Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

C

Cum4me

Gäst
Hade vart fint med en flickvän/sambo/KK att leva ut sina kinky fantasier med.
Bondage, 3-4-5 kanter, swingers, cuckold, bi-sex, suga kuk ihop mm.

I nuvarande relation, som är härlig på alla andra sätt är det bara vanlig svensson sex.
Och annat lär aldrig komma på tal
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade vart fint med en flickvän/sambo/KK att leva ut sina kinky fantasier med.
Bondage, 3-4-5 kanter, swingers, cuckold, bi-sex, suga kuk ihop mm.

I nuvarande relation, som är härlig på alla andra sätt är det bara vanlig svensson sex.
Och annat lär aldrig komma på tal

Har ni pratat om det? Trodde min fru var prydd, i början ville hon inte ens suga kuk. Bara köra missionären, men när vi började prata om fantasier så kom hennes mer "mörka" sidor fram. Tips är att prata om det när ni båda är kåta, i förspelet tex. :)
 
C

Cum4me

Gäst
Kul att din fru vart mer öppen och nyfiken.
Jag har testat olika ämnen men det är dött lopp.
 
C

Cum4me

Gäst
Mm en surprise kanske vore nåt..
Brista eller bära liksom ;)
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
CFNM är en återkommande och häftig fantasi som jag gärna gör verklighet av!

Spont grupprunk med främlingar, typ på charterresa. (Inte planerat, det har jag gjort många gånger. Utan att det sker i en "vardaglig situation". )

Se på när frugan blir rejält knullad av en eller två andra män...
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
CFNM är en återkommande och häftig fantasi som jag gärna gör verklighet av!

Spont grupprunk med främlingar, typ på charterresa. (Inte planerat, det har jag gjort många gånger. Utan att det sker i en "vardaglig situation". )

Se på när frugan blir rejält knullad av en eller två andra män...

Vet inte om man kan kalla det för CFNM, men tjejen brukar ibland säga till mig att ta av mig kläderna när vi ser på tv. Sen kan hon blrja runka, fingra, suga av mig medans hon fortsätter se på tv och jag njuter för fullt. Men den hittills härligaste gången var när jag fick ligga i hennes knä och suga på hennes bröst medans hon runkade mig sakta men bestämt.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Cum on food ser läckert ut :)
Vill prova men tappar suget när satsen ligger där.
Tror det skulle va enklare och mer utmaning om man var två :)
Spruta på varsin bakelse eller maträtt och äta ihop eller ta den andres sats när man ännu är kåt och hungrig.
Jag förstår precis hur du känner. Att man vill prova, men så fort man kommit och allt det goda är sprutat så går lusten över.
Så var det för mig också länge!
Jag började dock till slut att runka och edga fram en massa härlig försats som jag kladdade över både bakverk, goda frukter och bär, godis och runt kanten på både kaffekoppar, vinglas och andra i andra drycker.
Sedan med en massa edging så lärde jag mig senare att kunna runka fram en härlig mängd försprut som jag gladeligen kunde smaska på medan kåtheten ännu var kvar i och med att jag inte hade kommit ’på riktigt’.
När man sedan hade lekt med sådant ett tag så blev det liksom ganska naturligt att ta det sista steget och njuta av allt av vad man hade producerat även efter den riktiga orgasmen.
Så om du är sugen så är det bara försöka.

Nu för tiden smakar jag gärna oavsett vart jag sprutat eller på vad min smaskiga sperma än glaserat oavsett om det är omedelbart efter lika gärna som efter en liten stund.
 
Toppen