En fråga till tjejerna här?

josam68

Ny medlem
Kön
Man
Vad skulle ni göra om ni såg någon kille runka utomhus, eller i sin bil? Skulle ni bli nyfikna och vilja se mer, eller vad tycker ni om sånt? Själv gillar jag om någon okänd tjej ser mig runka, men man vill ju inte tränga sig på och skrämma någon därför letar jag inte efter någon att göra det inför, utan vill att det händer som en olyckshändelse där båda parter förstår att det var just det, vilket antagligen är mer eller mindre omöjligt, tyvärr.
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det har jag också funderat över en del, men har inte heller kommit på en bra lösning. Man kan ju alldrig förutse tjejens reaktion.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Såg en kille sitta och runka i en bil en gång när jag gick hem sent på natten. Bilen stod parkerad längs trottoaren som jag gick på och det var typ bara ett bilfönster emellan oss men jag tror inte att han såg mig (eller så låtsades han som ingenting). Jag tyckte det var lite otäckt iallafall, jag var själv och det var helt mörkt och tomt på gatorna, klockan var väl närmare fyra på natten. Det är ju lite stört egentligen att man blir rädd för något sådant för det kan ju ha varit världens snällaste kille som bara ville lätta på trycket lite men det finns ju så många knäppskallar där ute också som bara vill en illa och det är ju svårt att veta vem som är vem så jag skyndade mig därifrån illa kvickt.
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Att det skulle kunna uppfattas så där hade jag inte ens tänkt på. Nu kommer jag nog definivt inte att testa det, man vill ju inte skrämma upp någon.
 

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
tuvalu: Jag förstår om du blev rädd, men det var ju bra att han var upptagen med annat... Mitt ex var dock sjukligt rädd när det var mörkt ute, hon hade alltid en skruvmejsel eller nåt annat vasst i fickan (hade hon stött på nån kille som runkade skulle hon nog gjort hackebiff av hans "paket").
Ni andra, runka på ute i det fria men gör det för guds skull mer diskret än han i tuvalus inlägg. :)
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har vart med om det och blev rädd, man vet ju inte vem det är.. Har inte nåt emot att snegla på ett par i action dock..
 
Toppen