En natt i Zagreb

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här minnet är nog mer romantiskt än sexigt, men något jag tänker på då och då. Under en tid i livet när jag var singel så reste jag mycket, kände att jag ville göra detta innan jag blev upplåst med flickvän och senare familj. Tanken fanns väl att jag också kanske att kunde träffa någon där ute.

Hade hört Kroatien var fint så jag hade bestämt att det skulle bli ett stopp på vägen när jag reste. Jag bodde i princip i min ryggsäck och tog in på hotell när jag kunde. Anlände till Zagreb via tåg och tanken var att åka vidare till Split dagen efter. Tänkte att i en sådan stor stad borde Hotell inte vara några problem. Dessvärre så var allt jag försökte fullbokat och jag kände att ju längre jag gick från stationen desto jobbigare skulle det bli att ta sig tillbaka på morgonen efter. Slutade med att jag satte mig i en park på en bänk och som inriktade mig på att jag nog fick spendera natten där.

Längre bort på bänken satt det en tjej och läste. La inte så stor vikt vid henne utan tog upp kartan och en påse nötter jag hade med mig ur ryggsäcken. Efter ett tag så märker jag hur hon tittar på mig, så jag sneglar tillbaka varav hon frågar på engelska ”Can I help you find something, I live here?” med sån där sexig accent ryska spiontjejer har i Bond-filmer.

Jag förklarade läget och vi började prata. Jättetrevlig tjej och dessutom vacker på sånt där östeuropeiskt vis. Jag sa efter ett tag att jag nog måste skaffa något att äta, men att pratstunden varit trevlig. Hon sa att hon kände till en trevlig resturang runt hörnet om jag ville ha sällskap. Så vi gick dit och tog en pizza och en öl. Fortsatte prata.

Vad som var en timme, blev flera timmar och runt 01 så var vi tvungen att gå för resturangen stängde. Sa igen att jag uppskattade sällskapet och var beredd att säga hejdå. (Vi hade vid det här laget inte ens presenterat oss för varandra). Hon sa att hon var ledig från jobbet dagen efter så om jag ville kunde vi gå en promenad, kunde hon visa runt mig lite i Zagreb. Jag hade ju inget bättre för mig så why not?

Vi gick gatorna upp och ned medan hon pratade om stan och historian. Till slut hamnade vi tillbaka i parken vi först träffades, vid samma bänk. Klockan var då runt 04 (tåget gick igen vid 8a snåret). Jag satte mig på parkbänken och hon satt sig bredvid mig och la sig sedan med huvudet i mitt knä, tittade upp på mig och sa att hon inte haft så här trevligt på många år. Det ena ledde till det andra och det slutade med att vi hade sex med varandra på en filt bakom parkbänken. Minns så väl när hon satt på mig och red, hade öppnat sin blus så jag kunde se och komma åt hennes perfekt formade bröst. Hon böjde sig ned över mig så jag kunde suga på bröstvårtorna vilket tog henne över gränsen och hon gav iväg ett mjukt stön i mitt öra medan hennes kropp började skaka lite lätt. Ung och dum som jag var så använde vi förstås inte kondom, men hon hoppade av och runkande mig sista biten och lät mig sen komma över hennes bröst och mage.

Vi låg kvar ett tag på filten i varandras armar och jag somnade. När jag vaknade igen var hon borta. Senare när jag kom hem igen, veckor senare hittade jag en lapp i ryggsäcken där det stod.

”Thank you for a wonderful night I always will remember /M”

Det är en natt jag fortfarande tänker på. Vem hon var, vad hon heter? Om det kanske kunde blivit något mer? Men tror nog att det var tänkt för en natt och att just det är det vackra.
 
Toppen