En prinsessas verklighet del 3

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Minuterna rullade på i en aldrig sinande ström. Men trots den ständiga förändringen stod tiden till synes helt stilla på Nathalies kontorsrum. Dagen som hade börjat så bra, kanske lite väl bra skulle det visa sig om man hade den minsta tro på ödet, det förutbestämda eller vad man nu ville kalla det. Promenaden till jobbet till att börja med. Den hade varit helt händelselös. I vanliga fall brukade hon kunna följa någon snygg karl i ett par hundra meter och lockas in i farliga fantasier tillsammans med honom på vägen. Eller låta någon karl följa efter henne. Det var en härlig känsla att känna någons blickar bränna sönder kläderna på hennes kropp. Med inspiration av morgonens onanistund framför fönstret hade hon klätt sig lite extra sexigt, med kort snäv kjol, stay ups, svarta pumps och en figursydd kavaj. Till ingen nytta alls. Det hade varit nästan folktomt på gatorna. Bara en ädrer herre som sopade trotoaren framför sin lilla kryddbutik, som vanligt. Inte mycket att fantisera kring.

Och sen på jobbet hade hon fått mailboxen full av otrevliga kravmail, från både beställare och kunder. Bara att beta av dem ett efter ett, men de tog på krafterna och just nu när klockan var 16.15 ville hon bara hem och lägga sig framför TV-n. Att hon var klädd i sina sexigaste kläder fick henne inte att känna sig ett dugg sexig. Inte ens om så Brad Pitt klev in på hennes rum skulle det pirra till under den lilla röda spetstrosan. 15 minuter kvar sen sticker jag tänkte hon samtidigt som hon öppnade dagens sista ondsint-osande mail. Några få svarsrader senare tryckte hon ut sit svar i cyberrymden. Det kommer ändå tillbaka imorgon oavsett vad jag skriver för svar, så varför lägga ner någon energi på det nu, resonerade hon.

Datorns tystnade strax efter att hon klickat på "stäng av" och sen gick hon med bestämda steg ut ur kontorsbyggnaden. Promenaden hem skulle bli lika händelselös den. Inte förrän i affären började den här dagen visa sin lite mer intressanta sida. Mannen i fönstret stod och valde ostsort. En liten djävul flög i Nathalie och hon gick sakta fram mot mannen.

- Behöver du köpa fönsterputs idag, frågade hon oblygt. Mannen tittade upp från ostdisken och såg rakt in i hennes djupa ögon.
- Ja det är nog bäst att jag gör det, svarade han med ett nervöst darr på rösten.
Nathalie tittade sig runt för att se om någon stod och lyssnade på dem. Det fanns ingen i närheten just då.
- Kan tänka mig det. Det var en rejäl laddning du fyrade av i morse. Jag såg allt från mitt fönster. Var det skönt?
Mannen harklade sig och tittade ner i golvet. Det han såg fick hans pelare att resa sig, så som den gjort varje gång han tänkt på händelsen i morse. Nathalies ben sensuellt iklädda de tunna stay-upsen och den korta kjolen dolde inte mycket mer än halva låren. Nathalie såg vad som hände och ett rus flög genom hennes kropp. Det hade hon inte väntat sig då hon lämnade jobbet. Men det var en välkommen känsla.
- Ja det var skönt, fick han till sist ur sig. Och det är skönt nu också sa han och nickade menande mot bulan på byxorna.
- Jag ser det ja, kanske skulle ta tag i det här och nu, för att få lite mindre att bära hem i påsen? Nathalie sträckte fram handen och vidrörde bulan. Den hoppade till mot hennes fingrar. Mannen suckade tungt när fingrarna klämde och kände. Nathalie ville inget hellre än att dra ner gylfen här och nu för att kunna suga i sig hela lemmen. Men det gick väl inte för sig eller?
- Kom vi går bort till hyllan där fönsterputsen står. Jag kan hjälpa dig med ditt bekymmer där. Inte så mycket folk som går där, sa Nathalie och gick raskt iväg mot hylla 18. Med mannen tätt bakom sig stannade hon några gånger på vägen och böjde sig fram med raka ben. Hon visste att han kunde se kanten på stay-upsen och kanske något mer. Så var hon framme vid hylla 18. Det var lika tomt på folk som hon misstänkt. Ingen köper rengöringsmedel på en tisdag.
- Gör det du är bäst på, sa mannen som börjat repa mod på vägen mot hyllan. Utan att tveka drog Nathalie ner hans gylf och tog ett stadigt grepp om kuken. Några runktag senare var den hård och ådrorna nästan pulserade av åtrå. Nathalie ställde sig rakt framför mannen och böjde sig fram för att kunna smaka på godsakerna som erbjöds henne.
- Mmmmm, det var gott det här, sa hon och tittade mannen rakt i ögonen. Han i sin tur hade fattat ett bra tag om Nathalies skinkor och knådade dem rytmiskt medan hon sög allt hetsigare.

Det kom någon mot dem. Snabbt som vinden reste sig Nathalie och stoppade in den styva kuken i mannens byxor. Att rätta till sin kjol glömde hon i hastigheten bort. Den satt långt upp på rumpan, med de små trosorna fullt synliga. samtidigt som kundvagnen svängde runt hörnet såg mannen hur Nathalie såg ut och drog snabbt ner kjolen. Som tur var stod fönsterputsen alldeles bredvid honom och han tog snabbt åt sig en flaska.
- Var det den här damen rekommenderade, frågade han Nathalie?
- Ja just den, svarade hon. Den är perfekt mot svåra fläckar som fluglort och såsstänk.
- Tack då, sa mannen och gick med raska steg mot kassan.
Nathalie log mot den äldre damen som kommit in till hylla 18 samtidigt som hon snodde åt sig lite skursåpa.
- Man vet aldrig när man behöver det här, kvittrade hon åt damen och försvann även hon mot kassan med ett leende.

Utanför affärsingången stod mannen och väntade på Nathalie. När hon kom ut drog han henne till sig och tittade på henne med sträng blick.
- Avbryt aldrig igen ett uppdrag åt mig utan att slutföra det först. Väste han fram.
Nathalie såg lite rädd ut, men svarade.
- Naturligtvis inte.

På vägen hem funderade hon på vad det var för något hon hade väckt till liv hos mannen. Det skrämde henne samtidigt som det lockade henne.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag ser med spänning fram emot vilka "uppdrag" Nathalie kommer att avbryta i fortsättningen och vad det kommer att resultera i för form av bestraffning......:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
:D:D Underbart - alldeles underbart!

Får man säga jävla kärringar som kommer och köper skursåpa på en tisdag? Får man säga det - då säger jag det: Jävla kärringar som kommer och köper skursåpa på en tisdag;):love::love:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej igen!
Ja som vanligt har du skrivit en underbar novell och med många härliga detaljer om klädseln, Gillar ju det så förbenat mycket! Säger bara Tack! :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag märker att jag tolkade texten fel, första gången jag läste den:oops:

Jag trodde att det var damen med kundvagnen som tog skursåpan från hyllan!

Men oavsett det, så tycker jag att det är egoistiskt att komma med en kundvagn till hylla 18 på en tisdag[}:)]:love:;):oops::love:
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det är roligt att ni tycker om historien. Det kommer en fortsättning. Nathalie börjar få ett eget liv. Vi får se hur länge jag kan ha kontroll över henne...
 
Toppen