En fantasi (rubrik fixad av mod)

stilig

Medlem
Kön
Man
En fantasi jag har är att min tjej sitter på toaletten och kissar. Jag går fram och tar ett tag om hennes axlar och kysser henne. Vi kysser varanda med tungan samtidigt som jag glider ner från axlarna, in genom bhn med handen. Jag tar ett stadigt grepp om ena bröstet och trycker till på bröstvårtan. Efter smek på brösten och mer kyssar för jag sakta min hand ner tills den vilar på hennes lår. Jag smeker försiktigt hennes nakna lår samtidigt som jag knäpper upp mina byxor. Hon tar kuken i munnen samtidigt som jag särar på hennes ben med handen. Jag för min hand mot hennes blottade kön och trycker till så hon stönar. Hon suger mig samtidigt som jag för in två fingrar och pullar hennes fitta som är våt av kiss och safter.


Jag har några gånger kysst henne när hon suttit på toa och jag har även fått smeka hennes bröst. Jag har då märkt att hon blir väldigt upphetsad. Hon låter mig dock inte föra ner handen mellan hennes ben. Jag hoppas att hon någon gång ska vara så kåt att hon släpper sina hämningar :)

Har någon liknande fantasier? Brukar ni som är i ett förhållande gå på toa tillsammans?
 
Toppen