En liten tanke...

friherren

Ny medlem
Kön
Man
När man "knullar" stadigt med någon så är det mer det avancerade porrfilmer & fantasier som tänder en medans om man har torka så tänder man mer på vanlig sex typ amatörflimsnuttar och dylikt. Mycket vill ha mer...

Någon annnan som funkar likadant eller tänder ni alltid på samma typ av "snusk"
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Håller inte med dej alls. Mycke vill ha mer visst... men vem säger det måste vara avancerade porrfilmer? Blir mer kåt av amatör snuttar än proffsrullar.
 

Boccia

Ny medlem
Kön
Man
Tänder också mer på amatörer
Vanliga Svenssons med sina fruar med både magar och hängpattar:p
 

Figge

Ny medlem
Kön
Man
Tycker i alla lägen att amatörfilmer är mer tändande...av den enkla orsaken att det känns mer naturligt, vanliga människoar HAR sex, man behöver inte se ut som fotomodeller för att knulla...osv...
Det kanske låter lite konstigt för någon, men jag är så j*vla less på silikontuttar, för små rumpor och välsminkat trots att man just blivit påsatt av 3 snubbar. FÖr att inte tala om frisyren.....
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Tänder också betydligt mer på amatörporr...det är så mycket mer naturligt och upphetsande på något sätt.
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Håller delvis med...

...Amatörporr kan vara sjukt upphetsande...känns mer äkta! Men jag har ändå krav på att det skall vara unga, sexiga och läckra människor som är med...annars får det vara vanlig porr. Lite av idén är ju att det skall vara lite fantasi över det hela...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
måste få hålla med Figge, jag är oxå less på silikontuttar. Väldans less. Mår faktiskt dåligt av att se såna filmer.. hellre då en porrig novell..
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Då får jag väl kliva in som "kärringen" mot strömmen - jag är nämligen inte alls lika förtjust i amatörfilmer. Främst för att jag tycker att man ser så mycket sämre på dessa. Vinklarna gör det inte så intimt som det kan vara, ljuset är ofta kasst, sexet är vanligtvis inte lika avancerat osv. :oops:

En bra amatörrulle är dock betydligt trevligare än en likvärdig redigerad.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Också va gäller porrfilm
... Är det nån mer än jag som också märkt att vissa ställningar man ser i porrfilm funkar förbannat dåligt i verkligheten och är inte alls lika roliga som de ser ut.

Vissa saker SER hur läckert ut som helst, men är inte speciellt praktiska.
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
Också va gäller porrfilm
... Är det nån mer än jag som också märkt att vissa ställningar man ser i porrfilm funkar förbannat dåligt i verkligheten och är inte alls lika roliga som de ser ut.

Vissa saker SER hur läckert ut som helst, men är inte speciellt praktiska.

Nej det är sant, men det är ju också dess funktion! En film ska ju tända och för många kittla ens fantasier och ligga på gränsen till det man kan gör själv!
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Också va gäller porrfilm
... Är det nån mer än jag som också märkt att vissa ställningar man ser i porrfilm funkar förbannat dåligt i verkligheten och är inte alls lika roliga som de ser ut.

Vissa saker SER hur läckert ut som helst, men är inte speciellt praktiska.

Verkligen! Någon gång när jag o min kille kollade på porrfilm tillsammans fick vi för oss att göra som de i filmen. Bara det att det gick nästan inte och var inte alls speciellt skönt i verkligheten! Så det fick bli att återgå till de gamla vanliga ställningarna igen:D
 
Toppen