En weekend av njutning.

(ny)

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag lät ögonen vandra ner från hennes söta ansikte, över hennes toppiga bröst ner mot de slanka benen.

Vi körde vidare mot stugan jag hyrt över helgen, den skulle ligga avsides med naturen som närmsta granne.

Jag behöver en avsugning sade jag, lite för att testa henne. Hon bara log och lade ifrån sig väskan hon plockat med. Långsamt knäppte hon upp mina byxor och tog fram min nu växande kuk.

Mmm sa hon när hon lät sina läppar omsluta mitt ollon. Hon lät tungan leka över ollonet ner längs skaftet och pungen för att i nästa sekund girigt suga in hela kuken i sin mun. Åhh, jävlar så skönt det var, och bara tanken på att jag skulle få tillbringa hela helgen med denna unga snygga tjej, att få nyttja henne som jag ville, gjorde att jag inte kunde hålla mig särskilt länge. Jag tog tag om hennes nacke och sprutade rakt in i hennes mun, hon svalde och fortsatte suga. Hon torkade sig om munnen och frågade om det var bra, perfekt svarade jag och hon log nöjt. (Det var så hon hade uttryckt sin önskan i vår mail-konversation, att få bli nyttjad av en äldre man.)

Väl framme vid stugan lastade vi in vår packning och satte oss i solstolarna på verandan.

Jag kunde fortfarande förnimma känslan av hennes läppar om min kuk, och kände kåtheten stiga inom mig. Jag tittade på hennes bikiniklädda kropp, reste mig och gick in, fram till min resväska. Öppnade den och letade fram handklovarna och gick tillbaka ut på verandan där hon satt i solen. Jag böjde mig över henne och kysste henne samtidigt som jag förde hennes armar bakom ryggen på solstolen. Hon flämtade till när hon hörde klicket då handklovarna låste. Nu var hon min att använda som jag ville…
 
Toppen