Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På riktigt?
Visst har du rätt att uttrycka vad du tycker och jag kanske valde fel inlägg av dig att citera.
Men att gömma dig bakom ”jag har rätt att säga vad jag tycker” när du uttalar dig om något du inte har en aning om, enbart för att du inte gillar det. Det är inte bara fegt och fult. Det är dumt också.
Utöver det så är det enbart idiotiskt att försöka lägga fram egna åsikter som fakta.

Försök igen eller så lägger vi av här.
Försök att lära dig YKINMKBYKIOK (Your Kink Is Not My Kink But Your Kink Is Okay) eller att inse att allt som du inte gillar kan gillas av andra.
Det är väl absolut inte att gömma mig när jag skriver att jag har rätt att uttrycka vad jag tycker? Det skriver jag helt öppet inför alla som läser här...
Och vad vet du om vad jag har en aning om eller ej?
Det är helt uppenbart att du innerst inne vet att jag har rätt, genom ditt sätt att försvara dig. "Mina egna åsikter som fakta"? Om vi skulle göra en enkät bland hela svenska folket skulle du se att det är en ytterst liten andel som delar din åsikt. Jag är däremot absolut inte ensam i att tycka som jag gör!
Det enda vettiga du skriver är att vi lägger av här. Vi är eniga i att vi inte är eniga!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är egentligen ännu värre att som vuxen ha sådana fantasier.....
Vad man har för fantasier kan faktiskt ingen annan bestämma över, precis som att man får tycka precis vad man vill. Skillnad mot vad man väljer att göra verklighet av.
När folk ber nån lämna gruppen för att man är öppen med vad man fantiserar om så tycker jag det är helt fel.
Som väl är så har vi en stark yttrandefrihet i det här landet och nuförtiden får man älska vem man vill och älska/leka hur man vill bara man håller sig till myndiga personer.
Respektera!!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vad man har för fantasier kan faktiskt ingen annan bestämma över, precis som att man får tycka precis vad man vill. Skillnad mot vad man väljer att göra verklighet av.
När folk ber nån lämna gruppen för att man är öppen med vad man fantiserar om så tycker jag det är helt fel.
Som väl är så har vi en stark yttrandefrihet i det här landet och nuförtiden får man älska vem man vill och älska/leka hur man vill bara man håller sig till myndiga personer.
Respektera!!
Emma, vi har haft den här diskussionen tidigare och om jag minns rätt så enades vi också om att vi inte var helt eniga. Självklart kan ingen styra över vad vi tänker och fantiserar om, men det jag menar är att det inte är bra att ha positiva tankar om våld och liknande. Man blir avtrubbad allt mer... Sen var det inte jag som uppmanade till att lämna gruppen även om jag höll med.
Hoppas att vi fortfarande kan vara vänner och dela våra erfarenheter och att njuta av att onanera.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är väl absolut inte att gömma mig när jag skriver att jag har rätt att uttrycka vad jag tycker? Det skriver jag helt öppet inför alla som läser här...
Jag har inte sagt någonstans om att du gömmer din rätt att uttrycka dig vad du tycker, men bara för att du tycker något så måste man inte alltid uttrycka det - det finns människor som ”gömmer sig” bakom ”jag får minsann säga som jag vill”/”jag säger alltid som jag tycker”, de är ofta en viss typ av människor och många av dessa kommer sällan med konstruktiva inlägg eller åsikter.
Och vad vet du om vad jag har en aning om eller ej?
Jag utgår ifrån vad du tycker (det jag läser ifrån dig), men du har rätt i att jag, precis som du, gissar och inte vet.
Det är helt uppenbart att du innerst inne vet att jag har rätt, genom ditt sätt att försvara dig. "Mina egna åsikter som fakta"? Om vi skulle göra en enkät bland hela svenska folket skulle du se att det är en ytterst liten andel som delar din åsikt. Jag är däremot absolut inte ensam i att tycka som jag gör!
Nu är du bara löjlig. Den kommentaren slutade man väl med innan man ens började gymnasiet?
Återigen, du gissar och försöker än en gång få fram dina åsikter som fakta. Men gör gärna en undersökning, jag läser den gärna. Gissar på att en större del än vad du tror kommer att dela uppfattningen kring YKINMKBYKIOK.
Sen är det självklart att majoriteten skulle stödja dig, då ”vaniljvärlden” är bra mycket större än ”kinkyscenen” på samma sätt som att jag fortfarande inte är någon fan av Justin Bieber, så gör inte hans stora fanskara att min musiksmak är fel.
Det enda vettiga du skriver är att vi lägger av här. Vi är eniga i att vi inte är eniga!
Ändå fortsatte du? Men ja, vi kan absolut enas om att vi är oeniga.
Det jag reagerade främst på var att du kinkshamear något du, personligen, inte gillar eller förstår? och att du lägger fram egna åsikter som fakta.
 

