Er ultimata fantasi

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Just nu brukar jag drömma om att bli dubbelknullad av två fina kukar i analen. Alternativt att dubbelknulla kuk mot kuk inne i en annan kille. Höra honom njuta och kvida medan jag o min knullpartner handfast tar honom genom himmel och helvete. Koordinerat knullar vi honom, jag ut, den andre in, han ut, jag in. Sen successivt börjar vi synka och tränga in och ut samtidigt, för att sen simultant pumpa honom full med vit, kladdig kärlek. ;)(y)
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Min fantasi är att alla kunde ha sex med alla ... inom moraliska gränser förstås .... men att inga fördomar eller olika sexualiteter fans... vill jag knulla med en man så ... ok ingen bryr sig, vill min fru slicka grannens underrede så ok ... ingen bryr sig
Bara en massa skön sex .... jag tror samhället skulle bli bättre och SD skulle dö ut ... ha ha ha
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min fantasi är att alla kunde ha sex med alla ... inom moraliska gränser förstås .... men att inga fördomar eller olika sexualiteter fans... vill jag knulla med en man så ... ok ingen bryr sig, vill min fru slicka grannens underrede så ok ... ingen bryr sig
Bara en massa skön sex .... jag tror samhället skulle bli bättre och SD skulle dö ut ... ha ha ha

Sextiotalets "make love not war"?

Men visst skulle man vilja ha lite mer fri syn på sex

Som typ går på bio eller spela tennis
Så istället träffar man "likasinnade"
Eller ha olika "kk", bara ha sex och en fika
 

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och en äldre man typ 50 med stor kuk, sen en tight teen 18 små bröst tight som fan. Sen en äldre dam stora bröst hårig fitta. Lek på alla 4. Kanske lite incest rollspel
 
Toppen