En massa jäkla försats

lkpg16

Medlem
Kön
Man
såfort jag och min flickvän lägger oss i sängen och närmar oss det minsta så börjar kuken rinna.även fast jag inte är särskilt kåt så reagerar alltid min kropp så. om vi bara ligger tätt intill varandra och hånglar eller något så får blir det helt kladdigt där nere. är jag ensam om detta?

yeah!!
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag fick orgasm skitfort när jag hade sex med min tjej. Ut och in några gånger sen var det kört. I American Pie där dom filmar en skitsnygg brud som klär om och sen är på väga att ha sex med en kille, där får han orgasm utan ens ha rört henne.

För min egen del har det väl inte hänt mig men det räckta att min flickvän rörde mig så fick jag stånd.
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
Jag får oxå massa med försatsmen de tycker ja bara e nice faktiskt

Kåtaste killen i Sthlm
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
För mig rinner det också alltid en massa försats då jag är tätt intill en tjej. Samma sak då jag runkar. Då jag var yngre skämdes jag över det men tills en tjej sade att hon gillade det så tycker jag bara om det.


---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Jo...jag får också grymt mycket försats när jag blir kåt...men jag tycker också att det är tiktigt gött att få det.

Det känns inte som att det är så jätte många som brukar få det...ärför känns det skönt...

"Jerk for your life"
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Har inte en droppe försats, varken nu eller tidigare. Vill inte ha heller, har detso mer sperma vilket jag är stolt över.

Keep that foreskin moving
 

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
lkpg16 du är inte ensam, jag har samma problem.
Jag tycker de e skit jobbigt :eek: men de e bra att man vet att andra har samma problem ;)

Mat och sovklockan är inte det enda som fins i skalet ;)
 

tokigavi

Ny medlem
Kön
Man
ehmm, nu e jag lite konfunderad över alla svaren och frågan här..
Snackar ni om Försats eller att det bara rinner från ollonet när ni blir kåta??
En försats e den lilla satsen som kommer Precis innan ni kommer med den stora satsen. Alltså, innan ni sprutar så kommer det en liten sats som man inte känner men kan vara ack så jävlig om man inte vill bli förälder.
Det jag tror du menar med denna fråga e detta genomskinliga som "sipprar" från ollonet när man blir upphetsad.
Detta funkar precis som för kvinnor, alltså att det bara e safter som ska hjälpa till att "smörja" när man har sex.
Detta e helt normalt och mängden varierar helt från kille till kille, precis som för tjejer.

Jag har med en aningens mycket safter tycker jag men lärt mej att leva med det, det finns och inget att göra åt det.
Vet att det kan bli lite jobbigt när man ligger där och bara myser lite och efter en stund e bägge kladdiga...
Men, men... Bara att torka bort det och fortsätta som vanligt.
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
hmm varför tycker vissa av er att de e ett problem? hmm...undrar bara

Kåtaste killen i Sthlm
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
okej. ja jag menar det somm jag tror är bara säd utan spermier. inte försatsen. jag tycker inte det är så stort problem. tycker bara de tär lite småretligt nnär man ska upp på morgonen med flickvännen och världens blötaste fläck på akllingen utan att ha gjort något som helst sexaktigt.

yeah!!
 

mats_

Medlem
Kön
Man
Ser inte det som ett problem, har också mycket "försats" men det glider så skönt när man runkar. Sen gillar frugan smaken på den, så det är bara ett +.

"Tar saken i egna händer och drar en slutsats"
 

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Det där med försats verkar va olika. Om jag går kåt länge så kommer det sega droppar ur kuken, men normalt så blir det bara lite kladd under förhuden.

Men det är nog lite olika. Har sett på porrfilm att en del skvätter lite en sund innan det går, men det verkar va riktig sperma inte bara försats som är klar och seg.

Vet också att en del killar har väldigt mycket försats så att det rinner ur dem när de blir kåta. Det enda man kan göra är nog att behålla kalsongerna på eller byta dem ofta om det kommer mycket.
 
Toppen