En Kvinnas mörker

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
1.
Jag hade som sagt börjat kolla runt efter min skilsmässa.
Mängder av kvinnor som uppskattar en gentlemans fasta hand.

Träffade en riktig blond skönhet på ett forum. Vi textade varandra ett tag och vi bestämde att vi skulle träffas i min hemstad.

Jag väntade på henne på plattformen för hennes tåg.
Hennes starka utstrålning och charm var mer i verkliga livet än på skärm.
Blå intensiva ögon som verkligen levde och gör mig glad.

-Hej! Hon bara liksom stod där, självsäker utstrålning.
-Hej! Välkommen till min hemstad.
Jag fånga henne i min famn i en stor kram. En sådan som man känner att man verkligen menar.
-Du är till och med vackrare än jag kunde gissa.
Dessutom luktar hon underbart, sommardofter, hud, en lätt fräsch parfym och en kvinnlig doft.

-Tack! Hon log och jag tog hennes väskor.

Vi snackade en massa på vägen till fiket som vi hade bestämt oss för att landa på först.

Vi satt där med vars en kaffe och en bra kaka.
-Gillar sötsaker! Hon log efter ha tittat ner på sin kaka.
-Jag med.
Vi fnissade lite

-Så en bra festkväll står på schemat?
-Absolut! vi börjar med att du kan fräscha till dig hemma hos mig, fem minuter gångväg härifrån.
-Låter perfekt efter resan.
-Sen tar vi en middag på ett bra ställe som jag antar att du uppskattar.
-Wine and dinne?
-Det får inte bli för tungt! Vi har ju planer för ikväll!
-Absolut. Hennes ögon var blå, men skiftar mellan mörka och ljusa.
Ser hur hennes blick förändas, blir mörk och het, vi har planer för kvällen.

Njuter av hennes varelse, hennes tajta kropp, ser ut att ha en handfull stora bröst, bröstvårtor som försöker ta sig igenom tyget på hennes tunna sommarklänning, den tunna sommarjackan hänger över stolsryggen.
En skönt varm försommardag.

Jag kunde inte låta bli att kolla in hennes snygga lår, säkert en som springer ett par gånger i veckan.
Men hennes rumpa, den var svår att släppa med blicken. Hennes kropp var en ögonfröjd. hennes söta ansikte var inrammat i det blonda hårsvallet.

-Du vet så mycket om mig och mina fantasier. Hon skruvade på sig lite nervöst.
-Du är en Prinsessa med ett mörker. Dina hemligheter är säkra hos mig.
Hade känt ett pirr hela dagen.
Snyggat till mig ordentligt innan dejten, varit hos barberarna för att få en slät hacka och fått en hårklippning.

Satscha lutade sig över bordet. Hon skruvade lite på sig.
-Gjorde som du tyckte och gick till en salong för en gång skull.
Hon log brett.
-Värt pengarna?
-Absolut! Min fitta och anus har aldrig varit så mjuk och len! Hon strålade med nöjd charm.

Kunde inte låta bli att le och tänka på vad kvällen hade att ge oss

-Min kompis Johan dyker upp med några kompisar på puben vi ska till efter restaurangen. Därefter är det bara att improvisera...
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
2.
När vi kommit hem till min lägenhet så tog jag hennes jack och hängde upp den.
Rullade in hennes handbagage, en kabinväska på hjul, i mitt gästrum och samtidigt som jag visade henne det.
-Gästrummet, fritt åt dig.
-Tack! Känner mig trygg med dig. Hon log.
Jag log tillbaka och kände hur det pirra i magen och hur kemin var tätt mellan oss.
-Känns tryggt att du inte tar mig för givit!
Log i samförstånd.

Jag visade henne mitt badrum, med utsikt över staden genom ett stort fönster utan insyn tack vara huset var det högsta i grannskapet och en stor härlig dusch.
-Du har en hyfsad lägenhet! högst upp har sina fördelar.
-Tackar, börjar komma i ordning. fjortonde våningen ger lite utsikt.

