Nåväl, här kommer ett minne från min erotiska inkliv i vuxenvärlden.
En sommar på 60-talet var vi på semester i det lilla samhället på västkusten. eftersom vi varit där flera gånger had jag lärt känna en del ungdomar. Denna sommar hade jag fyllt 15 o börjat brevväxla med Pia, en av tjejerna där. Det var inga heta kärleksbrev, mer om vardag o skola. Hela gänget med ungdomar, 7-8 st umgicks, badade och spelade kort. Det var ingen parbildning i egentligen.
En kväll efter kortspelet säjer min brevvän att det börja bli mörkt o jag måste nog gå hem. Ok säjer jag, följer dej den lilla biten.
Vi gick hållandes i handen och när vi kom till hennes port såg vi varandra i ögonen o kysstes. Inte så märkvärdigt men min första riktiga kyss på en tjej. Sen sa hon att om jag ville kunde jag titta in dan därpå för då jobbade hennes mamma .
Följande dager morgondoppet gick tillbaka till Pia o ringde på. Hon öppnade i klädd en morgonrock och hade blött hår. Ursäkta, men jag kom ur duschen. Sätt dej i rummet o vänta så kommer jag strax. På soffbordet låg det några tidninar och bland dem ett par nummer av Piff. Döm om min förvåning, vågade knappast kika i dem. Snart kom hon i en vit söt klänning. hon såg tidningarna och sa bara att mamma och jag prenumererar för det är så bra artiklar.... Snacka om att bli svarslös...
Hon fixade litet fika son vi tog ut på deras insynsskyddade altan. Sen sa hon: mamma o jag har alltid varit mycket öppna om sex o sånt och hon har berättat allt jag velat veta. dessutom har jag varit nyfiken.
Det blev litet tyst en stund men sen frågade hon om killar onanerar ofta. Lite rodnande sa jag det gjorde vi nog. hon svarade att tjejer nog inte vågade erkänna men tillade att jag gör det ofta o det är så härligt. Innan jag hann säja något frågade hon hur
jag gjorde. Vågar du visa, frågade hon. Ja om jag får se hur du gör svarade jag. När hon reste sej o drog av sej trosorna vågade jag dra av jeansen o kallingarna. Där satt jag med ett präktigt tonårsstånd. Vad fin den är var det första hon sa sen drog hon upp sin klänning så jag såg hennes mus. Inte så mycket hår men litet häftigt för en 15 åring på den tiden.
Hur gör du sa hon o bröt tystnaden. Jag tog tag och började runka litet.... Nu får du visa sa jag och Pia förde handen ner mellan benen och började smeka sej. kunde inte låta bli att kolla noga. Vill di känna , frågade hon. naturligtvis ville jag det.
Snabbet ner med ett finger o började pilla. Försiktigt sa hon , det skall kännas mjukt och skönt aldrig hårt... De visdomsorden glömde jag aldrig.
Snart började hon andas häftigare, förstod att hon kom . Det blev tyst en stund sen frågade hon om hon fick göra det på mej.
Visst, hon tog tag på min nästan sprutfärdiga kuk och började dra i den. Får jag pussa på den frågade hon. Innan jag han säja något böjde hon sej fram och tog mitt ollon i munnen. Efter några sekunder sa jag vänta jag sprutar. Vill se dej komma sa hon och jag lade en en rejäl sats över min t-shirt.
Vi satt tysta en lång stund, kramades o pussades litet sen gick jag hem. Dan därpå var jag tvungen att resa hem och vi träffades aldrig mer tyvärr. Hon gav mej en livslång lektion i hur man kan förhålla sej sex o njutning. Tack söta Pia!