En personlig fråga om porrbio

Masturwet

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla glada och kåta. Jag har bara varit på porrbio ett par gånger för flera år sen, och då vågade jag inte göra så mkt mer än att runka i bås. Kanske pga att jag var i förhållande då (och det är jag återigen nu) eller pga diverse gubbar som börjar följa efter en och gör stämningen osexig. Men jag har mkt fantasier om detta och vill verkligen ge det en ny chans och våga mer…

Min tjej vill inte haka på till en porrbio men jag har genom åren blivit allt mer sugen på att besöka BV eller Manhattan själv bara för att runka öppet, och titta på andra som gör grejer. Blir så jäkla kåt av tanken att vara i den miljön. Är bi/binyfiken och har mkt kvar att prova som mina fantasier påminner mig ofta om. Detta vet min tjej om, och hon är hyfsat okej med det. Men att jag vill gå på porrbio själv vet hon ännu inte om.

Som jag läst i andra trådar så har folk upplevt både högt och lågt på BV och Manhattan i Sthlm, och det går såklart inte veta vad man kan vänta sig.

Men jag undrar om nån här är i samma sits som mig, och är sugen på att dela tankar om detta? Kan man få en schysst upplevelse på porrbio med intentionen att bara runka öppet? Kanske vill någon i samma situation besöka en bio tsm bara med avsikten att runka och titta på andra?
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Jag har varit på Kosmos i Helsingborg och Halmstad( tyvärr finns inte detta ställe kvar) Första gångerna satt jag i bås och tittade på porr och runkade. Efter det satt jag ute bland andra kåta killar och tittade på storskärm och runkade, det var även mer än så där vissa sög av vandra helt öppet och det var läckert att se. Att sitta helt öppet rekommenderar jag verkligen, en mycket skönare känsla.
 
Last edited:

Bikerman

Medlem
Kön
Man
Har under alla år hunnit besöka flera porrbios och kommit fram att jag gillar att stå vid sugbänkar eller gloryholes bäst. Gillar att bli avsugen och ser man andra som njuter så är det ännu bättre. Minns inte riktigt var men ett ställe hade gloryholes vid en bänk så man stod ledigt och hängde på bänken och kollade på 3 skärmar med porr. Runkade lätt kuken och rätt snart kände jag en hand som tog över runkandet. Överlät min kuk till en sugande mun och njöt.
 

Smooth

Medlem
Kön
Man
Blev glatt överraskad vid 1:a besöket på Manhattan när jag stod vid bänken och njöt av filmerna på de 3 skärmarna
Kände efter ett tag att någon under bänken öppnade min gylf och tog ut kuken för att börja slicka och suga på kuken. Självklart blev det omöjligt att hålla igen och ett skönt sprut togs emot av en hungrig blöt mun

Det har blivit fler besök på Manhattan med samma härliga upplevelser
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej alla glada och kåta. Jag har bara varit på porrbio ett par gånger för flera år sen, och då vågade jag inte göra så mkt mer än att runka i bås. Kanske pga att jag var i förhållande då (och det är jag återigen nu) eller pga diverse gubbar som börjar följa efter en och gör stämningen osexig. Men jag har mkt fantasier om detta och vill verkligen ge det en ny chans och våga mer…

Min tjej vill inte haka på till en porrbio men jag har genom åren blivit allt mer sugen på att besöka BV eller Manhattan själv bara för att runka öppet, och titta på andra som gör grejer. Blir så jäkla kåt av tanken att vara i den miljön. Är bi/binyfiken och har mkt kvar att prova som mina fantasier påminner mig ofta om. Detta vet min tjej om, och hon är hyfsat okej med det. Men att jag vill gå på porrbio själv vet hon ännu inte om.

Som jag läst i andra trådar så har folk upplevt både högt och lågt på BV och Manhattan i Sthlm, och det går såklart inte veta vad man kan vänta sig.

Men jag undrar om nån här är i samma sits som mig, och är sugen på att dela tankar om detta? Kan man få en schysst upplevelse på porrbio med intentionen att bara runka öppet? Kanske vill någon i samma situation besöka en bio tsm bara med avsikten att runka och titta på andra?
Att runka och titta på andra är det jag är allra mest ute efter vid besök av porrbios eller nakenbad (på sommaren) det är det jag går igång på allra mest :) men sen har det hänt att jag tagit det vidare när allt känns rätt och med rätt personer, men har då hållt det vid att låta andra slicka, pulla och runka mig.

Besökte porrbion i Halmstad när den fanns och runkade alltid ute i de gemensamma rummen och det förekom ibland väldigt närgångna men alla har förstått när jag hållit upp handen och sagt endast titta.
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Att runka och titta på andra är det jag är allra mest ute efter vid besök av porrbios eller nakenbad (på sommaren) det är det jag går igång på allra mest :) men sen har det hänt att jag tagit det vidare när allt känns rätt och med rätt personer, men har då hållt det vid att låta andra slicka, pulla och runka mig.