Vi gick in i vardagsrummet och jag tog en flaska cava och två höga glas från köket.
-Lite bubbel.
Satscha hade stått och beundrat utsikten och jag såg på henne, hennes siluett mot eftermiddags ljuset som strålade in genom de stora fönsterna i rummet. Hennes fina former och hennes knälånga sommarklänning föll snyggt över hennes kropp.
Hennes naturligt blonda hår låg ner till hennes fina axlar, banden var tunna på klänningen och jag hade redan innan förstått att hennes bröst var så fina och fasta att hon inte bar någon bh.
Ryggen var stolt rak ner i en linje mot hennes höfter och hennes rumpa var vackert fast och såg vältränad ut, päronformad.
Slanka vackra ben, lagom solkyssta, hennes hud var vacker och den bar en ton av sol och vår.
Hon stod där barfota och vände sig om när jag kom in i rummet.
-Ja tack!
-Lite Cava.
Hon sken upp.
-Aldrig fel!
Även om vi var beredda på smällen från korken så hoppa hon till lite.
Hällde upp till oss båda och räckte fram ett glas till henne.
-Vad ska vi skåla på?
-För ikväll? Tyckte hon.
-För ikväll! Svarade jag.
Vi skålade och slog nätt ihop våra glas och vi tog en sipp av den väl kylda drycken och lätt drickens bubblor lätta på våra sinnen.

Vi småsnackade lite och bara njöt av stunden.

Hennes blick ändrades, även färgen på hennes blå ögon blev mörkare.
Hon satte ner sitt glas och vände sig mot mig och lät axelbanden till klänningen fall ner över hennes fina tonade axlar.
klänningen föll ner till golvet och hennes nakna fötter. Tånaglarna var prydligt målade i en nyans som matchade väl hennes hudton. Men även hennes sommarklänning.
Satscha höll sin ena hand framför sina bröst för att inte visa sina bröst. De fasta brösten som jag gissade vara ungefär en handfull. Såg märken efter bikiniöverdel. Ántog att hon solar i olika bikinis och topless ibland.
Hon såg på mig och bett sig själv lätt i underläppen.
Tog ett steg och hoppade ur högen på golvet som hennes klänning nu, samtidigt som hon "sparkade" klänningen i riktning mot mig.
Jag fångade den med min fria hand och satte ner mitt glas på skänken bredvid mig.
Tog klänningen med båda händerna och förde den sakta mot mitt ansikte och lätt doften av denna magiska kvinna, denna vackra varelse träffa mitt luktsinne och göra mig lätt berusad av hennes alla dofter, en blond kvinna med ett mörkers dofter.
Hon stod där i sina tunna trosor, slät modell utan synlig resår, hennes venusberg var slätt och en antydan av hennes läppar kunde skönjas. Förstod nu varför jag inte kunde gissa om hon hade trosor eller inte på sig innan.

Hennes blick var vild, hon bet sig återigen i underläppen och vände sig sakta om, böjde sig fram och satte tummarna i sidorna på sina halvtanga trosor, tittade mig i ögonen samtidigt som hon sakta drog ner trosorna så att hennes skinkor syntes.
Log och njut av situationen och drog ner dem lite till så hennes inbjudande stjärthål syntes. Inget mer förbjudet än hennes skinkor och anus syntes.
Skinkorna var solkyssta men bar märkte även de av olika bikinitrosor och säkert en del nakenbad med.
De var som persikor, fasta och inbjudande.
Hennes rynka lilla hål var rosa och glittrade i solljuset av fittsås, såg hur grenen i trosan var lite mörk av fukt.
-Gillar du?
-Mmmmm. Du är läcker. De ser härliga ut och din stjärt ser inbjudande ut. "Eatable"

Satscha tog om sina skinkor och särade på dem.
Jag slängde klänningen i en hög på fåtöljen bakom mig och gick fram till henne.
Smällen på hennes lägre del av skinkan kom som en överraskning, hon flämtade till av dasken från min öppna hand.
Smekta henne varsamt över skinkan, över den andra och två fingrar började närma sig hennes anus.
Hon gnydde, tittade på mig.
Blundade av njutning när mina två fingrar varsamt väl nåde hennes stjärthål, som först drog ihop sig och sen slappnade av välkomnande, mjukt av lite fittsaft. Tryckte prövande på hennes slutmuskel.
Satscha ställde sig lite mer bredbent och slappnade av och lät mig leka med hennes stjärthål.
Mina båda fingertoppar gled in, öppnade hennes slutmuskel.
Tog mina fingrar till min mun och blött ner dem med saliv.
-Du smaka så gott.
Unga kvinnor stjärtar kan smaka godare än mogna kvinnors fittor, Satscha var en av dem som hade dofter och smakar som man bara vill smaka mer av.
Sakta gled mitt pekfinger glida in till toppen, hon gnydde av vällust. Tog ut fingret och byte det mot mitt blöta långfinger, hon flämtade.
-Vill smaka med.
Förde fingrarna till hennes mun och hon sög på topparna av dem som de vore toppen på min kuk.
Min kuk var rejält hård nu, pirret i min mage var skönt, berusad av Satscha, hennes dofter och smaker.
Hon mumlade något och jag tog ett tag om hennes hår och drog hennes ansikte mot mitt.
Vi kysstes hett och jag drog henne manande till fåtöljen där jag ställde henne på knä.
Fortfarande hett kyssandes, min hand i hennes blonda hårsvall och min andra hand på väg ner över hennes vältonade kropp, smekte hennes axlar, utforskade hennes nacke och hals. En lätt "hotfull" hand om hennes hals.
Ner över hennes rygg, smeksamt över hennes kors och ländrygg.
Hennes hud var underbar att utforska, hon flämtade av min beröring.
Över hennes skinkor och nära hennes anus.
-Lek med min stjärt, snälla!

