En konstigare dröm!

Skutt

Medlem
Kön
Man
Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Jag drömde inte att det var fred på jord, men något helt annat. Tänk er följande scenario:

Jag befinner mig i ett radhusområde. Alla trädgårdarna i längan hänger ihop och det är en jättefest som involverar samtliga hus. Jag går från trädgård till trädgård och folk är fulla och håller på med diverse aktiviteter överallt.

Sen kommer jag till en trädgård där en tjej sitter naken på ett bord upp mot en vägg. Och i en stol bredvid sitter min f.d. sambo och börjar slicka henne på det ena bröstet. Jag knallar bort och lyfter upp tjejens ben och börjar slicka hennes fitta samtidigt som jag fingrar henne i stjärten. Och här får drömmen en något oväntad vändning.

Läs inte vidare om du är känslig!

Som sagt fingrar jag tjejen i stjärten samtidigt som jag slickar hennes fitta och min f.d. sambo slickar på hennes ena bröst. Plötsligt möter mitt finger lite lätt "motstånd", vilket jag tar som ett skapligt tydligt tecken på att jag bör dra ut det. Och då ser jag liksom i sakta film hur hennes hål öppnar sig och hon skiter ner både mig och hela golvet! Jag svär någonting och sticker ut i badrummet och börjar tvätta mig. Och här vaknar jag. USCH! Vilket tråkigt slut på drömmen!!!

Om det finns någon duktig drömtydare bland forumets medlemmar är ni välkomna att delge er analys. Gamle Freud skulle ha gottat sig stort!

Toppen