Vvik79

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
vet att jag skrivit det innan.. men min sambo har för inte så länge sen näckat ihop med sin pappa för första gången.. det känns verkligen häftigt att dom gjort det..
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Emma, vi har haft den här diskussionen tidigare och om jag minns rätt så enades vi också om att vi inte var helt eniga. Självklart kan ingen styra över vad vi tänker och fantiserar om, men det jag menar är att det inte är bra att ha positiva tankar om våld och liknande. Man blir avtrubbad allt mer... Sen var det inte jag som uppmanade till att lämna gruppen även om jag höll med.
Hoppas att vi fortfarande kan vara vänner och dela våra erfarenheter och att njuta av att onanera.
Ja jag vet att vi kom fram till det och jag förstår att du inte förstår. Vet också att det inte va du som bad honom lämna forumet, ursäkta om det uppfattades så.
Vad jag däremot inte förstår är varför man ska in på en sån här tråd och fälla kommentarer om hur osmakligt och fel det är.
Låt oss som gillar detta med rape-/breath- och ageplay få diskutera. Vi vet vad vi håller på med och allt sker i samförstånd.
Om jag inte får ut nåt av ”vanligt” vaniljsex utan behöver nåt av det andra för att nå mot klimax och jag hittar likasinnade som kan ge mig det. Varför missunnar ni oss detta?
Har sagt det tidigare och det tål att upprepas. De dominanta män jag träffat och lekt med har varit bla ansvarstagande familjefäder, lärare, läkare och politiker. Säkrare och bättre lekkamrater kan jag inte tänka mig. Jag har träffat random snubbar på krogen som varit mer benägna till övergrepp än mina BDSM-kompisar.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja jag vet att vi kom fram till det och jag förstår att du inte förstår. Vet också att det inte va du som bad honom lämna forumet, ursäkta om det uppfattades så.
Vad jag däremot inte förstår är varför man ska in på en sån här tråd och fälla kommentarer om hur osmakligt och fel det är.
Låt oss som gillar detta med rape-/breath- och ageplay få diskutera. Vi vet vad vi håller på med och allt sker i samförstånd.
Om jag inte får ut nåt av ”vanligt” vaniljsex utan behöver nåt av det andra för att nå mot klimax och jag hittar likasinnade som kan ge mig det. Varför missunnar ni oss detta?
Har sagt det tidigare och det tål att upprepas. De dominanta män jag träffat och lekt med har varit bla ansvarstagande familjefäder, lärare, läkare och politiker. Säkrare och bättre lekkamrater kan jag inte tänka mig. Jag har träffat randomiserad snubbar på krogen som varit mer benägna till övergrepp än mina BDSM-kompisar.
Emmy. Jag förstår vad du menar. Jag ber om ursäkt.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har också min rätt att uttrycka vad jag känner. Att gömma sig bakom begreppet samtycke/vuxna håller inte. Att nära sådana tankar och fantasier påverkar vår hjärna och man blir avtrubbad. Det är inte konstigt att vårt samhälle faller sönder på alla möjliga olika plan
Spamvarning. Vv ta inte över tråden för ditt behov av att utrycka dig
 
