En olydig feminist, Karin

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
17.

Vi ligger tätt, gryningsljuset är starkt, det börjar bli morgon på riktigt.

-Kanske borde jag gå på toa. Konstaterar Karin
-Jag behöver nog tvätta min... Snopp... Vi fnissar
-Min Leksak! Viskar Karin med ett nöjt leende.
-Du är min första och jag din. Vi kommer alltid att vara varandras första.. Ler hon.
-Mmm! Jag böjer mig fram och kysser hennes panna, kind och sist mun.
Hon reser sig i sin nakna prakt och klättrar ur sängen över mig, jag ser hennes smidiga smärta kropp, hennes vackra fasta bröst, rodnanden som inte riktigt lagt sig på hennes bröst och hals.
Hennes svullna, våta fittläppar som fortfarande är halvöppna och det nu röda anuset som är kladdigt av min sperma och hennes safter.
-Det rinner ur mig. Klagar hon med ett leende.
-Hur mycket kom du i mig, jag kniper och ändå sipprar det ur mig. Hon skynda mot badrummet och jag hoppade efter och hängde med in, hon slog upp locket på dasset och satte sig på sitsen och jag ställde mig vid handfatet och startade vattnet för att få en lagom temperatur på vattenstrålen, vill inte tvätta snoppen för kallt och de ska vara lagom varmt för att få den ren.
Tvålade in mig och tittade på Karin som sakta retsamt särade på benen och visade strålen av ljusgult kiss komma ur henne.
Sen knep hon av strålen och vände sig för att gränsla toasitsen på andra hållet så jag såg hur hennes uttöjda stjärthål vidgades för att låta min sats rinna ur henne.
-Känns spännande att visa dig. Hörde hur hon kissade och såg hur det rann lätt missfärgad sperma ur hennes röv.

-Du tvättar noga...
Jag hade blivit hypnotiserad av synen. Jag tvättade nog väldigt noga i det ljumma vattnet och glidet från handtvålet.
Började återigen bli hård. Sköljde noga och ordentligt.
Karin hade vänt sig på rätt håll igen och smekte sitt kladdiga underliv, en blandning av våra kroppsvätskor och hennes kiss.
-Hård igen?
-Du gör mig hård!

Jag satt min svullna kuk mot hennes mun och hon sög in den och började sakta "dia" mitt ollon. Tog hennes bakhuvud och börjar sakta munknulla hennes läppar som format sig runt min kuk. Hennes munhåla är varm och inbjudande.
Hon smeker sin klitta allt snabbare, hon gnuggar den hårdhänt.
Vi flämtar tyst i det kaklade badrummet för att inte höras så mycket.

Vi kommer typ samtidigt, ser hur hon ser på mig och sen rullar hennes ögon och halvsluts, jag blundar hårt efter det och skjuter en skön sats i hennes mun. Hon sväljer och hostar lite efteråt.

Utan ett ord glider vi tillbaka in i sängen och tätt omslingrade i en "sked" somnar vi.
-Jag är din!
-Och jag din!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
18.
Veckan flöt på som vanligt, plugg. Lite hångel när vi kom åt att få vara lite "privata".
Vi var hemma hos mig, men både min pappa, nya fru och hennes två döttrar rände runt i huset.
Som visserligen är stort och har en klassik kaklad pool. Men mycket håller på att renoveras så min "styvmamma" ska få som hon vill. Även min pappa är lite sån som bryr sig om inredning och material. Han gillar att renovera på sin fritid. Men huset är fullt med hantverkare och en "hushållerska".
Definitivt inte lätt att få mycket privat tid med Karin då...
Även om jag hade två hyfsat stora rum som var "mina". Lite som två större båtkabysser i källaren, ena hade jag som sovrum, med en 160cm säng och andra hade jag som "kontor"/bibliotek, min Hifi och två sköna fåtöljer och en mindre soffa samt en anskrämlig "jordglobsbar" utan speciellt mycket innehåll.

Men till helgen, huset tomt, de "vuxna" skulle iväg till huvudstaden för lite spa och affärsmöte och "plastsystrarna" skulle åka iväg hem till sin biologiska pappa.

