Er bästa orgasm hittills?

J

joheli

Gäst
Mitt enskilda minne är när min flickvän knullade mig och mitt i en orgasm avbröt för att sedan fortsatte vilket gjorde att jag kom två gånger! Dubbelt upp!
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Det jag kommer ihåg väldigt starkt var när min nuvarande fru och jag hade mysigt tillsammans men hon ville inte just då ha sex utan runkade och sög mig. När jag var nära att komma så ville ju jag ta över själv o runka tills det sprutar, men hon fortsatte och jag fick en enorm utlösning och jag kommer ihåg att jag nästan tappade balansen.....

Det var en bland många
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
När min manliga kk knullade mig och runkade min kuk samtidigt. Kom så plötsligt och hårt av hans mjuka händer och hårda kuk så jag kunde inte ligga still. Har nog aldrig spänt mig så hårt i kroppen, varken före eller efter.
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
En av mina jag kommer bäst ihåg var på en porrbio.
Jag var 17 och kåt som bara en tonåring kan vara.
En lite äldre, 40-45 år, kille sög mig så jäkla skönt, lekte med mig och drog ut på det.
Han njöt verkligen av att suga en tonårskuk.

Jag kom så skönt och rejält så det skvätte om det.
Han svalde allt, och höll kvar kuken i munnen stilla, tittade på mig, och fortsatte suga. Min tonårskuk fortsatte bara vara stenhård.
Jag kom tre eller fyra gånger.
Tror inte någon sugit mig så skönt sedan dess.
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Utomlands med en dansk tjej som jag och en kompis lekte sperma roulett med. För er som inte lekt denna rätt roliga lek går det till på så sätt att tjejen står på alla fyra i sängen och sedan så börjar i det här fallet jag trycka in kuken en gång i fittan sedan kompisen en gång sedan jag fem knull, kompisen fem knull, sedan tio var, femton var, tjugo var osv till att den första som sprutar förlorar (hur det kan vara förlust kan ju diskuteras :) ). Sedan fritt fram för den andra (vinnaren) att knulla på. Tjejen var helt jävla fantastisk. Stora fina naturliga bröst, vältränad, snyggt kortklippt fitthår, blond rätt långt hår, stönade högt varje gång vi bytte plats i fitthålet. Har gått några år men är ett härligt sexminne. Kanske inte den allra bästa orgasmen men åtminstone en bland de bästa. Kompisen var för kännedom den så sprutade först (alltså förlust) :). Minns jag ändrade från fitta till mun efter min vinst och sprutade hejdlöst mycket i ansiktet. Härligt att tänka tillbaka på.
 
Last edited:
Toppen