Ensam och uppgiven...

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag känner mig ensam… Jag har ett bra liv, med många vänner och en sambo som jag älskar, men ibland känner jag mig ensam. Varför berättar jag det här? Vem kan vara intresserad av att jag känner mig ensam, när det enda dom som är här på forumet söker är spännande avslöjanden om andras sexliv eller att få avslöja litet om sitt eget? En liten halvt förbjuden hållplats i etern för det man inte törs prata med sina vänner om.
Det är precis därför jag berättar att jag känner mig ensam. Jag har i många år haft en dröm, något jag fantiserat om ofta, men som inte funnits möjlighet att förverkliga. Jag tror inte jag är ensam om det.
Jag tror världen är full av undertryckt sexualitet: av fantasier som aldrig förverkligas, av förbjudna tankar man inte törs berätta för någon i verkligheten; av dom som när dom onanerar fantiserar om att dom har sex med någon av sitt eget kön, av i vardagen pryda kvinnor som fantiserar om att ha hämningslös sex med den där unga prao-killen på jobbet, av unga killar som i hemlighet saknar den tiden då dom runkade tillsammans med en eller flera kompisar, av tjejer som när dom onanerar egentligen, fast dom aldrig skulle våga erkänna det, skulle vilja att det var en killes finger istället för sitt eget som var inne i stjärten.
Alla dom känner sig nog ensamma på grund av detta någon gång. Så även jag. Jag är exhibisonist. Det jag säkert inte ensam om att vara, men det hjälper inte: jag känner mig ändå ensam. Drömmen jag har, är att få runka för en tjej, att få klä av mig och visa min kåthet. Att få njuta av hennes blickar och den upphetsande vetskapen av att jag står där, sakta runkande min hårda kuk medan hon ser på, och utan några som helst krav på något mer.
När man tittar runt på forumet så blir man varse om att jag inte är ensam om att fantisera om sådana saker: Både killar och tjejer verkar fantisera om det, och många verkar fått tillfälle att göra det också. Jag läser om killar som suttit mitt emot en tjej på bussen och haft ett tydligt stånd som tjejen stirrat på, om tjejer som med vetskap om att någon stått och tittat genom fönstret från sin lägenhet, klätt av sig och onanerat, om killar som faktiskt träffat tjejer och runkat framför dom. Jag vet ju inte om det verkligen har hänt, men även om det bara är önskedrömmar så finns ju fantasierna.
En del förverkligar detta genom att blotta sig , visar sig för någon som inte alls vill se på, och även om jag ibland fantiserar även om detta, så är det något jag aldrig skulle göra i verkligheten. Det känns som att det är ett alltför stort intrång i någon annan människas integritet.
Hur jag än gör, så verkar det som att jag får leva med att detta bara förblir en dröm. Jag har försökt att annonsera om detta av och till i flera år, men det är inte så lätt att hitta någon. Jag har aldrig fått ett enda svar. Det verkar som att det får förbli en dröm, något man får leva ut i sin fantasi när man får läsa om andra som gjort det, och drömma om att det kanske, kanske var jag…
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Har du diskuterat detta med sambon?

Jag är själv lite i samma situation, och tog upp detta med min sambo för ett par år sen. Hon är inte som jag, men lite grand har vi ändå haft möjlighet att leva ut våra (eller snarare mest mina) fantasier tillsammans.
 

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Känner igen mig. Har liknande drömmar och heller inga förhoppningar om att någonsin kunna uppfylla dem. Jag är för övrigt så blyg och introvert (därav exhibitionismen kanske?) att jag knappt har några förhoppningar att kunna hitta någon flicka heller. :D

Jag började iallafall onanera för folk i webcam, det är kanske så nära jag någonsin kommer. [:cool:]
 
Toppen