Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Min absoluta kink är att få knulla med en extremt gammal kvinna. Så har jag känt sen jag kom in i puberteten faktiskt. Jag tyckte då att det var ganska pinsamt när man kom hem till kompisar och deras mormor eller farmor var på besök, vissa var ju så vackra att man storknade, man försökte med alla medel dölja tältpinnen som stod rakt ut innanför mina mysbyxor :)
Härom dagen upptäckte jag en dam på Tik-tok som är 92 år gammal. Alltså jag kan knappt hålla mig när jag fantiserar om vad jag skulle vilja göra med denna underbara skönhet. Herregud vad jag blir så galet kåt.
Stor kink Ja!
Joan 92
Joan 92
Joan 92
 
Last edited:

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Var ihop med en tjej i Stockholm flera år tillbaka. I hennes lägenhet hade hon en motionscykel. Hon gick med på att lägga sig med magen över cykelsadeln alldeles naken. Jag band hennes händer vid handtagen på styret. Śen satte jag mig i soffan naken och runkade för henne. Hon blev kåt och bad mig komma. Jag ställer mig framför så hon når att ta min kuk i munnen. Hon suger snällt en stund. Sen ställer jag mig bakom henne och tittar på hennes röv och smårunkar. Klämmer och smådaskar henne på skinkorna. Tillräckligt upphetsade båda två så tar jag henne bakifrån.
Saknar dig och tänker på våra stunder när jag runkar än idag vännen.
 

Lelle

Medlem
Kön
Man
Jodå, i 20-årsåldern och ca 10 år framåt kunde jag slicka på mitt eget Ollon och forma läpparna runt toppen och sug-slicka lite grann.
Pallade upp med kudde under nacken och gick upp med benen längs väggen och sedan utåt/nedåt.
Kommer ihåg det som betydligt mer uppkåtande under förberedelserna och det inledande slickande, än när ejukulationen närmade sej.

Men, med tilltagande stelhet i kroppen och mage - så är detta ett kärt minne blott.
Testade också att suga/slicka själv i ungdomen, läckert var det men givetvis omöjligt nu.
 

peterpeter

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jodå, i 20-årsåldern och ca 10 år framåt kunde jag slicka på mitt eget Ollon och forma läpparna runt toppen och sug-slicka lite grann.
Pallade upp med kudde under nacken och gick upp med benen längs väggen och sedan utåt/nedåt.
Kommer ihåg det som betydligt mer uppkåtande under förberedelserna och det inledande slickande, än när ejukulationen närmade sej.

Men, med tilltagande stelhet i kroppen och mage - så är detta ett kärt minne blott.
när jag var ung kunde jag suga mig till roten
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Yngre tjejer
Använda stringtrosor
Tights
Smygkika och runka
Smygfota
Runka där folk kan se te i skogen, när man beställer i drive in etc
Sen gillar jag även att ringa butiker som säljer underkläder o fråga saker och om jag får prova dom i butik.
Nångång även runkat i tights i butik.
 

SissyandCuckold

Aktiv medlem
*Förnedring.
*Come on food och äta det
*Wet.
*Sprut i ansikte.
*Forced Feminization.
*Cuckolding.
*Bukkake.
*Äldre män.
*Tvingad att hora.
*Bli sexuellt utnyttjad.
*Används sexuellt av någon och efteråt kastar de pengar på mig med hånfulla ord när de lämnar.
*Avsugning och runk i skogen.
 
Last edited:

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min absoluta kink är att få knulla med en extremt gammal kvinna. Så har jag känt sen jag kom in i puberteten faktiskt. Jag tyckte då att det var ganska pinsamt när man kom hem till kompisar och deras mormor eller farmor var på besök, vissa var ju så vackra att man storknade, man försökte med alla medel dölja tältpinnen som stod rakt ut innanför mina mysbyxor :)
Härom dagen upptäckte jag en dam på Tik-tok som är 92 år gammal. Alltså jag kan knappt hålla mig när jag fantiserar om vad jag skulle vilja göra med denna underbara skönhet. Herregud vad jag blir så galet kåt.
Stor kink Ja!
Joan 92
Joan 92
Joan 92
En riktigt stilig kvinna. Hade gärna ställt upp och " hjälpt till" ;)
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kanske låter larvigt. Men jag gillar att min sambo som är 38 har bastat näck ihop med sin pappa några gånger. Dom gjorde aldrig sånt förr utan första gången var i vintras.
Tycker inte alls att det låter larvigt, snarare väldigt upphetsande.
Själv skulle jag inte kunna låta bli att gömma en mindre wifi kopplade kamera på ett lämpligt ställe i bastun..
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Min absoluta kink är att få knulla med en extremt gammal kvinna. Så har jag känt sen jag kom in i puberteten faktiskt. Jag tyckte då att det var ganska pinsamt när man kom hem till kompisar och deras mormor eller farmor var på besök, vissa var ju så vackra att man storknade, man försökte med alla medel dölja tältpinnen som stod rakt ut innanför mina mysbyxor :)
Härom dagen upptäckte jag en dam på Tik-tok som är 92 år gammal. Alltså jag kan knappt hålla mig när jag fantiserar om vad jag skulle vilja göra med denna underbara skönhet. Herregud vad jag blir så galet kåt.
Stor kink Ja!
Joan 92
Joan 92
Joan 92
Härligt att du hittat något som du går igång på.

Tänder också på äldre, dock lite yngre än 92 :)
Svårt att säga någon ålder. Men mogna kvinnor 50-60 åldern. Med en naturlig look, fina kurvor, naturligt stora hängande bröst.
T ex:
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kanske låter larvigt. Men jag gillar att min sambo som är 38 har bastat näck ihop med sin pappa några gånger. Dom gjorde aldrig sånt förr utan första gången var i vintras.
Vet inte varför detta skulle vara larvigt eller en konstigt. I vår familj gjorde vi det ofta minst en gång i veckan höst/vinter ända sedan jag var liten. Senast var i februari då jag var hemma under lovet.
 
Toppen