End of the story

Anonym

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">[red][/red]Hej, Jag är ny här (kille 16år), har bara läst lite ibland då & då, men just nu för 5 minuter sen hände en sån sak som ja bara va tvungen att skriva, så ja tog tid & registrerade mej. Min dator & säng är väldigt nära varran med en slags duk emellan så man ser inte datorn eller sängen ifrån dörren.

Ja satt & hade det helt wounderbart framför datorn jag satt & kollade på lite porr filmer och runkade lite, sen efter ett tag gick jag & la mej i sängen & fortsatte att leka med min penis, till slut så sprutade jag

haha, än är de inte slut nänä kolla ner!
(nästa inlägg)

Anonym

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">[red][/red]& jag gick & tog ett varmt bad för att tvätta av mej riktigt sen när ja kom tillbaka såg jag att ja inte hade stängt ner porren på datorn så blev det bara att jag satt kvar & kollade sedan efter ett tag stelnade penisen igen & jag började smeka den lite grann de känndes skönare än vanligt så jag kunde inte sluta. Till slut så kände ja att ja precis skulle komma igen, &-så smart som ja va så hade ja glömt låsa dörren, så morsan kom, & jag försökte lugna ner mej det satt precis under ollonet kändes det som,så sa hon att hon hade hyrt en film & köpt lite godis,så sa jag -a okej,så sträckte jag på mej & precis då fick jag orgasmen ja skjöt ut allt sperma upp i luften & de va så jävla skönt så det är inte sant, då undrade morsan vad det var. Så stammade jag fram nej de var inget gå ner & börja med maten du, så blev det tyst så helt plötsligt så stog hon där brevid mej, så tog jag handduken som låg på sängen brevid fort som bara fan & la över sedan när jag kollade upp igen så var hon borta då hörde jag bara dörren stängas.

VAD SKA JA GÖRA??? Hon har ropat 3 ggr att ja ska komma ner nu & äta & kolla på filmen dom har hyrt :S, desperat av hjälp!!!!! HJÄÄÄÄÄLLLPPPP!!!!!!!

Anonym

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">[red][/red]HALLLÅÅ!!! Snälla nån vad ska jag göra? är det någon här så SNÄLLA svara!!!!

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
alltså. Brukar inte yttra mig om sånt här men om hon ropar på dig så har hon nog accepterat det och om ingen nämner det så är det väl ingen fara. Skulle hon försöka "peaka" dig så bara säg att du inte vill prata om det. Hon gick nog ut ur rummet för att hon skämdes. Det är min teori.

Masturbation for Salvation

sputnik

Ny medlem
Kön
Man
de kan vara pinsamt.. men även om inte hade sätt dig så vet hon att du håller på med sånt.... du ska veta att varennda människa leker med sig själv även om det är nån som säger att den inte gör det så ljuger den..

Toppen