En fråga angående så kallade dick picks

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jagt tog faktiskt bort min kukavatar just för att jag tyckte det var tröttsamt med allt fokus på kuken i sig. Jag vill att min sexualitet ska kretsa kring mer än den.

Vill någon se den får de väl be om det.

Sen är jag rätt säker på att bytet av avatar har minskat på mängden oombedda (och ofta ganska illa formulerade) pm från andra män om att runka ihop.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jagt tog faktiskt bort min kukavatar just för att jag tyckte det var tröttsamt med allt fokus på kuken i sig. Jag vill att min sexualitet ska kretsa kring mer än den.

Vill någon se den får de väl be om det.

Sen är jag rätt säker på att bytet av avatar har minskat på mängden oombedda (och ofta ganska illa formulerade) pm från andra män om att runka ihop.

Fler som borde tänka så smart som du?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Många intressanta tankar här, vi tjejer kanske inte skickar klitorisbilder. Men det händer att bröstbilder skickas, har fått från lesbiska kvinnor några gånger.

Sen är det intressant tankar angående erektion och storlek är någon form av rangordning för killar. Tänker att det också kan vara en visuell grej, hårda kukar syns, våta fittor gör det inte lika mycket på bild. Därav jag nämnde att jag faktiskt fått bröstbilder skickade till mig.

Någon nämnde också att man inte vill visa mer av sig själv för anonymitet. Det köper jag om det handlar om camsex-siter och liknande, men skickar du en kukbild till mig privat så antar jag du inte är så brydd om just anonymiteten?

Tänkte lite på porr också nu och det pratas om att tjejer blir objektifierade vilket jag delvis kan hålla med om, men samtidigt. Männen blir ju mest bara en kuk? De visar sällan upp hela mäns kroppar utan mest upp till midjan, medan kvinnan ska visa hela kroppen. Ibland känns det inte ens som det är killar i scenerna, utan det är kukar och en tjej. Kan detta ha och göra med hur män ser sig själva och sitt kön? Eller är det porren som är en spegling av det?

Det är i alla fall intressanta åsikter alla här har. :)
Intressant.
Jag har själv skickat dickpics.
När jag tänker efter varför...
Hm ett egoistiskt själ är att jag blivit kåt av tanken på att mottagaren blir kåt av bilden.
Har också skickat helkroppsbilder. Det är lättare att göra när man är nöjd med sin kropp.
Moderaterna på forumet är så snälla så det gör inget.
Allt i sin ordning när man frågar innan man skickar. Någon vill ha..nån annan vill inte..
Jag brukar fundera på om jag själv skulle gilla en "fittpic"
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Intressant.
Jag har själv skickat dickpics.
När jag tänker efter varför...
Hm ett egoistiskt själ är att jag blivit kåt av tanken på att mottagaren blir kåt av bilden.
Har också skickat helkroppsbilder. Det är lättare att göra när man är nöjd med sin kropp.

Ja jag har lite förstått att tanken är att mottagaren ska bli kåt, men saken är lite att det 9/10 ggr blir motsatsen. Det är sällan jag blir upphetsad av bara en kuk och jag kan nog tala för de flesta tjejer (sen finns det ju undantag förstås). Däremot om jag redan är upphetsad kan en hård kuk förstärka kåtheten, så långt kan jag erkänna. Även om jag pratat ett tag med personen och vi har tease:at och kåtat upp varandra för att sen skicka en bild, då kan det definitivt funka. Men random kukbild, det gör absolut ingenting för mig och då är jag ju ändå en person som är lite besatt av stora kukar.

P.S kukbilder som avatarer har jag inget emot som så. Då blir det ju mitt val att titta på, sen att det kanske inte är de bilderna som lockar mig att läsa någons profil, men det är en annan femma.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja jag har lite förstått att tanken är att mottagaren ska bli kåt, men saken är lite att det 9/10 ggr blir motsatsen. Det är sällan jag blir upphetsad av bara en kuk och jag kan nog tala för de flesta tjejer (sen finns det ju undantag förstås). Däremot om jag redan är upphetsad kan en hård kuk förstärka kåtheten, så långt kan jag erkänna. Även om jag pratat ett tag med personen och vi har tease:at och kåtat upp varandra för att sen skicka en bild, då kan det definitivt funka. Men random kukbild, det gör absolut ingenting för mig och då är jag ju ändå en person som är lite besatt av stora kukar.