Last edited:

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Det här är så typiskt svenskt. Det var precis likadant på darkside.se. Massa godhetsapostlar som moraliserar och anser sig själva stå över andra i en rätten att uttrycka sina åsikter. Det är därför vi aldrig kommer att ha tillställningar som Folsom street fair, Love Parade eller Kinky Copenhagen här i Sverige.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Spamvarning. Vv ta inte över tråden för ditt behov av att utrycka dig
Det här är så typiskt svenskt. Det var precis likadant på darkside.se. Massa godhetsapostlar som moraliserar och anser sig själva stå över andra i en rätten att uttrycka sina åsikter. Det är därför vi aldrig kommer att ha tillställningar som Folsom street fair, Love Parade eller Kinky Copenhagen här i Sverige.
Så nu räcker det! Han har bett om ursäkt vilket jag inte tycker att han ens behöver. Det hela startade då någon skriver om incest vilket faktiskt är helt jävla sjukt och dessutom olagligt. Jag reagerade också men valde att inte skriva men nu gör jag det.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så nu räcker det! Han har bett om ursäkt vilket jag inte tycker att han ens behöver. Det hela startade då någon skriver om incest vilket faktiskt är helt jävla sjukt och dessutom olagligt. Jag reagerade också men valde att inte skriva men nu gör jag det.
Tråden handlar om Kinks och fantasi inom förbjudna områden. Vad som diskuteras här är just fantasier och att man rollspelar om det vilket inte är förbjudet överhuvudtaget, låt oss som gillar det ha denna tråden ifred. Allt är fantasier och lekar mellan vuxna.
Ni som tycker detta är sjukt, obehagligt och vedervärdigt kan väl skapa en egen tråd och diskutera det där men låt denna tråden vara. På nåt sätt är ni ändå intresserade för annars hade ni väl ändå inte gått in och läst i denna tråd.

Ja Kenny bad mig om ursäkt, jag tror han förstod mitt budskap och jag är nöjd med det, finns ingen anledning att hacka på honom längre för det men det du skriver om sjukt och olagligt är helt fel.

Att utöva incest är olagligt, ja. men att fantisera och leka sånt med en annan vuxen, nej!!
Du har så klart rätt att tycka vad du vill men snälla, gör då det nån annanstans.
Tack för ordet.
 
Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Tråden handlar om Kinks och fantasi inom förbjudna områden. Vad som diskuteras här är just fantasier och att man rollspelar om det vilket inte är förbjudet överhuvudtaget, låt oss som gillar det ha denna tråden ifred. Allt är fantasier och lekar mellan vuxna.
Ni som tycker detta är sjukt, obehagligt och vedervärdigt kan väl skapa en egen tråd och diskutera det där men låt denna tråden vara. På nåt sätt är ni ändå intresserade för annars hade ni väl ändå inte gått in och läst i denna tråd.

Ja Kenny bad mig om ursäkt, jag tror han förstod mitt budskap och jag är nöjd med det, finns ingen anledning att hacka på honom längre för det men det du skriver om sjukt och olagligt är helt fel.

