En tråd som handlar om wet

L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag och min förra tjej prövade lite - vi njöt av det och kissade emellanåt mest hon på mig

Var det under tiden som ni hade sex eller innan för att kåta upp er?
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Vad gillar ni inom wet?
Gillar ni att leka själva eller med någon annan?

Jag gillar både och..
Hade en KK förut, han som jag råkade kissa på när jag red, och vi träffades ganska ofta under en tid och hade just Wetlekar. Nu har det ebbat ut lite sen han träffat en tjej han tror det kan bli allvar med *snyft*

Men jag gillar att göra det själv också, oftast då i badkaret.
 

teddyperra

Ny medlem
Kön
Man
Vad gillar ni inom wet?
Gillar ni att leka själva eller med någon annan?

Jag gillar både och..
Hade en KK förut, han som jag råkade kissa på när jag red, och vi träffades ganska ofta under en tid och hade just Wetlekar. Nu har det ebbat ut lite sen han träffat en tjej han tror det kan bli allvar med *snyft*

Men jag gillar att göra det själv också, oftast då i badkaret.
Synd att han är borta - jag ersätter gärna - om det skulle passa........
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Våta lekar är det mest upphetsande som finns. Tyvärr har jag likt Lollo33 blivit av med min bästa lekkamrat på området.:unsure: Får väl vänta tålmodigt på att nästa skall dyka upp... för jag har inget större nöje av att leka vått på egen hand.
 

biff

Medlem
Kön
Man
Vad gillar ni inom wet?
Gillar ni att leka själva eller med någon annan?

Jag gillar både och..
Hade en KK förut, han som jag råkade kissa på när jag red, och vi träffades ganska ofta under en tid och hade just Wetlekar. Nu har det ebbat ut lite sen han träffat en tjej han tror det kan bli allvar med *snyft*

Men jag gillar att göra det själv också, oftast då i badkaret.

när du gör det i badet hur går fu tillväga då?
 

kille71

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre under puberteten, lekte jag själv med det. Tyckte det var ganska upphetsande. :p
Vill gärna prova hur det känns när en kvinna skulle blöta ner mig ordentlig. Tyvärr så är min fru inte alls intresserad.
Jag få bara drömmer om det.
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Vad gillar ni inom wet?
Gillar ni att leka själva eller med någon annan?

Jag gillar både och..
Hade en KK förut, han som jag råkade kissa på när jag red, och vi träffades ganska ofta under en tid och hade just Wetlekar. Nu har det ebbat ut lite sen han träffat en tjej han tror det kan bli allvar med *snyft*

Men jag gillar att göra det själv också, oftast då i badkaret.

när du gör det i badet hur går fu tillväga då?

Det vanligaste är att jag antingen sitter på huk eller halvligger i badet, smeker mig själv med händerna eller med duschen, kåtar upp mig riktigt ordentligt..sen släpper på lite kiss i taget.
Är härligt att ta det långsamt, verkligen njuta av det varma kisset..är bara det att jag blir så kåt av det att jag kommer ganska fort om jag inte tar några djupa andetag då och då ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Mmmm... jag gillar tjejer som gillar wet lagom mycket... Inte överallt och jämt, men i badkaret på alla fyra t ex... :p Ska vi duscha tillsammans?
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Jag hade en tjej en gång som jag "hotade" med att kissa på... Hon satt då i soffan hemma hos sig och var kaxig "Gör det då" men trodde inte att jag skulle göra det. Jag kissade över hela henne... Hon satt där i en tajt vit t-shirt och ni kan ju tänka er hur det så ut... ;) Hon blev förvånad själv över hur kåt hon blev... Och sedan så hände det betydligt flera gånger efter det i alla möjliga och olika situationer.

Och jag måste säga att jag saknar sexet med henne! Det häftigaste och underbaraste sex jag haft är med henne och jag tror hon är svårslagen... :oops:
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jag hade en tjej en gång som jag "hotade" med att kissa på... Hon satt då i soffan hemma hos sig och var kaxig "Gör det då" men trodde inte att jag skulle göra det. Jag kissade över hela henne... Hon satt där i en tajt vit t-shirt och ni kan ju tänka er hur det så ut... ;) Hon blev förvånad själv över hur kåt hon blev... Och sedan så hände det betydligt flera gånger efter det i alla möjliga och olika situationer.

Och jag måste säga att jag saknar sexet med henne! Det häftigaste och underbaraste sex jag haft är med henne och jag tror hon är svårslagen... :oops:

Oh shiet :| De skulle jag verkligen vilja va med om :oops:
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Det vanligaste är att jag antingen sitter på huk eller halvligger i badet, smeker mig själv med händerna eller med duschen, kåtar upp mig riktigt ordentligt..sen släpper på lite kiss i taget.
Är härligt att ta det långsamt, verkligen njuta av det varma kisset..är bara det att jag blir så kåt av det att jag kommer ganska fort om jag inte tar några djupa andetag då och då ;)

Coolt Lollo! Tror du att ni är många tjejer som delar ditt intresse?

Har prövat lite wet nån gång då och då. Men aldrig med någon som själv
verkligen fått en [red]kick[/red] av det. Det hade nog varit minst dubbelt så kul
med någon som själv fantiserade om det. :)
 

wet_erling

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att kissa ner mig, jag gillar känslan av varma blöta kläder. Någon annan som gillar det också ?
 
Toppen