en fråga till er tjejer..

Chiliman

Ny medlem
Kön
Man
vad är sexigast att se, en tjej eller en kille som leker med sig själv? Som straightkille tänder jag bara på en tjej som onanerar, men efter att ha kikat runt här på mitt nya favoritforum så har jag upptäckt att ni tjejer oxå gärna (eller hellre?) ser tjejer som njuter.

Så alltså, min fråga.. Är det sexigt att se en kille njuta eller ser ni hellre en tjej?

lek o smek
O

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
vad är sexigast att se, en tjej eller en kille som leker med sig själv? Som straightkille tänder jag bara på en tjej som onanerar, men efter att ha kikat runt här på mitt nya favoritforum så har jag upptäckt att ni tjejer oxå gärna (eller hellre?) ser tjejer som njuter.

Så alltså, min fråga.. Är det sexigt att se en kille njuta eller ser ni hellre en tjej?

lek o smek
O

En kille definitivt. :p

Chiliman

Ny medlem
Kön
Man
*ler*... det svaret gjorde mig glad, då finns det hopp om att hitta en tjej som vill prova på lite spännande saker...

Batgirl

Medlem
Kön
Kvinna
Nja, jag vet inte, är lite kluven här. Tycker nog att det är mer upphetsade att se en tjej smeka sig själv, lite mer fantasi där, killar ofta är det bara hederliga upp och ner, visst tänder det mig också, men inte lika mycket som en tjej faktiskt. :)

P

plasticfantasticlover

Gäst
jag är också kluven!
Bäst är nästan att först titta på en tjej som njuter, att identifiera sig med å bli lite småkåt. Sen när man är jättekåt och bara vill knulla, så vill man hellre se en kuk! typ? haha

inget

Medlem
Kön
Kvinna
Roligare att se när en kille leker med sig själv, se den växa och se resultatet.
Fantasiera att det är ens egen hand som gör den hård.

hellabellan

Medlem
Kön
Man

lek o smek
O

Sexigast är att se en kille leka med sig själv - helt klart.
Eller ja, det gör mig kåtare iaf :oops:

Toppen