Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Töjning och fisting (hetero)
Lek med jättestora dildos och pluggar (klarar just nu 7,5 cm i diameter utan problem)
Bli påsatt av en kvinna med en strap-on
Voyeurism
Exhibitionism
Gangbang
Dogging
Wet
Facesitting
… och en massa annat
Gillar också fist och töjning. Hade en tjej som älskade att stå på alla fyra och jag satt bakom henne och töjde henne med fyra fingrar åt varje sida. Tittade in i henne. Lekte länge. Därefter ställde hon sig upp, tog min arm och hand och placerade den rakt upp i sängen och satte sig sedan på handen och lät den glida in. Red handen i 5 min tills hon kom. Underbart läckert.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Gillar…..
Fisting och töjning.
Dildo i fittan och kuken i analen.
Deep throat. (Jag är nyfiken Bi)
Smisk men rep eller piska (ge och ta)
Nål genom bröstvårtan vid avsugning.
Gillar naturligtvis även all form av vanligt sex och porr också.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med Incest att läsa om det eller en porrfilm är en sak det i filmen är nog inte släkt på riktigt. Jag hade fantasier om min styvsyster när jag var yngre, även min kusin har fått många sprut. Det kan var väldigt upphetsande så länge det inte är på riktigt att ha sex med min lillasyster eller min kusin vill jag inte ha på riktigt. Även om min kusin i sommars bytte om och utan att tänka sig för visade mig sina rätt stora bröst fina trots att hon är över 50år och fyra barn. Hade hon inte varit min kusin skulle jag gärna bröst knulla denna kvinnan.
Jag vet att det är lagligt med kusiner men nej för mig är det för nära släkt.
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillar också fist och töjning. Hade en tjej som älskade att stå på alla fyra och jag satt bakom henne och töjde henne med fyra fingrar åt varje sida. Tittade in i henne. Lekte länge. Därefter ställde hon sig upp, tog min arm och hand och placerade den rakt upp i sängen och satte sig sedan på handen och lät den glida in. Red handen i 5 min tills hon kom. Underbart läckert.
Se det är man svartsjuk på stpr dröm och fantasi för mig!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Daughter swap porr går jag igång på som fan. Upphetsande och fel. Pappor som kommer på sina tonårsdöttrar med att göra något olydigt och lovar att inte berätta för deras mammor om de klär av sig och lägger sig i knät på dem och så börjar de smiska dem och till slut kan de inte hålla sig så de kommer överrens om att knulla dem!

En annan förbjuden grej är om
en kille smygkollar på sin lillasyster i duschen och runkar! Jag och min bästa kompis brukade smygkolla på hans storasyster då vi var små. Smög in då hon duschade och hans föräldrar var borta. Fan vad spännande det var!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har smygkollat på både min styvsyster och min kusin när de duschade, ibland hittade jag deras använda trosor runkade och fick kraftiga sprut. Var ung på den tiden så hade inte samma tryck som nu. När man sedan började var tillsammans med andra tjejer var inte släkten intressant längre även om man såg både syrrans och kusinens bröst på sommaren nästan dagligen. Att gå utan överdel gjorde nästan dagligen. Enligt vad de sade ville det sola tuttarna också.
Kunde någon gång komma på dem när de trodde det var ensamma låg helt näck. Kunde smita upp på övervåningen titta ut på dem från mitt fönster. Kusinen kom på mig men sade att hon blev lite upphetsad och det var smickrande att jag tittade och runkade tills jag brände av som hon utryckte det.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har smygkollat på både min styvsyster och min kusin när de duschade, ibland hittade jag deras använda trosor runkade och fick kraftiga sprut. Var ung på den tiden så hade inte samma tryck som nu. När man sedan började var tillsammans med andra tjejer var inte släkten intressant längre även om man såg både syrrans och kusinens bröst på sommaren nästan dagligen. Att gå utan överdel gjorde nästan dagligen. Enligt vad de sade ville det sola tuttarna också.
Kunde någon gång komma på dem när de trodde det var ensamma låg helt näck. Kunde smita upp på övervåningen titta ut på dem från mitt fönster. Kusinen kom på mig men sade att hon blev lite upphetsad och det var smickrande att jag tittade och runkade tills jag brände av som hon utryckte det.
Fan vad sexigt!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min bästa vän hade en lillasyster tänkte titta på henne, hon upptäckte mig blev arg, det slutade med att jag fick slicka henne och ha sex med hennes tills hon kommit två gånger. Jag fick inte komma i henne men när hon kommit fick jag spruta på hennes bröst, hon ville inte bli gravid och hon vägrade ta det i munnen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min bästa vän hade en lillasyster tänkte titta på henne, hon upptäckte mig blev arg, det slutade med att jag fick slicka henne och ha sex med hennes tills hon kommit två gånger. Jag fick inte komma i henne men när hon kommit fick jag spruta på hennes bröst, hon ville inte bli gravid och hon vägrade ta det i munnen.
Stackars dig....
Vilket "straff"....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I have to come clean....

Har ibland en fantasi om att spotta någon jag pratar med i ansiktet...
Slita ner dem över typ ett bord eller mot en vägg
Slita av dem på underkroppen och bara straffknulla dem

Fantiserar en del om spott, sperma och wetsex...
Förnedra någon (helst ska det uppskatta det...)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Stackars dig....
Vilket "straff"....
Att kalla det straff kanske är fel men det var då att Anna som hon hade jag känt sedan hon var fyraår var nu sextonår. Hade vuxit upp till en riktig skönhet. Många ville ha sex med henne för mig vad det mer var sedan tvåår förälskad i Anna. Finns mer att berätta men håller det för mig själv.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Att kalla det straff kanske är fel men det var då att Anna som hon hade jag känt sedan hon var fyraår var nu sextonår. Hade vuxit upp till en riktig skönhet. Många ville ha sex med henne för mig vad det mer var sedan tvåår förälskad i Anna. Finns mer att berätta men håller det för mig själv.

En sånt straff som sagt var...
Tycker inte synd om dig ....
 
Toppen