En novell baserad på vårat sexliv

Jokke_we

Ny medlem
Kön
Man
Den här novellen skrev jag och skickade till min tjej idag. Hon gillade den. Den är baserad på vårat sexliv och vi ska uppleva storyn någon gång under sommaren hade vi tänkt oss. Tänkte att någon kanske vill läsa.

Du har din korta manchester kjol på dig tillsammans med en gul luvtröja och vita nike skor. Ditt hår är utsläppt och borstat framåt över axlarna. Jag har snygga jeans med lite häng, en vit t-shirt och en tröja över med öppen dragkedja. Det är kväll, mitt i juli. Solen håller på att gå ner och värmen avtar sakta men det blir aldrig
kallt. Vi lunkar hand i hand upp för asfaltsvägen utanför ditt hus, förbi grannar. Jag bär en kasse som innehåller två filtar och en kudde. Vi kommer fram till den lilla skogen som är vår destination.

Efter att ha vandrat i några minuter kommer vi fram till en liten glänta där vi stannar. När filtarna är bekvämt utlagda sätter jag mig ner och du bestämmer dig för att följa efter. Du sätter dig över mig, ser in i mina ögon med en längtande blick och kysser mig lätt på underläppen. Du varierar kyssar med att suga tag i min läpp och jag känner hur det pirrar genom hela kroppen vilket du märker. Mina händer hittar in innanför din luvtröja och fingertopparna glider sakta upp och ner för din rygg. Vi pausar medan du drar av dig din tröja tillsammans med ditt linne. Din överkropp är nu bar bortsett från din vita BH. Du vet att jag älskar att se på dina fasta bröst. Vi forstsätter där vi slutade och jag pussar dig på kinden, för mina läppar sakta ner till din hals och pussar varje centimeter av den. Du
känner hur jag andas varmt på dig och du sluter ögonen. Min mun befinner sig nu vid ditt nyckelben och fortsätter sakta neråt samtidigt som du lutar dig bakåt och lägger dig med huvudet på kudden vi tagit med oss. Jag pussar på dem delar av dina bröst som inte är täckta och du vet vad som komma skall. Du lyfter upp din BH över dina bröst och jag börjar att pussa runt dem och på en av dina bröstvårtor som jag slickar och suger lite på. Dina händer glider upp för min rygg och lägger sig på min nacke, du trycker lite för att indikera att du vill att jag ska suga mer. Du stönar lätt och jag blir upphetsad av att se att det är skönt för dig. Jag kupar min ena hand över ett av dina bröst och suger intensivt på det andra och du älskar det. Mina läppar letar sig uppåt och vi kysser varandra en stund. Jag för långsamt ner min hand till utsidan av ditt lår och smeker det så långt ner jag bara når och flyttar lite på mig så att min kropp inte längre befinner mig mellan dina ben utan vid sidan. På så sätt kan min hand glida över till insidan av ditt lår, upp och ner, långsamt, innanför din kjol. Nu suger jag på ett av dina bröst samtidigt som mina fingrar leker utanför dina trosor så nära dem kan komma utan att nudda din slida. Du stönar högre när jag smeker dig över trosorna och det kombinerat med att jag slickar på dina bröstvårtor får dig att vrida dig som en orm. Dina ben åker upp i luften och du drar min kropp mot din så att mitt stånd nuddar din slida och vi juckar mot varandra och stönar. 'Vill du att jag ska slicka dig' säger jag med en låg röst i ditt öra fast jag redan vet svaret. Jag tar det som ett ja när du stönar lite efter min fråga och vi fortsätter att jucka våra kön mot varandra lite till. När jag arbetat mig ner för din kropp med mina pussar drar du ner din kjol och jag ser dina trosor för första gången. Det är dina leopard tanga som vi köpte tillsammans och du valde att ha på dig dem för att du vet att dem är mina favoriter i din samling. Jag blir otroligt kåt när du ställer dig på alla fyra och visar din