Besökte porrbion i Halmstad när den fanns och runkade alltid ute i de gemensamma rummen och det förekom ibland väldigt närgångna men alla har förstått när jag hållit upp handen och sagt endast titta.
Håller verkligen med dig, Runkpojk!
Såå gott att lufta den styva kuken, bli avrunkad och runka andra styva kukar!
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Föredrar att runka öppet, gärna i grupp, och allra helst med kvinnor också i publiken om de inte vill mer (mycket ovanligt, både som publik eller mer) så salonger känns bättre än bås. Blue Vision är bra, Kosmos Helsingborg ok men Vuxenkul i Gbg lite tråkigare med bara en soffa i heterofilmsalongen - liksom för lite salong....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Föredrar att runka öppet, gärna i grupp, och allra helst med kvinnor också i publiken om de inte vill mer (mycket ovanligt, både som publik eller mer) så salonger känns bättre än bås. Blue Vision är bra, Kosmos Helsingborg ok men Vuxenkul i Gbg lite tråkigare med bara en soffa i heterofilmsalongen - liksom för lite salong....
Ska bli intressant att se om de gör om något på Vuxenkul i Gbg. Den ska i alla fall renoveras.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fanns en i Linköping förut, var nog i början av 2000-talet. Var där några gånger, var kanske inget jättedrag där de gånger jag var där, vill minnas att det var en liten mindre salong med typ 6-10 platser och en typ vanlig TV, tror det fanns något mindre bås också. Men satte mig i salongen själv och började runka, kom in en annan lite äldre herre och satte sig snett bakom mig, han bara tittade på filmen, verkade inte som att han gjorde någon större notis av att jag satt med kuken framme och runkade, satt väl där typ en halvtimme och runkade och då det inte vart mera spänning än så så tog jag min hårda kuk, köpte med mig några filmer, någon dildo och glidmedel för att fortsätta hemma. Mins att han i kassan frågade om jag haft det trevligt och önskade mig en fortsatt skön kväll.
Var där några gånger till men vart aldrig mera spännande än så.

men är sjukt sugen på att besöka någon större klubb eller bio, nu när jag är äldre och vet lite mera vad jag vill och har blivit bättre på att ta för mig, sen är jag inte lika blyg längre, så skulle nog visa upp mig lite mera.

men vad jag vet så finns det inget ställe i Linköping, där jag är ganska ofta, någon som vet?
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har väl tyvärr inte så många trevliga stunder att berätta om.
Har varit kanske 10 ggr på BV, 6 ggr på Manhattan och 2 ggr på US.

BV är bäst miljö. Ljust och trevligare sedan uppgraderingen för några år sedan. Manhattan är mer gaystämning och US var kolsvart de två gånger jag var där för kanske två år sedan. På US var jag dessutom med om att en kille brutalt slog upp dörren till mitt bås för att se om jag var intresserad. Då blev det kokt spagetti direkt.

Gemensamt för alla ställen är alla envisa gubbar och supergay killar som följer efter en och hoppas på bus. Man måste vara ganska bestämd och säga ifrån på skarpen, vilket jag tycker är avtändande.

Men du ts kanske har bättre tur än mig och glöm inte att använda skydd då du är i relation. Lycka till i mörkret :)
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har nog besökt alla porrbios som finns i Sverige tror jag. Reser mycket och försöker leta reda på de som finns.
Gillar också att runka öppet och kolla i andra. Inte så intresserad av att interagera om det inte är par eller kvinnor inblandade, vilket inte händer så ofta.

Det räcker oftast att lyfta handen och säga "nej tack" eller "bara titta" om någon är påflugen. Det brukar inte vara ett problem.

Bäst ställen för att sitta och runka med andra är, enligt mitt tycke, Underbart Erotik (fd Erocenter) i Borås, Underbar i Örebro (tutti frutti var bättre men stängd), vuxenkul dedeluxe i Göteborg och Kosmos i Helsingborg.

Kan konstatera att alla de som jag tyckt var bäst historiskt har stängt... Både i Stockholm, Göteborg, Karlstad och Malmö...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om ja skulle gå på porrbio, så skulle min största oro vara att möta nån ja känner där inne.
Jag förstår hur du menar, men jag skulle i stället tycka det vara spännande. Att möta grannen eller en skolkamrat/arbetskamrat eller någon annan jag känner skulle pirra till det lite extra i byxan. Man är ju där av samma anledning och ännu bättre skulle det bli om man kunde onanera ihop eller hjälpa varandra....
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag förstår hur du menar, men jag skulle i stället tycka det vara spännande. Att möta grannen eller en skolkamrat/arbetskamrat eller någon annan jag känner skulle pirra till det lite extra i byxan. Man är ju där av samma anledning och ännu bättre skulle det bli om man kunde onanera ihop eller hjälpa varandra....
Japp, blir ju nära till varandra om man möter grannen, och fortsätter hemma en annan gång.
 

Pudas

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har varit på Manhattan, BV och Vuxenvideo (Sundsvall). Spännande och eggande att dela sina begär med andra män må jag säga. Ibland kan det vara rätt dött på en porrbio. Alla går bara runt och spanar. Ingen tar några initiativ. Häftigaste upplevelsen, liksom en tidigare också upplevt, är när man står vid en sugbänk. Favoriten är bänken i längst upp i stora salongen på Manhattan. Man står där och vet inte om någon sitter under bänken. Så känner man en varsam hand smeka längs låret och kommer till grenen. Paketet masseras och vid det laget är innehållet stenhårt. Försiktigt dras byxorna ned och ett par fuktiga läppar omsluter ens ollon.

En annan häftig upplevelse är mörka rummet. Att famlande gå in där och med händerna möta en annan kropp är häftigt.

Kvar på listan finns naken-kväll på BV
 
Toppen