Min öppna hand landade återigen på hennes skinka och lämnade ett varmt rosa avtryck.
-Tack! Flämtade hon.
Fingrade mellan hennes skinkor och pekfingret tryckte återigen på det rosa stjärthålet, som släppte efter av min mjuka men bestämda behandling.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
3.
Min mun och tunga möte hennes halvöppna anus och Satcha flämtade till av njutning.
Hon höll isär sina skinkor och min tunga lekte runt hennes halvöppna stjärthål och hon gnydde så skönt.
Min kuk var pulserande hård innanför mina byxor, bildade en rejäl bula.

-Min stjärt är snart lika blöt och villig som min fitta. Gnydde hon.
Jag hade redan ett lätt tag om hennes blonda hår, drog upp henne från stående framåtlutade med trosorna strax nedanför skinkorna så endast hennes söta anus syntes.
Till stående med ansiktet mot mig och hennes händer längs hennes sidor.
Jag njut av utsikten, denna ljuva varelse. Såg ner på denna unga petita kvinna på enochsextiotre, samtidigt som jag såg upp till hennes bestämdhet som nu i gåva hade lämnat över till mig, hon hade berättat sin längd för mig över mess.
Det blonda håret som nu var i rufs. Ett vackert ansikte där hennes blåa ögon drog till sig min uppmärksamhet. Vakna, kåta och förväntansfulla.
Halvöppen mun som var härlig att kyssa och säkert kunde forma sig skönt kring min stenhårda kuk.
Vacker hals, såg pulsen genom den tunna solkyssta huden. Vill bara låta min hand ta ett fast grepp omkring hennes hals.
Vältonade lagom muskulösa axlar och armar, en vacker bröstkorg och hennes ljuva bröst, sollinjen skönjdes, hennes lagom stora rosa inbjudande bröstgårdar pockade på min uppmärksamhet och hennes styva hårda bröstvårtor ville jag bara leka med. Låta fingrarna hårdhänt smeka och tunga och mun behandla.

Hennes mage var platt och vältränad, min blick fortsatte ner mot hennes nakna hårlösa venusberg som delvis täcktes av hennes trosor.
Smekte hennes kind, haka och min tumme lekte mot hennes mun, hon sög in tummen som den vore min kuk.
-Du är så vacker!
Våra blickar mötes medan hon sakta och retsamt sug på min tumme.
Hon släppte den med ett lätt plopp när min hand sökte sig ner mot hennes hals och min hand fann hennes hals.
Kände hennes puls genom handen.
Eller var det min egen puls i tinningen och magen. Satscha gör mig till en "beast", hennes uppenbarelse gör mig så kåt.
-Ta av dig dina trosor.
Hon lydde blixtsnabbt och drog ner dem och hoppade ur dem. De låg på golvet och var ordentligt blöta enligt tonen på dem.
Hennes venusberg och blygd var nyligen vaxad, det hade hon gladeligen berättat för mig tidigare, som en skön teaser.
Hon var nöjd med resultat, jag förstod nu vad hon menade, hennes fitta såg len och fin ut, som den aldrig hade haft något hår. Inga spår av något.
Jag såg klittan som var röd och blänkte blött men annars var hennes fitta nästan en "sträckfitta" lite inre blygd kunde skönjas.

Min hand hade ett stadigt grepp om hennes hals och den andra sökte sig till hennes axel, mot hennes bröst, fångade den och smekte det på från undersidan, greppade om det och tummen och pekfingret fann hennes svullna bröstvårta.
-Var inte rädd om mig, var hårdhänt mot mina bröst, elakt mot mina bröstvårtor!
Satscha gnydde när jag tryckte hårt, nöp om hennes bröstvårta, hon knäade lite men jag höll uppe henne med min hand om hennes hals.
Strök över handen till andra bröstet och tittade henne i ögonen, hon förväntade sig samma omilda behandling.
Men fick en dask över yttre bröstet och bröstvårtan som hon inte var beredd på. Hon gnydde till av förvåning och jag upprepade dasken.
Hennes ögon blev stora.
-Du ska få vad du tål, inom sinom tid.

