sköntattrunka
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Finns det något bättreDet jag helst skulle vilja uppleva är en tjej/kvinna som sitter grensle över mig och kissar...
Finns det något bättreDet jag helst skulle vilja uppleva är en tjej/kvinna som sitter grensle över mig och kissar...
Oh där är MYCKETVad har du för fantasi/dröm då?
Helt enig med dig.. smaker sååååå Gott!Finns det något bättreLåta hennes gyllene nektar flöda över din kropp och ansikte innan man sen grundligt slickar hennes nykissade fitta ren.
Superhett!! Vilken drömkvinna du ärDet händer, inte så sällan. Tycker faktiskt det oftast smakar gott. Jag är en duktig tjej så jag sväljer också ibland när jag känner för det.
Fina grejer detta
Trevlig!
Men det är ju smaken som ger det där lilla extra..... dock inte morgonurin som är alldeles för koncentreradWet är en primär eller större kink. Haft i flera tillfällen, både själv och med partners. Har blåsa fan som ett sexpack blåvalar så medtagen snorkel är ju en bra plan.
Bästa nybörjartipset jag kan ge för nyfikna, är att dricka massor och skölja ut blåsan..så tillslut pissar man varmvatten bara.
Men det är ju smaken som ger det där lilla extra..... dock inte morgonurin som är alldeles för koncentrerad
Ja, upp över hela kroppenunderbart med varmt kiss på sig
Hur stor del kaffe och hur stor del kiss?Häller upp en kopp kaffe och kissar i den samma.
Smakar såå bra och jag blir mer kåt.
Så härligt. testat med två kvinnor…. testat själv …. läckertJag har testat det, både med en kille och själv..
Gillar det, verkligen! Men det går lite i vågor hur ofta jag gör det..beror på humöret..