En tjej med kuk

Njutning

Aktiv medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tjej med kuk.....

Hade raggat ett tag på nätet och fått kontakt med en ung dam som såg verkligen sexig ut...

Vi hade rätt personkemi och vi var bägge intresserade av att ha sex utan krav...Jag bodde ju ensam så vi bestämde at hon skulle komme hem till mig...

Inte utan att jag var lite spänd för hur det skulle gå...Det var ju ganska länge sen jag hade haft sex med en kvinna nu...Men spännande var det...

Så den kvällen ringde det på dörren och jag öppnade. Där stod en väldigt snygg yngre tjej som såg fantastisk ut...Brunett...i högklackat...

Jag släppte in henne och bjöd in henne att sitta ner i soffan...Bjöd på en fika och vi småpratade lite...Nän hon fått av sig kappan kunde jag inte låta bli o studera hennes kropp....Hon hade blusen lite halvt uppknäppt så jag såg skåran mellan brösten....Kort kjol som han lät glida upp så att jag såg de läckra låren...

Inte utan att jag kännde att jag höll på o få stånd...Såg att hon sneglade ner mot mina byxor, så jag fattade vad hon tönkte....

Efter lite småprat så tog orden liksom slut...Det fanns en laddning i rummet mellan oss...

Vi gled närmare varan o rätt vad det var satt vi o kysstes vilt...Hon smakade ljuvligt...

rätt vad det var kännde jag en hand över min gylf...därine bultade nu min stenhårda kuk...Hon kramade lätt och jag knäppte upp hennes blus och kramade hennes välformade bröst....Till slut var hon naken på överkroppen...Bröstvårtorna var styva som småm kukar...jag böjde mig fram o smakade på dem....Hon stönade och nu slet hon ner min gylf så att kuken sprätte upp som en pistong....jag slet ner byxorna så jag var helt naken på underkroppen...Hom slöt handen on min kuk..böjde sig fram och sög en kort stund in hela ollonet...Jag var spröngfylld av kåthet...Så ställde hon sig upp och slet av sig sin kjol o trosor....

Jag blev helt ställd...Framför mitt ansikte vippade en stor kuk med blått ollon...

Kom helt av mig...Men hon frågade mig om det var okej...?

Jag hade ju prövat sex med en man förut så det kom inte som en total överraskning...

Men till slut kunde jag inte hålla mig....Slöt handen om kuken och började runka lätt....Det var skönt!!!

Hon började och jucka lätt emot så jag märkte att hon gillade det...

Så jag blev helt vild...sög in hela kuken...och hon började munknulla mig...

clip_image002.jpg



När jag märkte att det var nära avbröt jag o sa att vi går in i sängen...

Helt nakna lade vi oss och börajde suga varann....

clip_image003.gif



Kännde att sprutet inte var långt borta...Vare sig för henne eller mig...Vi lyckade komma samtidigt...Bägget två hade stora satser så sperman flödade vilt ...vi svalde bägge men det kom i ansiktet med....

Efteråt låg vi o kelade o smårunkade....Och det dröjde inte länge förrräns vi var redo igen....

Hon fråga om jag vill knulla henne..

Gärna sa jag...hon hade lite glidemedel som hon använde på min kuk och i anus....

Så hon satte sig upp och tog ett tag om min kuk..grenslade mig och förde sakta in den i hemme mjuka stjärt...Den gled in utan motstånd....

När hon började rida mig så kom jag åt och runka henne....Den var så härligt sexuellt....

När jag märkte att vi skulle komma bägge börjde hon sig bakåt....Hennes kuk pekade rakt upp....Och när jag sprutade i henne kom hon i en kaskad rakt över mig....

clip_image004.gif



Under bart.....

Det var inte sista gånge n vi hade sex....Vi njöt bägge av det...

Mer om detta sen....
 
Toppen