En fråga om analsex!

Kungen_123

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag och min flickvän har nyss börjat experimentera med att leka med hennes anal, typ börjat med att leka lite med fingrarna :)

Hon tycker verkligen att det är skönt och hon kommer jätte snabbt när jag börjar leka lite med fingrarna men grejen är att hon är väldigt trång och jag har bara använt två fingrar och hon klarar inte mer... Hur lång tid tar det innan det går bra att stoppa in hela Kuken? är 16cm i omkrets är det för tjockt?

snälla svar tack! :D
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Ta det sakta sakta sakta! Se till att hon är riktigt riktigt kåt innan ni börjar och reta henne hellre länge med bara ett finger och få henne att böna och be om två, istället för att stressa och pressa fram någonting.

Har ni nån dildo som är lite smalare än din kuk som ni kan testa med? Se i så fall till att det är en ganska slät dildo utan en massa knottror och ådror. Lek med massvis av barnolja och se till att ha det skönt. Ingenting ska ju göra ont! Lycka till!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Min erfarenhet av tjejer som är ovana vid analsex är att ibland gå ifrån fingrarna innan hon egentligen vill det. Menar givetvis inget tvång men att man kommer snabbare fram om man pushar henne att testa med kuken snabbt. Tycker hon två fingrar är max skulle jag dock vara extra försiktigt vid penetrationen och typ bara penetrera till ollonet först.
Vad jag menar är alltså de flesta tjejer kan ta mycket mer i analen än de först tror :)

Jag och min flickvän har nyss börjat experimentera med att leka med hennes anal, typ börjat med att leka lite med fingrarna :)

Hon tycker verkligen att det är skönt och hon kommer jätte snabbt när jag börjar leka lite med fingrarna men grejen är att hon är väldigt trång och jag har bara använt två fingrar och hon klarar inte mer... Hur lång tid tar det innan det går bra att stoppa in hela Kuken? är 16cm i omkrets är det för tjockt?

snälla svar tack! :D
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Nä...använd fittan istället...det är vad den är gjord för...från analen ska saker ut ifrån....right?
Vill Du ha trång penetrering så finns det andra ställnigar än "missionären"
..TEX tjejens ben upp på dina axlar o se´n liksom trycka ihop hennes "akterparti" med händerna....bättre än analsex ...jag lovar...dessutom blir det bättre glid än rövknull... lycka till!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nä...använd fittan istället...det är vad den är gjord för...från analen ska saker ut ifrån....right?
Vill Du ha trång penetrering så finns det andra ställnigar än "missionären"
..TEX tjejens ben upp på dina axlar o se´n liksom trycka ihop hennes "akterparti" med händerna....bättre än analsex ...jag lovar...dessutom blir det bättre glid än rövknull... lycka till!


...och munnen är till för att prata med och inget annat...
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja..egentligen...men en avsugning är ju inte fel heller...eller att slicka fitta...
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Om hon njuter av att leka där är det väl inget fel med det? Själv anser jag att man kan ge det mesta en chans. Gillar man det så är det ju toppen och om inte så behöver man ju inte testa igen... Behöver väl inte skriva igen att jag verkligen gillar anala lekar, både när jag är ensam och tillsammans med sambon.

Kungen_124: Kan vi få en liten uppdatering om hur det har gått?
 
G

Göran67

Gäst
Om hon njuter av att leka där är det väl inget fel med det? Själv anser jag att man kan ge det mesta en chans. Gillar man det så är det ju toppen och om inte så behöver man ju inte testa igen... Behöver väl inte skriva igen att jag verkligen gillar anala lekar, både när jag är ensam och tillsammans med sambon.

Kungen_124: Kan vi få en liten uppdatering om hur det har gått?

Låter härligt icka... ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Ett annat tips är att använda massor med glidmedel! Första gången jag hade analsex använde killen det och då kändes det inte det minsta obehagligt faktiskt.... Visst det började sakta och försiktigt, något/några fingrar först och sen ollonet lite lätt och till slut allt. Och mycket glidmedel under tiden... :)

Och dinky; lite motsägelsefullt faktiskt ger litekinkykille en väldigt bra poäng där! Kan ju vara skönt med ett knull i rumpan också...för både honom och henne ibland... ;)
 
Toppen