En undran kring antal tecken på sexnoveller

TORAK

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Ny medlem här.

Jag försökte nyss lägga in en sexnovell på forumet sexnoveller men fick ett varningsmeddelande om att det var endast möjligt att skriva högst 10 000 tecken när jag skulle skapa ämnet.

Så min fråga är: 10 000 tecken är det högsta jag kan skriva eller gjorde jag något fel?

Mvh TORAK
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej!

Ny medlem här.

Jag försökte nyss lägga in en sexnovell på forumet sexnoveller men fick ett varningsmeddelande om att det var endast möjligt att skriva högst 10 000 tecken när jag skulle skapa ämnet.

Så min fråga är: 10 000 tecken är det högsta jag kan skriva eller gjorde jag något fel?

Mvh TORAK
Hej

Det stämmar att forumet har en begränsning på 10000 tecken per inlägg. Lägg gärna ut din novell i delar, men KOLLA först att du eller NÅGON annan INTE har lagt ut den någon ANNANSTANS!
 

TORAK

Ny medlem
Kön
Man
Hej

Det stämmar att forumet har en begränsning på 10000 tecken per inlägg. Lägg gärna ut din novell i delar, men KOLLA först att du eller NÅGON annan INTE har lagt ut den någon ANNANSTANS!

Jag hade den uppe på Minasynder som nu verkar ha lagts ned men den är för närvarande uppe även på sexnoveller.se
Men det är jag som har skrivit novellerna, får jag inte lägga upp dem här bara för att jag har dem någon annanstans?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det är omöjligt att verifiera vem som har skrivit en viss novell som ligger ute utan personuppgifter. Därför blir det ofta problem kring upphovsrätten. Problem vill vi slippa. Så ta ner den på andra ställen först så är du välkommen med den här.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Jag är restriktiv när jag lägger ut mina noveller. Här gjorde jag det för att jag kände att forumet och klimatet passade för min novell.
Upphovsrätten är viktig. Ser för många som återpostar andras noveller.
 

TORAK

Ny medlem
Kön
Man
Det är omöjligt att verifiera vem som har skrivit en viss novell som ligger ute utan personuppgifter. Därför blir det ofta problem kring upphovsrätten. Problem vill vi slippa. Så ta ner den på andra ställen först så är du välkommen med den här.

Ett sätt att verifiera är ju att kontakta mig på sexnovell.se där jag har haft novellserien i över 8 år för jag tänker inte ta ned dem där eller någon annanstans där jag väljer att publicera mina noveller.

Tack för svar
 
Toppen