En rak fråga till tjejer :) om rakning

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Tjejer!! ni som rakar fittan, i hur tidig ålder började ni raka er och hur rakar ni er, allt bort eller lämnar ni något??
 

placebo

Medlem
Kön
Man
jag var tretton eller tolv år.
jag rakar bort allt hår, det känns fräschast.
har alltid rakat, inge hår här inte :cool:
 
G

Guest

Gäst
Jag var ca 20 första gången.... men nu är det ständigt rakat med en liten porrtofs.... sååå skönt:love:
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var väl 14-15 första gången. Beror lite på vilket humör jag är på när jag rakar. Är jag kåt..då ryker allt, känns sexigt och väldigt skönt när man har sex sedan. Ibland känner jag mig lite mer crazy och då kan det bli ngt annat. Har rakat en hjärta en gång...som jag blonderade. (Jag veet att man inte får färga där)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag rakar mig regelbundet men minns ärligt talat inte exakt hur gammal jag var när jag började, 12-13-14 år kanske? Rakar allt utom en ca 1 cm bred rand som går ett par cm rakt upp ifrån klittan. Älskar att ha ena handen i trosan när det är nyrakat och med lite olja skulle jag inte klaga om jag så hade handen fastklistrad med superlim där nere :D;) Känns så jäkla mycket skönare när jag knullar också, man känner killen mycket mer mot sig än om det är en massa hår i vägen (no shit?!)! Mm, seeeeeeeeex! Nu måste jag nog sluta skriva en stund ;)
 
Toppen