Karin hade bettet sig lite konstigt, på ett bra sätt sen helgen. Hon var rätt så sugen hela tiden och gillade att retas.
-Du är en stygg flicka! Sa jag till henne över telefon när hon retades med att berätta att hon låg naken, ensam hemma i huset där, långt borta från mig.
Med jag hela tiden hör mina "systrar" och föräldrar.
-Mmmm, min mun saknar dig H!
-Mhmm. Kände hur hård jag var när jag kände på bulan utanpå shortens, jag låg på min säng med den krylliga sladden rullande runt mina fingrar med andra handen och spänt den stora plastluren mellan hakan och axlen.
-Mina bröstvårtor är styva. De är så känsliga. Jag hörde hur hon flämtade och antog att hon retades hårdhänt med dem och retades med mina sinnen.
-Älskar att höra din röst H, min lilla fitta är blöt. En suck kom från andra sidan och jag insåg att hennes hand hade funnit de svullna kåtblöta fittläpparna.
-Du är inte snäll! Du är en elak kvinna Karin! Jag kan inte mer än känna på kuken utanpå byxorna med alla som springer runt här.
Hon bara fortsatte, stönade lite kåtflämtande i mitt öra.
-Berätta för mig hur hörd du är!
-Så hård att jag skulle kunna knulla dig direkt! Kanske inte det mest romantiska men jag var på väg upp i limningen
-Mhmm, vill du knulla min mun? Eller min nu så blöta fittgrotta. Hennes röst var kåtdov och hon viskade fram orden.
-Eller vill du töja ut min trånga lilla flickstjärt?
Jag bara flämtade och tiningarna bara pulserade
-H, jag har fingrar i min fitta. Hon stönade djupt.
-Jag leker med min stjärt, den är också blöt.

Hörde att någon var utanför min dörr och kunde inte göra så mycket.
Vågade inte säga så mycket. Inte högt.
-Du är otrolig Karin, jag älskar dig! Men...
Hon flämtade och hörde att hon lekte med sin kropp.
-Mina händer är dina, över min kropp i mig... Hörde hur kåt hon var.
-Men? frågade hon mellan stönen.
-Men, H?

Jag tog ett tag och viskade dovt och mörkt.
-Nästa gång måste jag straffa dig!
Karin flämtade till och lät som hon var nära.
-Straffa mig? Ja!
Hörde hur det nästan plaskade om hennes rörelser i fittan och stjärten.
-Hur ska du straffa mig H? Smiska mig?
Jag svalde tungt och lät orden bara komma ur min mun. Jag var varm, het, min kuk var hård, pulserande.
Hon hade gjort mig till ett odjur och jag ville smiska hennes skinkor röda som straff.
Och hon ville inget hellre än att bli straffad av mig...
-Ja, jag ska straffa dig, jag ska smiska dig.
Hörde ett utdraget jämmer, Karin kom, där, nu, men flämtningar och små stön i mitt öra.

Samtidigt öppnade min yngsta plastsyster dörren till mitt rum.
-Karin, älskar dig, måste lägga på, saknar dig, puss. Och klickade henne medan hon kom från sin sköna egna onani.


Jag stirrade bara på Ellen. Lite surt, jag försökte samla mig.
-Vilken del av knacka först innan du öppnar dörren är det du inte förstår?
Ellen tittade bara våpaktigt på mig.
"Puss, Älskar dig.." Härma hon mig med lite barnslig röst.
-Något du aldrig kommer att uppleva, att någon tycker om dig?
-Du är fan elak!
-Snälla Ellen?


Det hängde tungt i luften.
-De vill att vi ska samlas, "familjemöte" typ liksom.
-Liksom?
-Ja!
-Kommer, strax!
-Okej. Hon svängde runt och jag rättade till klädseln, speciellt att inte mitt hårda stånd, som började lägga sig, men som var envist.
Traskade upp och ställde mig bredvid Ellen i köket.
-Lär dig knacka!
-Vadå? Hon bara tittade på mig med hård blick.
-Ska du smiska mig då? Hon log som vi två hade en jättehemlighet tillsammans, vår hemlis. Fattade ingenting just då.

