade han, nästan så jag tror att de hörde oss, så kåta som de verkade ha blivit. Han skrattade lite, kanske de hade velat var med här uppe. Skulle du villa vara med på lite grupp eller trekant. Frågan blev öppen, men spännande skulle det vara.

S..C..
 
Toppen