P.S kukbilder som avatarer har jag inget emot som så. Då blir det ju mitt val att titta på, sen att det kanske inte är de bilderna som lockar mig att läsa någons profil, men det är en annan femma.
Det är väl mest en fantasi att damen ska gå igång på kukbilden. Därför är det uppkåtande att skicka. Håller egen med dicpic eller fittpic är egentligen inte så upphetsande
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det är väl mest en fantasi att damen ska gå igång på kukbilden. Därför är det uppkåtande att skicka. Håller egen med dicpic eller fittpic är egentligen inte så upphetsande

Nja, anmäler härmed en delvis annorlunda uppfattning.
@Satscha, vår egen runkinspirationsgenerator.... och @LindaEP har ju så generöst delat med sej av Cuntpics.
Kan säga att dom funkar för mej, att fantisera kring och bygga upp en spelfilm i huvudet där jag ser flickebarnen leka med sej själv.
Pattpics från @Satscha eller någon annan av tjejerna, t.ex @LindaEP på sajten vore spännande - mest för att se om dom leder till samma tankar hos mej.

Men, som vanligt är detta bara vad jag tror och tycker.
 
Last edited:

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nja, anmäler härmed en delvis annorlunda uppfattning.
@Satscha, vår egen runkinspirationsgenerator.... och @LindaEP har ju så generöst delat med sej av Fittpics.
Kan säga att dom funkar för mej, att fantisera kring och bygga upp en spelfilm i huvudet där jag ser flickebarnen leka med sej själv.
Pattpics från @Satscha eller någon annan av tjejerna, t.ex @LindaEP på sajten vore spännande - mest för att se om dom leder till samma tankar hos mej.

Men, som vanligt är detta bara vad jag tror och tycker.

Men är detta inte bara för att du har en relation till tjejerna här på forumet? Dvs att du redan kommunicerar med dem här runt sex och sådant som dessa bilder blir tändande? Jag kan tycka en kukbild också kan vara tändande om jag "känner" personen. Däremot en helt random kukbild från en främling som jag kanske utbytt ett "hej" med, det är helt ointressant.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Men är detta inte bara för att du har en relation till tjejerna här på forumet? Dvs att du redan kommunicerar med dem här runt sex och sådant som dessa bilder blir tändande? Jag kan tycka en kukbild också kan vara tändande om jag "känner" personen. Däremot en helt random kukbild från en främling som jag kanske utbytt ett "hej" med, det är helt ointressant.
Särskilt intressant skulle en fittpic vara om jag haft skön sex med damen och man är på distans. Då kan det bli en skön "runkstund" med slickfantasier..
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Men är detta inte bara för att du har en relation till tjejerna här på forumet? Dvs att du redan kommunicerar med dem här runt sex och sådant som dessa bilder blir tändande? Jag kan tycka en kukbild också kan vara tändande om jag "känner" personen. Däremot en helt random kukbild från en främling som jag kanske utbytt ett "hej" med, det är helt ointressant.

Du har naturligvis en poäng med att en lite djupare kontaktyta ger lite mer bränsle för mina kåtfantasier. Men, en anonym DicPic eller CuntPic av god kvalitet kan funka för mej. Då fantiserar jag lite mer själv.....
En random-Pic av lusig kvalitet går däremot bort.
 
Last edited:

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag förstår inte heller syftet med att, oombedd, skicka kukbilder…
Visst att jag skickat i ”rätt sammanhang” om jag blivit tillfrågad eller på order.
Annars vet jag inte vad mottagaren skulle ha för intresse av en bild på min pytte :p

Jag har själv fått, oombedda, kuk-, fitt- och bröstbilder - och vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, mer än att radera dem :cool:

För övrigt, många intressanta tankar och funderingar i tråden.
 
Toppen