Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan folk ge sig någon gång?


Kan vi nu återgå till kinksen så kan de som känner behov att klanka ner på andras kinks skapa en egen tråd att förstöra?
Som svar på din första fråga så var det precis det jag bad folk göra i mitt första inlägg när de fortsatte racka på någon som har bett om ursäkt.
Svar på din andra så är det ju bara att låta bli att svara på inlägg som man tycker är korkade och låta de passera så blir inte tråden förstörd.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mina kinks är att skriva här och ge uttryck för när jag tycker att några har passerat gränsen när det gäller att hacka på någon som har bett om ursäkt och när några antyder att de gillar incest.
Fantisera om incest men det har väl inte du fattat ännu.
Ja vill du nagla fast dig i denna tråden där du i princip inte är välkommen så gör det då men du kommer mest sannolikt bara att bli ignorerad.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mina kinks är att skriva här och ge uttryck för när jag tycker att några har passerat gränsen när det gäller att hacka på någon som har bett om ursäkt och när några antyder att de gillar incest.
Jisses :X3:
Vem har hackat på någon som bett om ursäkt?
Vem har påstått att de ”gillar incest”? Att fantisera om eller rollspela incest är inte att vilja knulla sin verkliga mamma/pappa/son/dotter/farmor/morfar/farfar/mormor….

@challe
Känns som att den här tråden spårat åt he-vete och borde kunna låsas då den mest verkar befolkas av män(niskor) som inte har förmågan att skilja på verklighet och fantasi.
Jag hoppas innerligt att de inte tittar på filmer eller annat än nyheterna på tv. Det måste vara extremt traumatiskt för dem…:X3:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jisses :X3:
Vem har hackat på någon som bett om ursäkt?
Vem har påstått att de ”gillar incest”? Att fantisera om eller rollspela incest är inte att vilja knulla sin verkliga mamma/pappa/son/dotter/farmor/morfar/farfar/mormor….

@challe
Känns som att den här tråden spårat åt he-vete och borde kunna låsas då den mest verkar befolkas av män(niskor) som inte har förmågan att skilja på verklighet och fantasi.
Jag hoppas innerligt att de inte tittar på filmer eller annat än nyheterna på tv. Det måste vara extremt traumatiskt för dem…:X3:
Jag tycker att diskussionen faktiskt är ganska bra. Argument och motargument.
 

Sten Berg

Aktiv medlem
Min fantasi är att jag är en prins eller liknande högt uppsatt person som har rättigheter att ha sex med vilken kvinna jag vill. Jag kan se en kvinna på TV, typ Tilde de Paula och säga till en av mina anställda: Henne vill jag knulla med i natt, hämta henne till mig. Så gör han det och så får jag sätta på henne så mycket jag orkar. Eller om jag går på stan och ser en tjej som jag tycker är snygg och attraktiv så är hon fri att knulla med för mig.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tycker att diskussionen faktiskt är ganska bra. Argument och motargument.
Diskussionen är säkert bra och intressant men bör föras utanför denna tråd kan jag tycka, då det snart är fler ”gnäll-inlägg” och svar på dem än vad det är svar på TS…
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har under mellandagarna träffat en gammal arbetskamrat som jag även haft sex med två gånger. Var väl mer sex en kärlek.
Hon har just blivit mamma men berättade att hon och barnens far ofta tittade på hans porrfilmer. Det kom fram att hon gillade de filmer när det var hårda tag, suga kuken, in och ut spruta i munnen var som hon utryckte det för mjäkigt. Själv har hon lagt upp bilder på mamma kroppen på nätet, tänder på gravida kvinnor så har fått några sprut men det berättade jag inte.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har under mellandagarna träffat en gammal arbetskamrat som jag även haft sex med två gånger. Var väl mer sex en kärlek.
Hon har just blivit mamma men berättade att hon och barnens far ofta tittade på hans porrfilmer. Det kom fram att hon gillade de filmer när det var hårda tag, suga kuken, in och ut spruta i munnen var som hon utryckte det för mjäkigt. Själv har hon lagt upp bilder på mamma kroppen på nätet, tänder på gravida kvinnor så har fått några sprut men det berättade jag inte.
Det skulle du berättat för henne!
Kanske hon går igång riktigt bra på det?
 

Blyg/kinky

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har under mellandagarna träffat en gammal arbetskamrat som jag även haft sex med två gånger. Var väl mer sex en kärlek.
Hon har just blivit mamma men berättade att hon och barnens far ofta tittade på hans porrfilmer. Det kom fram att hon gillade de filmer när det var hårda tag, suga kuken, in och ut spruta i munnen var som hon utryckte det för mjäkigt. Själv har hon lagt upp bilder på mamma kroppen på nätet, tänder på gravida kvinnor så har fått några sprut men det berättade jag inte.
Du får tipsa om oss andra...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det var så länge sedan, att jag tänkt på henne och hon förhoppningsvis på mig ett kärt minne. Men tänker man på en kvinna man hade sex med för 15år både hon och jag har nog gått vidare, speciellt hon eftersom hon blev gravid.
 
Toppen