Jag tappade talförmågan totalt och min pappa tog till orda

-Som ni alla vet....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
19.
Äntligen fredag och hade lämnat av de vuxna på flygplatsen med pappas häftiga röda cabbe, äldre Ford Mustang, inte jättemycket plats för deras bagage, men ett tämligen härligt sätt att köra timmen till flygplatsen och fått lånat bilen för helg av pappa.
Med hot, böner och förmaningar runt lånet.
Visst är han rädd om bilen, men tydligen var han mer noga med att ha mig på sin sida i efterdyningarna av skilsmässan.

Fördelen med att ha skilda föräldrar med tillgångar är att de försöker "köpa" ens lojalitet. Inte alltid så enkelt och smärtfritt. Men bor för tillfället med min pappa. Även han för det ,mesta betedde sig som en frånvarande storebror.
Och hans nya "fru"... Men a l d r i g kan ta platsen som min mamma. Samt två ordentligt korkade plastsystrar som till och med är mer korkade än min ständiga "fjortis" korkade syster som för det mesta läser på internat.


Visste att nära jag kom hem skulle huset vara tomt, mina plastsystrar skulle ha åkt till sin biologiska pappa.
Nere på busstorget stod Karin och väntade på mig.
-Wow! Du alltså låna cabben! Hon slängde snabbt in sin weekendbag i baksätet och jag tittade på henne.
Ljus tunn bomullsklänning, solkysst hud, bruna ben av mycket utomhusvistelse. Som vanligt ingen bh under, protest mot normer eller ett sätt att hetsa upp mig?
Med DrMartens... Inte min favorit, men årets fluga.

Det var bara några få veckor kvar till sommarlovet och sommarn hade kommit tidigt detta året.
Vi hade redan badat i havet och invigt poolen hemma hos oss.

-Har du solkräm hemma H?
-Absolut.
Jag klappade henne lite snällt på rumpan och hon log.
Jag fångade hennes i min famn och gav henne en snabb kyss.
-Jag har längtat efter dig! Viskade jag i hennes öra och smekte hennes axlar och över ryggen och våra läppar mötes igen.

-Jag dig.

Vi lyssnade på hög musik och lät vinden smeka håret.
Jag la handen på hennes lår, alltid bra med automatväxlade bilar, man kan släppa koncentrationen från växlandet.
Hon log mot mig och särade sakta en bit på sina lår medan hon sjunger med i låten.
Hade det inte varit för att vi båda bar solglasögon så hade vi ätit varandra med blicken.

Väl hemma hos mig, huset tomt, vilket vi försäkra oss om genom att hojta så högt vi kunde:
-Hallå! Hallå!

Ställde väskan i hallen och kampen började. Vem är snabbast ur kläderna.
Och i poolen?

Krävdes nog målfoto på det?
Kläderna låg som en streck efter oss längs vägen, shorts, klänning, t-shirt....

Vår kroppar möte det svala vattnet, hud som är het och svettig, bada nakna i en egen pool, utan insyn, inga som stör hemma.
Kände som upplagt för en skön helg.
Varm hud som möter varm hud med svalt vatten emellan, kyssar som längtar, jag stod med ryggen mot bassängkanten där det var lagom djupt för mig och Karin höll om min hals. Vi kysser varandra hungrigt.
-Har längtat efter dig. Våra blickar möts och mina händer smeker hennes rygg, skuldror, sen ner mot hennes kors och ländrygg.
Fångar hennes skinkor med mina händer och drar henne nära mig hon flämtar till och jag låter mina läppar möta hennes hals, nafsar hennes tunna hud på halsen och nacken.
Hon känner min hårdhet mot sin mage och fnissar lite flickaktigt.
-Glad att se mig känner jag!
-Du skulle bara veta.
-Jag dig!

Vi hoppar upp ur poolen och jag konstaterar snabbt att jag glömt handdukarna där inne, eller rättar sagt aldrig tänkte på det. Drar av den värsta vätan med handflatorna
Med full fräs rusar jag genom huset till handduksförrådet i gardroben och plockar snabbt till mig två nytvättade väldoftande handdukar.
-Camille som tvättar och fixat igen? Er "hushållerska"?
-Ska du ha en torr, fräsch handduk eller ska du hålla ett förmaningstal för mig?

