En kvinnlig bakdörr?

snällcalle

Medlem
Kön
Man
En del ur en längre novell.


Hon stod en bit in i rummet med ryggen mot fönstrena och balkongdörren. Ljusstrålarna bildade ett skimmer i den vita blusiga överdelen på klänningen. Armarna var lätt höjda framför henne som om hon höll i en bok med båda händerna, ja hon läste en text på ett fornt språk, säkert halvt utdött numera, hämtat från det gamla dokumentet. Kinderna var lätt rodnade och det tunna tyget tillät mig att se hur hennes bröstvårtor var erigerade.
Jag visste ju sen förra gången när jag såg henne naken att hennes bröst var välformade och mogna och att hennes vårtgårdar var stora och mörka. Nu när vi var ensamma så vågade jag låta min kuk känna den längtan som hade fått bara bli en handrunk i smyg förra gången.
Jag gick fram till henne knöt upp bandet som höll ihop klänningen vid halsen, gick sedan runt och lät klänningen falla ned tills hennes strama bälte tog emot. Hon lät det ske utan att avsluta sin läsning utan hon stod som i trans och läste vers på vers.
Mina händer smekte brösten och nöp i vårtorna, mina naglar rev runt i vårtgårdarnas knottriga hud och jag fick ett stön av tacksamhet till svar. Jag öppnade bältet och strök av henne resten av klänningen och de små spetstrosor som hon hade på sig.
Nu kunde jag inte hålla igen mera utan knäppte av mig mina egna byxor och lät kuken komma loss i frihet. Den pulserade av värme och längtade efter fittan.
När jag tryckte mig mot hennes rygg med pålen som ett spett särade hon på sina ben så att jag kunde komma in mellan hennes lår. Jag började torrjucka under det att jag masserade och nöp i bröst och bröstvårtor.
Inte ett ljud hade vi sagt till varandra, förutom det när hon läste sin drapa, endast stönat av gemensam åtrå. Nu gick hon plötsligt ner på knä och sade bara ett kort, kom in. Jag ställde mig bakom på knä och riktade in kuken mot hennes fitta, trängde mig häftigt in i den blöta grottan som öppnade sig villigt och längtande. Jag knullade först häftig men sen mera eftertänksamt lugnt, jag vill få lyckoruset att vara länge. Jag blev ganska förvånad när hon först bad mig dra ut den och sen komma in igen, någon utlösning hos henne hade jag inte märkt av.
Smörj den med fittsås sade hon till mig och tryck långsamt in den. Jag gjorde som ho bad, men när jag satte den mot fittöppningen sade hon nej inte där in i det andra. Förvånad lät jag kukhuvudet vila mot stjärthålet och hon började putta på den och särade på skinkorna. Sade hest viskande, det går nog bra om du trycker försiktigt in den. Och långsamt, långsamt gick ollonet in och hon suckade som av lycka då kukhuvudet passerade ringmuskeln och kuken kunde gå in i tarmen mera obehindrat. Jag började föra den fram och tillbaks långsamt och rytmiskt.
Spotta på den, sade hon så glider den lättare och jag samlade ihop saliv och lät det droppa ner på kukskaftet under det jag juckade. Snart började jag röra mig häftigare vart efter min kåthet ökade och jag hetsades av hennes stön. Hon måste ha känt att jag var nära utlösning för nu viskade hon inte utan skrak mer, mer kom in i mig.
Jag pumpade ut sperman in i hennes rövhål, min kropp skakade av utlösningens kraft och darrande sjönk vi ner på golvet när kuken slapp och ynklig gled ur hennes rövhål. Gick det för dig frågade jag för jag hade helt varit borta i min egen njutning och inte haft en tanke på att ge henne stimulans. Nej men nästa gång skall jag ta igen det, det här var din njutning, nästa är min. Ja, då skall vi nog gå och lägga oss i sängen, för golvet blir nog lite hårt, svarade jag skrattande.

S…C….
 
Toppen