En dum fråga kanske, men...

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
När jag var ny på forumet stod det mycket riktigt "Ny medlem" när jag skrev inlägg. Nu står det "Stammis" och på andra står det allt från guldguru till värstingguru - för att inte prata om Översteonanist...

Vad är det som påverkar? Vad behöver man göra för att få alla dessa olika titlar?

MVH/ Nyfiken i en strut:)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
det är efter antal inlägg man gjort, översteonanist den stiligaste mannen på forumet, och det har personen valts ut till, precis som vi som är moderatorer. Översteonanisten kan även ändra allt på forumet och stänga användare som inte sköter sig.

/Texten något förbättrad av Admin :D
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
det är efter antal inlägg man gjort, översteonanist är en slags admin, och det har personen valts ut till, precis som vi som är moderatorer

Tack för svaret. Kan man se hur många inlägg man gjort? Var i så fall?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
det är efter antal inlägg man gjort, översteonanist är en slags admin, och det har personen valts ut till, precis som vi som är moderatorer

Tack för svaret. Kan man se hur många inlägg man gjort? Var i så fall?

Då får man söka på sig själv på knappen medlemmar, så ser man hur många inlägg man gjort.
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
det är efter antal inlägg man gjort, översteonanist är en slags admin, och det har personen valts ut till, precis som vi som är moderatorer

Tack för svaret. Kan man se hur många inlägg man gjort? Var i så fall?

Då får man söka på sig själv på knappen medlemmar, så ser man hur många inlägg man gjort.

Wow! Kul:cool: Jag sökte på dig också;) Vi bor i samma stad:)
 
Toppen