Vi skrattar och lägger handdukarna på den dubbelsängsstora solstolen, en perfekt solbädden att hångla på.
Mjuka madrasser och nytvättade mjuka stora handdukar.
Vi ligger på rygg och låter solen värma och torka oss, endast iförda solglasögon.

Jag sticker armen under Karins nacke och drar henne till mig och hon rullar villigt upp på sin sida och hamnar med sitt huvud på min axel.
Kysste hennes panna, söker hennes läppar med mina och hennes hand stryker över min bröstkorg, hon smeker lite förstrött mina bröstmuskler och börjar leka med mina bröstvårtor.
Hon vet hur mycket jag älskar det och jag blir direkt stenhård igen, min kuk reser sig från liggande på ena låret som halvstyv till stenhård pulserande på min mage. Hon fnissar när hon ser det lite i ögonvrån och vänder blicken till min kuk.
-Glad igen...?
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
20.
Karins hand smeker över mitt bröst, ner över min platta mage och fångar kuken i sin hand.
-Hade jag haft en kuk skulle jag alltid lekt med den..
-Som alla andra killar gör. Fnissade jag.
-Du kan få "leka" med min hur mycket du vill! Ha flämtade när hon tog ett fast grepp kring skaftet och började sakta runka skaftet.
Retsamt sakta och med ett fast grepp, ollonet lyste blålila så blodfyllt och hårt det var, som ett moget plommon.
-Jag lider väl av Freudiansk penisavund. Hon gled lite utåt med kroppen och jag gled ner lite när jag sakta smekte hennes korsrygg och fann groparna som är hennes venusgropar. Hon rös av vällust och njöt.
Min hand fann hennes skinkor och hon särade upp ena benet så jag lättare skulle få tillgång.
Karin läppar slöt sig om min ena bröstvårta och jag bara njöt, hennes hand rörde sig väldigt sakta, retsamt sakta.
Smekte hennes skinkor i cirklar med min öppna handflata samtidigt som jag hade börjat jucka emot hennes hand. Var helt galen av kåthet, mina hormoner rusade runt och min kropp var i upplöses tillstånd.
Hennes kropp var orolig med, Karin försökte förmå mig att börja smeka hennes kön, men jag retades med att undvika.
-Snälla! Gnydde hon och hennes höfter rörde sig oroligt
-Mhmm? förmådde jag att få fram, försökte låta lugn.
-Rör vid mig! Hon tittade upp på mig, hennes blick var kåt och hungrig.
-Smek mig!
-Varför?

Svaret dröjde och hon tittade ner mot min kuk som hon nu knappt runkade utan bara höll i ett hårt grepp.
-Jag är kåt! Kåt på dig! Så klart! Men hon lät lite blyg.

-Skulle ju straffa dig!

Det som hände sen blev väldigt märkligt men rätt ändå.
Jag reste mig upp, lyfte upp hennes vackra kropp i mina armar och lyckades få till ett "brandmansgrepp" om henne.
Bar henne med säkra steg in i mina föräldrar dubbelsäng som hade en entré ut mot poolen, en av två.
La henne på sängen och drog upp henne på alla fyra.
Karin tittade med kåtblanka ögon på mig, svankade mot mig och särade på sina ben, hon förväntade sig nog att jag skulle bara ta henne på alla fyra.
Jag stod där ett kort ögonblick och bara njöt av utsikten.
Hennes blå kåta ögon, halvöppen mun som var så skön att kyssa, som var underbar kring min styva hårda kuk.
Den lagom muskulösa ryggen, korsryggen, venusgroparna som gjorde henne om möjligt ännu hetare.
De fasta skinkorna, som var lite vitare än resten av den solskyssta huden, syntes att hon gillade att sola naken men hade trosor på sig ibland. Linjerna på ryggen efter bikinitoppen, inte markerade utan skönjbara.