Att utöva incest är olagligt, ja. men att fantisera och leka sånt med en annan vuxen, nej!!
Du har så klart rätt att tycka vad du vill men snälla, gör då det nån annanstans.
Tack för ordet.
Visst handlar tråden om Kinks och fantasi men OM du nu är en kvinna så är jag förvånad att du tycker det är ok att fantisera och skriva om incest här. Vi har tryckfrihet i sverige men vi får ändå inte inneha barnporrbilder tex. Fanns de som tyckte att det var ett ingrepp i tryckfrihetslagen när det blev förbjudet för något decennium sedan...
Bara för att en tråd handlar om en sak så måste folk få reagera när det har passerat ett viss gräns. Jag tänker iaf göra det.
Tack för ordet.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Visst handlar tråden om Kinks och fantasi men OM du nu är en kvinna så är jag förvånad att du tycker det är ok att fantisera och skriva om incest här. Vi har tryckfrihet i sverige men vi får ändå inte inneha barnporrbilder tex. Fanns de som tyckte att det var ett ingrepp i tryckfrihetslagen när det blev förbjudet för något decennium sedan...
Bara för att en tråd handlar om en sak så måste folk få reagera när det har passerat ett viss gräns. Jag tänker iaf göra det.
Tack för ordet.
Kan folk ge sig någon gång?
Acceptera andras kinks, är det verkligen så svårt?
Våldtäkt är också förbjudet, det finns både män och kvinnor som tänder på rapeplay.
Det är förbjudet att misshandla någon, men det finns de som tänder på att piska/bli piskade.
Incest är förbjudet, det finns de som tänder på incestplay.

Det finns många kinks jag inte själv tänder på eller kanske förstår, MEN - Vad vuxna och myndiga kvinnor och män gör under samtycke är inte olagligt på något sätt och ger mig inte automatiskt rätten att ”klanka ner på”/kinkshamea.

Sen måste jag fråga, varför skulle det vara mer konstigt att en kvinna tänder på incestplay än om en man gör det?
Se även skillnaden på incestplay och verklig incest.

Kan vi nu återgå till kinksen så kan de som känner behov att klanka ner på andras kinks skapa en egen tråd att förstöra?
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kan folk ge sig någon gång?
Acceptera andras kinks, är det verkligen så svårt?
Våldtäkt är också förbjudet, det finns både män och kvinnor som tänder på rapeplay.
Det är förbjudet att misshandla någon, men det finns de som tänder på att piska/bli piskade.
Incest är förbjudet, det finns de som tänder på incestplay.

Det finns många kinks jag inte själv tänder på eller kanske förstår, MEN - Vad vuxna och myndiga kvinnor och män gör under samtycke är inte olagligt på något sätt och ger mig inte automatiskt rätten att ”klanka ner på”/kinkshamea.

Sen måste jag fråga, varför skulle det vara mer konstigt att en kvinna tänder på incestplay än om en man gör det?
Se även skillnaden på incestplay och verklig incest.

Kan vi nu återgå till kinksen så kan de som känner behov att klanka ner på andras kinks skapa en egen tråd att förstöra?
Helt rätt, kunde inte formulerat det bättre själv. Jag läste det imorse men orkade bara inte bemöta det.
Varför är dom i denna tråden över huvud taget om det är så jäkla osmakligt?

Det finns andra trådar på detta forum som jag är totalt ointresserad av och då låter jag de vara för de som har det intresset.
 
Last edited:

Hursom

Ny medlem
Kön
Man
Så nu räcker det! Han har bett om ursäkt vilket jag inte tycker att han ens behöver. Det hela startade då någon skriver om incest vilket faktiskt är helt jävla sjukt och dessutom olagligt. Jag reagerade också men valde att inte skriva men nu gör jag det.
Det var jag som skrev något som fick det att börja mullra här i tråden.
Bara för att åter igen förtydliga: Jag skrev om rollspel jag och någon annan vuxen (ickesläkting) hade. Inte om några olagligheter alls. Jag har inget till övers för det.
För min del känns saken överspelad. Och folk får gärna reagera, argumentera, så länge man kan göra det i en någotsånär vettig ton. Vilket jag tyckte skedde.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Helt rätt, kunde inte formulerat det bättre själv. Jag läste det imorse men orkade bara inte bemöta det.
Varför är dom i denna tråden över huvud taget om det är så jäkla osmakligt?

Det finns andra tråda på detta forum som jag är totalt ointresserad av och då låter jag de vara för de som har det intresset.
Håller fullständigt med dig Emmy
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Mina kinks är att skriva här och ge uttryck för när jag tycker att några har passerat gränsen när det gäller att hacka på någon som har bett om ursäkt och när några antyder att de gillar incest.
 
Toppen