röv för mig. Du svankar lite och ser bak på mig med en upphetsande blick. Shit! tänker jag. Det ända du har på dig nu är i stort sett en tråd som sitter tight mellan dina solbruna skinkor. Du särar på dina ben och jag pussar dig över din röv och smeker insidan av dina lår. Din fitta luktar så gott! Din kropp säger att du njuter av välbehag och min intuition säger åt mig att det räcker med förspel. Mina pussar utan på dina trosor är för mycket och du drar ner dem så att dem nästan nuddar marken och särar ännu mer. Ännu mer shit! Din fitta är våt och du har rakat den nyligen för den ser len ut. Jag samlar lite saliv i min mun som får din fitta att bli ännu mer våt när jag börjar att slicka dig runt din öppning. Du stönar nu högt och risken för att bli upptäckt blir högre ju skönare det är för dig. Min tungspets glider in i ditt hål lite och slickar på dina yttre blygdläppar. Allt detta går långsamt och du är vild nu. Du vänder på dig och jag tar av dig dina trosor helt. Jag slickar dig och nu går det fortare och du hjälper till att jucka din fitta mot mitt ansikte samtidigt som du pressar det mot dig med en av dina händer. Två av mina fingrar glider in i dig och hittar din G punkt uppe i fittväggen, jag slickar fortfarande och min näsa ligger perfekt mot din klitoris så att den blir stimulerad. Du skulle kunna komma om du ville men du vill ha kuk. Du lägger mig ner på rygg och du tar av mig mina byxor och mina boxershorts. Min kuk är så hård den kan bli och sittandes på huk börjar du runka den medans din upphetsning vi orsakat stegrar neråt så att du inte ska komma på en gång när du får kuk. Du ser mig djupt i mina ögon när du runkar mig och smeker min pung med din andra hand. Du runkar fort och jag stönar. Efter en stund sätter jag mig upp och trycker ner dig så att du ligger raklång med magen neråt. Du känner hur jag kommer in i dig bakifrån och lägger mig över dig. Du försöker att följa med i mina rörelser men snart går det för snabbt för dig. Du har ingen kontroll och älskar att bli dominerad. Jag flätar in mina fingrar mellan dina och trycker med mina händer så hårt jag kan. Du känner att jag saktar ner och kör in min kuk i dig med oregelbundna stötar, ibland hårt och hela vägen in och det är då du stönar som mest. Nu vill du rida och dominera mig. Du sätter dig över mig och för direkt in min kuk i dig och rider snabbt, du är vild. Du svettas och blundar och biter i din läpp. Du säger att jag ska sätta mig upp lite och det gör jag och stöder mig med mina armar bakom mig mot marken så att min kuk ska komma åt den punkt som behöver stimuleras för att komma. Vi svettas enormt. Jag suger på dina bröstvårtor och har nu mina händer på dina skinkor. En hand särar på en av dina skinkor och med den andra för jag ett finger mot ditt rövhål. Jag smeker dig runt om kring utan på och du stönar högre. Det behövs inget saliv när jag för in mitt finger då ditt svett fungerar lika bra. Du rider vildare nu med min fingertopp i ditt rövhål. Jag drar ut det och kör in det igen. Du säger att du snart kommer och du hinner knappt säga klart meningen innan du kommer. Du är inte tyst om det utan säger 'Jag kommer!' flera gånger och stönar och trycker din fitta mot min kuk och vi båda svettas och mitt finger pullar dig i röven. Jag känner hur ditt rövhål pulserar och öppnar sig medans du kommer och jag pullar snabbare. Du kommer länge och det är den starkaste orgasmen du någonsin fått. Du går av kuken när du lugnat ner dig lite och runkar min kuk så bra du bara kan. Du vill att jag ska komma. Du vill ha min sperma över dina bröst säger du. Du runkar så skönt och jag skulle kunna komma i den positionen men jag säger 'Lägg dig ner' och du lyder. Du smeker dig över dina bröst och trycker ihop dem och stönar lite och jag runkar ut min sperma över dina bröst. 'Jag kommer, jag kommer, jag kommer' stönar jag. Jag har aldrig sprutat så mycket och du fortsätter stöna. Dina bröst och din hals är helt täckt. Vi lägger oss ner brevid varandra och andas tungt. Det här måste vi göra om!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Mysig historia som man blir sugen på att göra själv...
Inga problem att få den hård i alla fall. ;)

Texten skulle faktiskt vinna på att delas upp lite i stycken, nu är det lite tungt att läsa.
 

SOLO

Medlem
Viktigt att alla skriver under rætt rubrik. Många har desværre blivit låsta från forumet før att de inte brytt sig om detta.

(Detta inlægg ær såpass genomarbetat att jag valde att inte radera det iaf.)
 
Toppen