Jag lätt den öppna handen landa med en snärt på hennes ena skinka, lagom hårt, läst om "uppvärmning".
-Aj, gnydde hon lite retsamt, som det mest var en chock.
Hennes kön och anus lyste rött och blött, hårlöst mellan benen.
-Sa jag skulle straffa dig!
Hon tittade forskande på mig, log.
-Smiska din lilla olydiga..
Handen small till på hennes andra skinka, hon stod kvar och svankade, böjde sig mot mig.
Slog inte så hårt, ville "värma" upp henne.
Ljuden, stönen och gnyendet som kom från henne låter mig förstå att det är något hon gillar, som gör henne upphetsad.
Låter min öppna hand landa på hennes skinkor, inte växelvis, det skulle vara för enkelt för henne.
Våra blickar är fast vid varandra, vi utforskar varandras blickar genom spegeln på garderoben.
-Hårdare! Viskar Karin och sluter ögonen.
Min andra hand har tagit ett ordentligt tag om hennes hår och greppar det som en hästsvans. Vi står nära varandra.
-Du behöver dit straff! Väser jag fram.
Handen landar gång efter gång med smällande ljud på hennes skinkor, de är rosa.
Hon gnyr och väser.
-Jag är en olydig flicka! Hårdare!
Drar hennes hår bakåt och slår hårdare, skinkorna börjar bli röda och heta.
Min hand likaså.
-Ååh snälla! Uppfostra mig!
Slagen kommer rytmiskt och hon kommer ingenvart med sin kropp tack vare greppet om håret, samt mest troligen för att hon inte vill.
Min kuk är så hård nu, försatsen gör ollonet blankt.
Jag svajar min stenhårda kuk mot hennes ansikte och drar huvudet mot kuken och låter toppen leka mot hennes mun, hon öppnar munnen och suger in ollonet som hon är min slav, av fri vilja.
Hon ser upp på mig, med kuken i munnen, älskar att se henne suga min kuk, hennes ögon är lite blöta av tårar, men blicken är vild. Jag knullar hennes mun sakta och stöter lite djupare och hon försöker undkomma, men är tillbaka med den djupt igen.
-Lyder du nu?
Låter slagen fortsätta, fast med lägre tempo.
-Ja. Mumlar hon fram med munnen full med kuk och nickar samtidigt.

Smeker hennes röda skinkor, ner mot låren, insidan av låren, sakta upp mot hennes fitta.
Det är blött en bit ner på insidan av låren och skinkorna är febrigt heta och röda.
-Kan du sköta dig för den här gången?
Sakta närmar jag mig hennes kön, hon svankar mer för att försöka förmå mig att smeka hennes kön.
-Kan du det?
Smeker runt om hennes baksidan och insidan av låren och Karin har munnen full med min kuk.
-MMMM! Jakar hon och mina fingrar når hennes blöta inre och yttre blygdläppar. Två fingertoppar glider in i hennes kåtblöta fittgrotta, hon är svullen och väldigt blöt. Fingrarna sugs in i grottan och hon flämtar och rör sig oroligt.
Trycker lite mot framvägen och känner hur Karin stelnar till, drar in luften, håller andan och tittar på mig. Ögonen rullar och ögonen sluts. Kroppen skakar.
Hon flämtar rätt ut.
-Ja!

Karin kommer stenhårt och jag behåller greppet om hennes hår, hon drar och försöker komma "loss"men jag bara håller i hennes hästsvans.

Hon faller flämtande ner på sängen och jag lägger mig bredvid och låter henne andas och komma till sans igen.
Hämta sig, låter min hand smeksamt och varsamt följa hennes rygg, måla med stora drag över hennes hud, ner över de röda heta skinkorna som jag smeker varsamt med fingertopparna.

Karin slår upp ögonen och drar mig genom håret som jag varit busig.
-Fy fan! Det var underbart! Konstigt, men underbart. Tack!
Jag böjer mig fram och kysser henne.

-Älskar dig!
-Älskar dig med!

Hon ler.
-Får vi göra om!

-Jag är inte klar med dig!
Hon tittar ner och ser på min stenhårda kuk.
-Oj, ja... Hon fnissar lite matt.
 
Toppen