Strök över hennes bröstkorg, ner över magen och sakta gled jag över hennes hårlösa venusberg, fascinerad över hur slät och mjukt det var. En ung kvinnas hårlösa fitta.
Fann hennes blygd och fingrarna smekte brett över yttre och inre blygdläppar.
Satscha var ordentligt blöt, hennes fitthål sög in ett finger, hon gnydde och sjönk ner mot min hand för att "fuska" in mitt finger djupare.
Hennes ögon sluts av njutning.
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
4.
Mina fingrar utforskade hennes blygd, hennes svullna blöta fittläppar.
Hennes mjuka hud, helt hårlös efter hennes vaxning.
Fingrarna sökte sig återigen till hennes blöta smått uttöjda anus och finger tryckte sig emot hennes ringmuskel och slank med förvånansvärd lätthet in en bit. Hon stönade tungt.
Långfingret sögs in i hennes fittgrotta och min tumme sökte huvan på klitoris med fjäderlätt smekande rörelser.
Satschas ena höll om handleden om min hand som tryckte om hennes hals, manade mig att trycka hårdare genom att dra den till sig och klämma om handleden.
Hennes andra hand höll om andra handen, mer om min underarm, manande att fingerpulla hennes mer, djupare.
Hon messade "ja ja" mellan läpparna medan hon bet sig själv i underläppen.

Jag bara älskade att se henne så kåt och vild.
Hade nu två fingrar i hennes fittgrotta och smekte framsidan av hennes vaginas djup mot blygdbenet, smekande hennes "g-punkt". (Mer insidan av klitoris).
Tummen på hennes klitta, det dröp om hennes underliv av fittsafter.

Släppte hennes hals och frigjorde min hand, gav henne en lagom hård örfil.
-Tror du att du ska komma så enkelt undan?
Stoppade fingrarna som varit i hennes fitta och röv i hennes mun och hon tittade förvånat på mig i sin kåtdimma.
Knäppte upp min vita linneskjorta och Satcha fann sig och börja knäppa upp mitt skärp och byxor.
-Rejält skärp. Noterade hon.
-Jepp, perfekt att vika dubbelt och uppfostra olydiga kvinnor med...

Hon log brett. Knäppte upp byxorna hela vägen så de föll ner på golvet och jag hoppade ur dem, sparkade iväg dem.
Satscha kände på min kuk över mjuka tyget på mina boxerkalsonger.
-Du är stor. Hon tittade glupskt på min kuk.
-Du gör mig så jävla hård. Kunde inte hålla tillbaka flämtningen, Medan hon drog några smeksamma drag.
Jag tog om hennes nacke, drog henne närmare mig tryckte min kuk mot hennes mage.
-Smek dig själv med den mellan läpparna.
De lena läpparna, hennes värme, hennes blöthet var underbar mot kuktoppen när den möte hennes klitta och inre blygdläppar.
Där vi stod ansikte mot ansikte, tätt, kände hennes varma härliga andedräkt, doften av hennes kropp, kön och mun. En svag doft av alkohol. Hennes kåtdimmiga blick som blev mer het ju mer hon red kukens topp mot sitt kön.

Våra läppar möttes, min ena hand smekte hennes bröst, utforskade det underifrån, känsligare undersidan, upp mot hennes ihopdragna bröstgård och styva bröstvårta.
Andra handen sökte hennes rodnande kind, bak igenom håret och nacken.
En flämtande kyss, vi åt av varandras munnar, hon bet min läpp, jag nafsade tillbaka.
Vi fanns bara för varandras lustar.


Släppte greppet om henne och puttade henne sakta men bestämt tillbaka ner i fåtöljen, på rygg.
Ställde mig mellan hennes fötter och särade på hennes ben och njöt av utsikten av denna ljuvliga kvinna.
Tog tag om min hårda kuk och runkade sakta medan jag bara tittade på henne.
Satscha var inte sen att visa upp sig, hon särade mer på benen för att ge mig en bättre utsikt.
Hennes fingrar smekte sin hals, ner mot brösten och gav mig en show att njuta av, när hon visade hur hon njöt av sina egna vackra bröst, en lite omväg med ena handen över den platta ungflicksmagen, ner mot det lena hårlösa venusberget.
 
Toppen