En fråga till kvinnorna

teca1971

Medlem
Kön
Man
Min tjej och jag har börjat att tillsammans titta på porr på nätet men vi kan inte riktigt komma överrens vad som är tändande och inte. Jag försöker nu hitta sajter med gratis (för man är ju snål, eller hur?) filmer, clip, som har följande kriterier:

1 (viktigast) de skall ge möjlighet för henne att associera relativt fritt - alltså inte för stereotyp hårdporr. Hon ska alltså lätt använda bilderna till att stoppa in henne själv och (förhoppningsvis) mej i handlingen.

2 Inga stora anus med sperma som flyter ut

3 Inga Close up på utspända vaginor

Jag har ju mina ställen men de var inte riktigt vad hon ville ha. Är det någon som kan hjälpa mej?

Tacksam för all hjälp!
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan kanske vara dags för en kommentar då.

Jag har en hel del filmer som kanske kan intressera er. Skicka mig ett privat meddelande så ska vi nog kunna fixa det... ;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
såg nån erotisk svensk porrfilm på canal+ efter midnatt. inga närbilder & tjejerna hade äkta bröst. Dock var det en del roliga/skickliga sminkningar typ drakula & mumier.. Emanuellefilmer finns det ju oxå..
 
G

Guest

Gäst
Jag och min sambo letar också liknande filmer, alltså ingen brutal porr, gärna närbilder och så, men bilder för båda och inget jävla slap eller demening.. ja, lite svårt att hitta faktiskt
 
Toppen